abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 februari 2025 @ 09:53:23 #101
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216676167
De spreidingswet gaat de ene week wel door en de andere week niet, en de week daarna weer wel, en vervolgens weer niet enz. etc.
pi_216676259
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 09:45 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
We mogen op een paar stukjes snelweg 130 toch?
Is dat al daadwerkelijk praktisch ingevoerd?
  Moderator vrijdag 14 februari 2025 @ 10:04:55 #103
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_216676345
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 09:58 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Is dat al daadwerkelijk praktisch ingevoerd?
Geen idee eigenlijk ¯\_(ツ)_/¯
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_216676358
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 09:31 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
links is niet constructief, niet realistisch , fantastisch ,fantastisch groen en bloemetjes

helaas maar waaar
Rutte 2 formatie 54 dagen, formatie Schoof 223 dagen. Misscien moeten we ook nog even kijken naar het aantal wetten in het eerste jaar ?

Word je nooit moe van je selectieve shoppen en halve waarheden?
pi_216676378
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 10:04 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Geen idee eigenlijk ¯\_(ツ)_/¯
2e kwartaal 2025: https://www.rijksoverheid(...)ur-op-drie-trajecten
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  vrijdag 14 februari 2025 @ 10:23:15 #106
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_216676561
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 10:06 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Rutte 2 formatie 54 dagen, formatie Schoof 223 dagen. Misscien moeten we ook nog even kijken naar het aantal wetten in het eerste jaar ?

Word je nooit moe van je selectieve shoppen en halve waarheden?
het gaat niet om het aantal zinloze wetten dat er doorheen gedrukt is
politiek is geen fabriek
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_216676846
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 10:23 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
het gaat niet om het aantal zinloze wetten dat er doorheen gedrukt is
politiek is geen fabriek
Waar gaat het dan om? Klankbord zijn maar niet leveren, beeldvorming, ruzie maken en niets doen? Wat levert rechts nu eigenlij? Ze laten boeren verder in de strond zakken en verder staat alles lekker stil?

We hebben al decenia geen linkse meerderheid, de laatste keer dat links de premier leverde was 23 jaar geleden, maar alles is de schuld van links en links levert niet. Het is misschien een lekker bekkende frame, maar echt sterk is het niet toch?

[ Bericht 3% gewijzigd door KaheemSaid op 14-02-2025 10:55:05 ]
pi_216677414
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_216678129
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 10:49 schreef KaheemSaid het volgende:

We hebben al decenia geen linkse meerderheid
Nooit geweest.
  vrijdag 14 februari 2025 @ 12:54:01 #110
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_216678643
quote:
Nee, nee. Helemaal conform de Trump-norm. Hiermee zet Faber zich op de kaart om Geert op te volgen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_216678758
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 09:53 schreef Hexagon het volgende:
De spreidingswet gaat de ene week wel door en de andere week niet, en de week daarna weer wel, en vervolgens weer niet enz. etc.
Schrodingers spreidingswet.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_216678916
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 09:31 schreef michaelmoore het volgende:
links is niet constructief, niet realistisch , fantastisch ,fantastisch groen en bloemetjes

Dat moge zo zijn, maar de grootste rechtse partij - of eigenlijk de 4D-versie daarvan: rechts tegen buitenlanders, links op papier, rechts in de uitvoering - levert niet, de kleinste heeft geen flauw benul, NSC is alle geloofwaardigheid kwijt en de VVD is in al haar naïviteit in een kabinet gestapt waarvan ze nu eindelijk doorheeft hoe naïef dat is geweest en met allerlei sub-programmaatjes op de proppen komt.

Als je normaal rechts beleid wil, dan mag je hopen dat Bontebal wat groter wordt en mag de PVV vanuit de oppositie 'aye' roepen als het om buitenlanders gaat.
We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.
pi_216678946
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 13:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Schrodingers spreidingswet.
Het bijzondere is dat Faber nu met maatregelen dreigt tegen de gemeentes die er niet aan willen voldoen, maar die gemeentes doen dat omdat zij had beloofd de wet af te schaffen. Dit is echt puur wanbestuur en dat Faber niet wekelijks een motie van wantrouwen krijgt (laat NSC zich maar wekelijks voor schut zetten) is eigenlijk bijzonder.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  vrijdag 14 februari 2025 @ 13:19:34 #114
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_216679007
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 13:15 schreef nostra het volgende:

[..]
Dat moge zo zijn, maar de grootste rechtse partij - of eigenlijk de 4D-versie daarvan: rechts tegen buitenlanders, links op papier, rechts in de uitvoering - levert niet, de kleinste heeft geen flauw benul, NSC is alle geloofwaardigheid kwijt en de VVD is in al haar naïviteit in een kabinet gestapt waarvan ze nu eindelijk doorheeft hoe naïef dat is geweest en met allerlei sub-programmaatjes op de proppen komt.

Als je normaal rechts beleid wil, dan mag je hopen dat Bontebal wat groter wordt en mag de PVV vanuit de oppositie 'aye' roepen als het om buitenlanders gaat.
het beste is als de fusie van Groene bloemetjes partij en de Pvda niet doorgaat

en CDA en VVD en NSC met PVDA een constructief plan maken
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 14 februari 2025 @ 13:30:48 #115
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216679158
quote:
Komt een beetje over als

vrijdag 14 februari 2025 @ 13:39:59 #116
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216679316
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 13:15 schreef nostra het volgende:

[..]

Iedereen die competent bestuur wil van welke smaak dan ook die moet walgen van de huidige situatie.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216679630
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 14:51 schreef Hanca het volgende:

[..]
Iets meer belasting op de hoge inkomens, ook in compensatie voor dat box 3 drama, zou inderdaad makkelijk zijn. Maar dan moet je niet eerst richting een rechts kabinet stemmen.
¤661.112.000,- gevonden.

twitter

twitter
pi_216679677
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 14:07 schreef Nober het volgende:

[..]
¤661.112.000,- gevonden.

[ x ]
[ x ]
CU, CDA en D66 gaan die dekking niet steunen, probeer het nog een keer.
pi_216679698
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 13:16 schreef Hanca het volgende:

[..]
Het bijzondere is dat Faber nu met maatregelen dreigt tegen de gemeentes die er niet aan willen voldoen, maar die gemeentes doen dat omdat zij had beloofd de wet af te schaffen. Dit is echt puur wanbestuur en dat Faber niet wekelijks een motie van wantrouwen krijgt (laat NSC zich maar wekelijks voor schut zetten) is eigenlijk bijzonder.
het heeft geen zin om steeds de buikspreekpop weg te sturen als de werkwijze van de poppenspeler je niet bevalt. Dan trekt hij weer een nieuwe buikspreekpop uit de kast en blijft de problematiek bestaan en zijn mening ook.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_216679741
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 14:14 schreef Sabata het volgende:

[..]
het heeft geen zin om steeds de buikspreekpop weg te sturen als de werkwijze van de poppenspeler je niet bevalt. Dan trekt hij weer een nieuwe buikspreekpop uit de kast en blijft de problematiek bestaan en zijn mening ook.
Niet elke PVVer blijkt een buikspreekpop van Wilders (Coenradie, Madlener) en je moet een incompetente minister die onbehoorlijk bestuur pleegt richting lagere overheden niet laten zitten omdat er misschien geen goede vervanger komt. Slechter dan Faber kan sowieso niet. En doen alsof je er nog vertrouwen in kunt hebben dat Faber ooit iets goed gaat doen is echt grote onzin.
  vrijdag 14 februari 2025 @ 14:20:08 #121
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_216679754
quote:

[..]
¤661.112.000,- gevonden.

[ x ]
[ x ]
Hondreden :')
  vrijdag 14 februari 2025 @ 14:37:10 #122
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_216679947
quote:

[..]
¤661.112.000,- gevonden.

[ x ]
[ x ]
Stichting Nidos is trouwens een stichting die pleegouders financiert. Jij vindt dat minderjarigen beter op straat kunnen slapen en de criminaliteit in gaan, in plaats van te worden opgenomen in een warm gezin?

Stichting Nidos bespaart Nederland veel geld, maar belangrijker: het geeft kinderen een leven. Waarom wil jij dat van hen afpakken?
  vrijdag 14 februari 2025 @ 14:39:15 #124
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_216679971
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 14:37 schreef Hanca het volgende:

[..]
Stichting Nidos is trouwens een stichting die pleegouders financiert. Jij vindt dat minderjarigen beter op straat kunnen slapen en de criminaliteit in gaan, in plaats van te worden opgenomen in een warm gezin?

Stichting Nidos bespaart Nederland veel geld, maar belangrijker: het geeft kinderen een leven. Waarom wil jij dat van hen afpakken?
Veel te woke en een LInkse Hobby, dat een toekomst geven aan kinderen. Ze gaan maar werken in de mijnen of bij Tata Steel.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_216679973
quote:
Dat is een minigaatje, zo gedekt door meevallers (die asiel altijd heeft, omdat er altijd minder asielzoekers binnen komen dan ze begroten. Elk jaar doen ze weer alsof er een grote asielinstroom gaat komen en elke keer blijkt die relatief klein).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')