Fellatio is Latijn, geen Italiaans.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Mijn Italiaans tijdens gesprekken gaat niet verder dan, espresso, AC Milan en fellatio, waarvan ik er van een zeker weet dat het een voetbalclub is. Gaat geen succes worden.
Kut, kun je nagaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Fellatio is Latijn, geen Italiaans.
Volgens mijn zusje die getrouwd is met een boer (melkkoeien en vleesstieren) is dit zeker met de huidige melkprijs niet waar. Alleen best veel boeren moeten nu voor het eerst afvoeren en dan valt het enorm tegen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:33 schreef Hanca het volgende:
[..]
Een noodwet is een middel om sneller in te grijpen. De boeren kunnen geen 3 of 4 maanden meer wachten, die zitten echt in de problemen dankzij de (terechte) lagere derogatie. De natuur en de waterkwaliteit kunnen ook geen maanden meer wachten. Zo gek is een noodwet dus ook weer niet.
Ja, het gaat natuurlijk om de boeren die nu een afvoercontract voor mest moeten afsluiten, niet degenen met een doorlopend contract.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:53 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Volgens mijn zusje die getrouwd is met een boer (melkkoeien en vleesstieren) is dit zeker met de huidige melkprijs niet waar. Alleen best veel boeren moeten nu voor het eerst afvoeren en dan valt het enorm tegen.
Mijn zwager betaald gewoon per trailer de actuele prijs. Het is geen langetermijnscontract zoals met energie.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:58 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, het gaat natuurlijk om de boeren die nu een afvoercontract voor mest moeten afsluiten, niet degenen met een doorlopend contract.
Ik neem aan, dat hij betaalt….quote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:20 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mijn zwager betaald gewoon per trailer de actuele prijs. Het is geen langetermijnscontract zoals met energie.
Dat soort besluiten worden met een meerderheid in de ministerraad genomen, Schoof kan dat niet op eigen houtje doen.quote:Op zondag 16 februari 2025 07:35 schreef Kickinalfa het volgende:
https://www.nu.nl/politie(...)ver-vredesmacht.html
Toch is het wel een beetje vreemd dat een niet gekozen ambtenaar gaat over een eventuele troepeninzet.
Sterker: daar komt een artikel 100 brief bij kijken en daar kan de Tweede Kamer over stemmen na een al dan niet besloten debat met de minister van defensie, de Kamerleden gaan er uiteindelijk over.quote:Op zondag 16 februari 2025 07:37 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat soort besluiten worden met een meerderheid in de ministerraad genomen, Schoof kan dat niet op eigen houtje doen.
Onder normale omstandigheden wel ja, maar de huidige coalitie heeft alle energie nodig om telkens het einde van de week te halen. Bovendien wil je dit eigenlijk ook breder gedragen hebben en is ook samenwerken met oppositie en overleggen hier niet het sterkste punt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:58 schreef nostra het volgende:
[..]
Maar laten ze eerst maar eens iets van een begin maken van een conceptueel raamwerk hoe ze de belastingheffing voor zich zien, dan kan je daarna de systemen daarop aanpassen. Ben je wel in 2035, maar bon.
Ja, dat is wel een beetje de samenvatting van dit kabinet: vooral geen enkel beleid en x jaar verkwanseld.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:00 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Onder normale omstandigheden wel ja, maar de huidige coalitie heeft alle energie nodig om telkens het einde van de week te halen. Bovendien wil je dit eigenlijk ook breder gedragen hebben en is ook samenwerken met oppositie en overleggen hier niet het sterkste punt.
Daarnaast wil je eigenlijk gelijktijdig een visie op de zorg voor de lange termijn want dat maakt voor de belastingheffing wel een enorm verschil.
Stuurloos en trots op dat feit.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:17 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een beetje de samenvatting van dit kabinet: vooral geen enkel beleid en x jaar verkwanseld.
De kamer blijft missionair en kan dus gewoon besluiten nemen. Kan de minister ook vragen om een artikel 100 brief.quote:Op maandag 17 februari 2025 07:56 schreef BEFEM het volgende:
Zou me niet verbazen als Wilders het kabinet opblaast als er beslissingen over Oekraïne genomen moeten worden zodat een demissionair kabinet niks kan doen.
quote:
Dat zou mooi zijn danquote:Op maandag 17 februari 2025 08:17 schreef Hanca het volgende:
[..]
De kamer blijft missionair en kan dus gewoon besluiten nemen. Kan de minister ook vragen om een artikel 100 brief.
Deze voorrang had allang afgeschaft moeten worden.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:21 schreef Hanca het volgende:
Gemeentes zijn het in elk geval niet eens met Keijzer over statushouders: https://www.ad.nl/binnenl(...)nmenselijk~ab4d8ecd/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |