Nou, ja. Eigenlijk wel. Al is het nog zo'n flutreden.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, moet er nog een reden voor zijn?
Hoe dommer hoe meer stemmen voor MAGA.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhhmm, waarom eigenlijk? Te veel "DEI" of "woke" ofzo?
Daar heb je een puntquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoe dommer hoe meer stemmen voor MAGA.
Goed verhaal. Ik wil er dit uitpikken om te benadrukken.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:32 schreef mcmlxiv het volgende:
De VS isoleert zich op een manier die vooral de VS pijn gaat doen. Zonder wereldmacht is de VS gewoon een land met 334 miljoen inwoners, een enorme staatsschuld en een niet bijzonder gunstige economische positie die langzaam gaat leeglopen qua kennis en invloed zoals het VK dat binnen 40 jaar klaar heeft weten te spelen.
Mja, wie gaat, kan, wil dat Musk vertellen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:51 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nogmaals het is aan het Congres (het volk) om dat te bepalen, niet aan Musk.
Sowieso zijn kennis en onderwijs een linkse hobby. Je gaat er vragen van stellen enzo.quote:
Musk weet dat natuurlijk ook wel.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:57 schreef Vallon het volgende:
[..]
Mja, wie gaat, kan, wil dat Musk vertellen.
Dit dus, tot zover 'je moet mensen aannemen op hun skills'. Maar eerlijk is eerlijk, goed nieuws voor ons Arische ras.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:09 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ze kletst uit haar nek.
[ afbeelding ]
Pcies. Dat is én prima te verstaan én al wat uurtjes bekend.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:47 schreef bedachtzaam het volgende:
You're not the president, you need to go away.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:47 schreef bedachtzaam het volgende:
You're not the president, you need to go away.
En dat komt niet zomaar uit de lucht vallen, mocht het zo zijn, dat is dan ingestudeerd.quote:
Het maakt verder weinig uit wat dat kind zegt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:49 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[..]
En dat komt niet zomaar uit de lucht vallen, mocht het zo zijn, dat is dan ingestudeerd.
Nee, dat kind pleegt een coup.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het maakt verder weinig uit wat dat kind zegt.
Helaas, hij is nog geen 35 enzoquote:
Niet ingestudeerd, kinderen vertellen de waarheid.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:49 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[..]
En dat komt niet zomaar uit de lucht vallen, mocht het zo zijn, dat is dan ingestudeerd.
Aantal kinderen komt ook al bijna overeen!quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:38 schreef Vis1980 het volgende:
Dit is wel enorm toeval, deze meneer was ook al een fan van Romeinse groeten. Kleine wereld leven we eigenlijk in.
[ afbeelding ]
Dit lijkt me echt wel voorgezegdquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:55 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Niet ingestudeerd, kinderen vertellen de waarheid.
Ik denk juist dat het een inkijkje geeft over de groep achter Trump, dat joch vangt natuurlijk alles op wat pappie met zijn maatjes bespreekt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit lijkt me echt wel voorgezegd
Kleine potjes propjes ....quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:00 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het een inkijkje geeft over de groep achter Trump, dat joch vangt natuurlijk alles op wat pappie met zijn maatjes bespreekt.
"Die oranje man daar die speelt alsof hij de baas is."quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:00 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het een inkijkje geeft over de groep achter Trump, dat joch vangt natuurlijk alles op wat pappie met zijn maatjes bespreekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |