Dat is dan wel mosterd na de maaltijd, waar Jordy niet genomineerd is...quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:58 schreef Koos1958 het volgende:
Jane nu inpraten op mattie. Jordy is target nummer 1. Hoe mattie de volgorde ziet. Dit plan had jane vanmiddag met axel en wicky besproken dat ze mattie bij hun hun trekken.
Uitgescholden?quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:02 schreef Koos1958 het volgende:
Doel was jordy eruit te spelen. Mattie zegt dat mensen die sensatie vinden hoe jordy dit speelt. Mattie zegt hij wordt uitgesloten hier. En uitgescholden. Mattie vind jordy grappig.
En dat is wel gebeurd en Elsa is daar een grote leider in, die vanavond flink door de mand gevallen isquote:
Het gebeurt daar aan de lopende band met iedere keer een ander 'doelwit'quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En dat is wel gebeurd en Elsa is daar een grote leider in, die vanavond flink door de mand gevallen is
Ja hallo dit is BBquote:
Volgens mij welquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:05 schreef Krambo het volgende:
Matti heeft toch nog een GC die hij kan inzetten als de nominaties eenmaal definitief zijn.
Zichzelf vrijstellen en een andere bewoner op de bank zetten.
Of snap ik er nu helemaal niks meer van?
Oh wacht, ging over Jordi! Ik dacht over Mattie zelf. Ja, ik weet dat Jordy uitgesloten en gepest wordt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja door milena vanmiddag. Noemde hem een creep omdat hij staarde.
Ja kloptquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:07 schreef kater1 het volgende:
[..]
Oh wacht, ging over Jordi! Ik dacht over Mattie zelf. Ja, ik weet dat Jordy uitgesloten en gepest wordt.
Ik weet het niet, volgens mij welquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattie kan zijn GC niet meer inzetten
Dat had hij even niet begrepen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattie kan zijn GC nu niet meer inzetten
We gaan het zien er is wat onduidelijkheid geloof ikquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:09 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik weet het niet, volgens mij wel
Nu is het ineens kinderachtig?quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo kinderachtig, maar Jordy gaat winnen [ link | afbeelding ]
Ja pest gedragquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nu is het ineens kinderachtig?
lol
Naar meisje vond haar eerst wel oké maar sinds vandaag een glibberigequote:Op woensdag 12 februari 2025 01:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva stookt het vuurtje ook lekker op
quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:18 schreef Krambo het volgende:
Mattheüs heeft ‘De Redding’ in handen. Die game changer geeft de mogelijkheid om één van de genomineerden te vervangen door een bewoner naar keuze. Deze gamechanger kan ingezet worden na de bekendmaking van de genomineerden.
Die heeft hij denk ik niet nodig deze weekquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:18 schreef Krambo het volgende:
Mattheüs heeft ‘De Redding’ in handen. Die game changer geeft de mogelijkheid om één van de genomineerden te vervangen door een bewoner naar keuze. Deze gamechanger kan ingezet worden na de bekendmaking van de genomineerden.
Dan is nu nog de vraag of Sharice haar GC dan ook nog in kan zetten of niet meerquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:18 schreef Krambo het volgende:
Nee dat kan niet meer, Mattie ook niet (toch?)quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:20 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dan is nu nog de vraag of Sharice haar GC dan ook nog in kan zetten of niet meer
Jawel, zie de post van Krambo hierbovenquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat kan niet meer, Mattie ook niet (toch?)
Ah ok kan dus achterafquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:21 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Jawel, zie de post van Krambo hierboven
Nee dat denk ik ook niet, de vraag is of hij het risico durft te nemen en wie hij dan in zijn plaats op de bank zetquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft hij denk ik niet nodig deze week
[Ik zit nu ook weer bij Mattiequote:Op woensdag 12 februari 2025 01:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat zeggen ze want ik luister bij die anderen.
Over de leugen van Eva dat ze zei dat ze geen medaille had gekocht. Elsa vertrouwt haar daardoor nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat zeggen ze want ik luister bij die anderen.
Niet gezien live dit, maar wat laat die Elsa zich kennen zeg, niet te zuinig. Heerlijk hoe Jordy hier op reageerde. Kon ze niet hebben.quote:
Evaquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:29 schreef Droopie het volgende:
Wie is het groepje van vijf?
Sharice, Milena, David en David en?
Of hele anderen?
Evaquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:29 schreef Droopie het volgende:
Wie is het groepje van vijf?
Sharice, Milena, David en David en?
Of hele anderen?
Die is wel afquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:26 schreef Puzzie het volgende:
Over het kinderachtige gedrag van Elsa
Ja daar zit ik ook op allemaal bondjes, De Bondgenoten is er populair mee geworden en nog steeds.quote:
Ik wel en was niet nodig en lelijk.quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet gezien live dit, maar wat laat die Elsa zich kennen zeg, niet te zuinig. Heerlijk hoe Jordy hier op reageerde. Kon ze niet hebben.
Ach hij doet gewoon zijn spiderboy broekje aan en hem kan niks gebeurenquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:30 schreef Koos1958 het volgende:
Agossie nu is keanu ineens bang op de bank.
Weltrusten Koos, geniet nog even van de overwinning van je "favoriet".quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:32 schreef Koos1958 het volgende:
Ik ga poging slapen wagen. Ben nu 22 uur wakker.
Dat las ik pas ook. Maar dat laatste klopt niet. Hij wordt in de ochtend voorafgaand de bekendmaking naar de DBK geroepen. Dan kan hij besluiten hem in te zetten. Zodra het is het huis bekend wordt gemaakt en we kunnen stemmen is het definitief lijkt me.quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:18 schreef Krambo het volgende:
Die heeft Jordy daarna nog de les gelezen hequote:Op woensdag 12 februari 2025 01:38 schreef Luna68 het volgende:
Ik vermoed dat David S zelf weggaat deze week. Na de ‘nominaties’ is hij zijn tanden gaan poetsen en heeft aan geen enkel gesprek meegedaan vlgs mij.
Oh die heb ik dan gemist, maar hij is niet in het boudoir geweest bij de discussie en zag hem daarvoor zijn tanden poetsenquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die heeft Jordy daarna nog de les gelezen he
Maar Keanu is iemand die .... (vul in wat zgn. speciaal en bijzonder is)quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:43 schreef Soury het volgende:
Dat gevoel volgen is natuurlijk ook een wassen neus, Kiki schuilt zich daar achter. Als puntje bij paaltje komt is het gevoel weg hoor. Je kent die lui pas een paar weken, fuck it.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat las ik pas ook. Maar dat laatste klopt niet. Hij wordt in de ochtend voorafgaand de bekendmaking naar de DBK geroepen. Dan kan hij besluiten hem in te zetten. Zodra het is het huis bekend wordt gemaakt en we kunnen stemmen is het definitief lijkt me.
Nou ik vertrouw dat jankmuil niet zo.quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar Keanu is iemand die .... (vul in wat zgn. speciaal en bijzonder is)
Lekker laf David S en Wicky stemmen.
Jordy is ook wel een enorme stoorzender hoor: je zal de hele dag dat getetter en gegiechel om je heen hebben van die jongen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:50 schreef engine het volgende:
Matthie heeft goed door hoe vuil sommige zich gedragen tegen jordy
Vreselijk jaquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jordy is ook wel een enorme stoorzender hoor: je zal de hele dag dat getetter en gegiechel om je heen hebben van die jongen.
Dat kan zijn maar David s en Elsa zijn gewoon zielige kleuters. Alsof die grapjes van Elsa zo leuk zijn de hele dag doorquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jordy is ook wel een enorme stoorzender hoor: je zal de hele dag dat getetter en gegiechel om je heen hebben van die jongen.
Ik hou van hem ! Lekker droog figuur en een zeikerd. Het is/was alle ballen op hem en ziequote:Op woensdag 12 februari 2025 01:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hoe Elsa uitviel tegen Jordy was ook echt niet ok, maar ik kan het me wel ergens voorstellen.
Dat is ook zeker waarquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:55 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan zijn maar David s en Elsa zijn gewoon zielige kleuters. Alsof die grapjes van Elsa zo leuk zijn de hele dag door
Ja dat is mooi. En ook hoe anderen daar dan weer op reageren. Hij heeft het subliem gespeeld vandaag/vanavondquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou van hem ! Lekker droog figuur en een zeikerd. Het is/was alle ballen op hem en zie
Kom op zeg ze is 53 dan moet ze lekker naar huis gaan (of was dat een ander programma) Jordy hoor je ook uren niet. Ze heeft gewoon de pik op hem omdat hij haar gecommandeer niet pikt en niet doet wat ze vraagt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hoe Elsa uitviel tegen Jordy was ook echt niet ok, maar ik kan het me wel ergens voorstellen.
De bekendmaking van de genomineerde is in de gameroom gedaan daar werd ook gevraagd een GC in te zetten dat werd niet gedaan. Deze 5 blijven niet er gaat er 1 vanaf.quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat las ik pas ook. Maar dat laatste klopt niet. Hij wordt in de ochtend voorafgaand de bekendmaking naar de DBK geroepen. Dan kan hij besluiten hem in te zetten. Zodra het is het huis bekend wordt gemaakt en we kunnen stemmen is het definitief lijkt me.
Gamechanger en omdat die sharice dom is geweest.quote:Op woensdag 12 februari 2025 06:14 schreef Kinga het volgende:
Goedemorgen! Je mist heel wat als je slaapt zie ik.
Maar hoezo is jordy niet genomineerd?! Gvd.
Een van de leukste streamavonden geweest sinds tijdenquote:Op woensdag 12 februari 2025 07:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Het hele huis nog in rust zoals bijna altijd op dit tijdstip.
Dank aan alle CoS’ers. Was gisteravond weg en daarna op tijd naar bed, want er vroeg uit. Maar heb het toch een beetje kunnen meebeleven via het teruglezen
Nee, er zijn nooit 5 genomineerden voor het publiek, net als andere weken wordt er nog een spel gespeeld dat je je nominatie kwijt kan raken.quote:Op woensdag 12 februari 2025 04:55 schreef Dotteke het volgende:
Lees in SV dat er genomineerde zijn. Er kan nog niet gestemd worden. Dus de nominatie zullen nog wel niet 100% zijn?
Dat is een aannamequote:Op woensdag 12 februari 2025 07:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee, er zijn nooit 5 genomineerden voor het publiek, net als andere weken wordt er nog een spel gespeeld dat je je nominatie kwijt kan raken.
Daar hebben er meer last van met een abo las ik in de SC. Bij mij is het ook trager dan normaal.quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:11 schreef Rhosyn het volgende:
FOK is sloom![]()
Ik heb Abbo dus posten zou sneller moet gaan..
quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:14 schreef Rhosyn het volgende:
Alleen de volwassenen zijn op. De kinderen blijven liggen.
Die hebben zich totaal niet als volwassenen gedragenquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:14 schreef Rhosyn het volgende:
Alleen de volwassenen zijn op. De kinderen blijven liggen.
David, Pootje en Elsa niet?quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die hebben zich totaal niet als volwassenen gedragen
k nog eens terug lezenquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
David, Pootje en Elsa niet?
Heb ik niks over gelezen.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, ze wist dat Jordy het wel had gedaan, maar had de stemmen op haar niet verwacht
quote:
erg jammer dan,had wel gedacht dat ze die tegenover die van Jordy zou doenquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee ze had een grote smoel dat ze dat zou doen, maar toch niet gedaan om wat voor redenen dan ook. Die weet ik (nog) niet.
hebben ook niet echt een badkamerquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:20 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien is ook op en al lopend poetst ze haar tanden. Dat doen er veel. Ik vind het een vieze gewoonte.
Ja doei...3 cossenquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:18 schreef greysbones het volgende:
Dan zou i
[..]
k nog eens terug lezen
woon 2 naar huisquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:21 schreef Joyce-43 het volgende:
5 Nominaties is wel erg veel niet, zouden die 5 vandaag niet nog een game krijgen zodat er nog 2 afvallen van de bank en er dan 3 overblijven?
dat zou ook kunnen , Eva was niet genomineerd he?quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:22 schreef greysbones het volgende:
Ge
[..]
woon 2 naar huis
Sharice en Kiki
Iedereen blij
Ik denk het wel of er gaan er twee naar huis.quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:21 schreef Joyce-43 het volgende:
5 Nominaties is wel erg veel niet, zouden die 5 vandaag niet nog een game krijgen zodat er nog 2 afvallen van de bank en er dan 3 overblijven?
Zo gaat het elke week, dus ja.... ik denk welquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:21 schreef Joyce-43 het volgende:
squote:Op woensdag 12 februari 2025 08:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat zou ook kunnen , Eva was niet genomineerd he?
ja en we weten het al vroeg he vandaag kan dat dus nog veranderenquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
Zo gaat het elke week, dus ja.... ik denk wel
Jaaaaaaaaaaaaaaa die zou mooi wezenquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:25 schreef greysbones het volgende:
Helaa
[..]
s
Misschien kan mattie zijn GC inzetten en wisselen met Eva
Lees nog maar terug.quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
David, Pootje en Elsa niet?
Heb ik niks over gelezen.
Eerst sharicequote:Op woensdag 12 februari 2025 08:34 schreef Jockari het volgende:
Goedemorgen ! [ afbeelding ]
Even SV gelezen. Als dit de genomineerden zijn, kan Keanu wel wieberen denk ik.
Oh wat een gelul, klopt niets ging niet over de nominaties maar km wat sharice allemaal had rond verteld die niet klopttequote:Op woensdag 12 februari 2025 08:39 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje: ja en nu willen ze praten over die nominaties.
Sharice ik heb nooit gezegd die 2 davids wat ze doen, niks groepje
ze praten super snel!!!
Westvlaams voor beginnersquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:36 schreef Rhosyn het volgende:
Fokkinghell
weer dat onverstaanbare gelul van twee Belgen.
Zo is dat.quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zure verliezers zijn het. Hun plan is mislukt na dagen smoezen en overleggen.
Nu nog leren verstaanbaar te praten, het is zo onbeschoft om dat niet te doen als je mee doet met een NL/BE programma.quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:45 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje is goed bezig, ruimt alles op in de keuken
Ze zijn nu al bezig met volgende week, met hun sorry sorry.quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:51 schreef Koos1958 het volgende:
Milena bied haar excuses aan jordy aan voor gister. Jordy zegt.ik kom er vandaag even op terug want heb ook iets gezegd en maakt hartjes gebaar.
quote:
Voor zover ik weet niet zal zowel horen dat ze hem moet dragenquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jolien heeft geen pin op en in de SV staat ze genomineerd. Is er nog iets veranderd?
quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jolien heeft geen pin op en in de SV staat ze genomineerd. Is er nog iets veranderd?
Een dramaquote:
Het is nog vroegquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog niet aangekleed?quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Eva is echt een draakquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een drama
Ah het stoken gaat ook weer verder met Milena en Eva
Gelukkig doet ze dat zelf nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:57 schreef Koos1958 het volgende:
Eva zegt dat sharice nu even niet teveel moet gospellen
Verstandige woorden.quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:57 schreef Kissingbird het volgende:
Eva : het ding is niet te veel gossippen , leuke dingen blijven doen je weet niet hoe het aan de andere kant is.. en leuke tijd maken dat valt altijd beter( zoiets)
Dus Charice moet nu niet zoveel gosippen want dat vinden de kijkers niet zo leuk volgens haar. Maar wat doet ze nu zelf dan ????quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:57 schreef Kissingbird het volgende:
Eva : het ding is niet te veel gossippen , leuke dingen blijven doen je weet niet hoe het aan de andere kant is.. en leuke tijd maken dat valt altijd beter( zoiets)
Eva zei ditquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:03 schreef OmaJacky het volgende:
En gaat zelf
[..]
Dus Charice moet nu niet zoveel gosippen want dat vinden de kijkers niet zo leuk volgens haar. Maar wat doet ze nu zelf dan ????
Lekkerquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:03 schreef Puzzie het volgende:
Een aantal mensen zijn echt door de mand gevallen gisteren
Gisterenavond werd dat gevraagd door Mattie of dat geschreeuwd werd en toen wist niemand ervan afquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:02 schreef Kissingbird het volgende:
Milena wist oprecht niet wie ze het ging geven.
Eva: opeens werd er gezegd we stemmen allemaal op matthie kiki en jolien. Op kiki ga ik niet doen.
Milena: ik heb het allemaal aan hem gegeven om Sharice te saven.
Poot ging ook op jordy
Dit wil niet zeggen dat ik iets tegen kiki heb maar vindt hem sterker dan Poot op de bank
Eva; feite is poot sterker dan kiki
milena huh? dat denk ik niet ..
Ja dit zat Eva te fluisterenquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eva zei ditwas meer over hun algemeen denk ik ook.. over wat je moet doen om leuk over te komen ook..
zeiden ze roddelend
Die kun je in een spieglhuis zetten en nog steeds ziet ze niet wat ze zelf doetquote:
Xquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eva zei ditwas meer over hun algemeen denk ik ook.. over wat je moet doen om leuk over te komen ook..
zeiden ze roddelend
Maar toch: je bent 53 jaar en je laat je op die manier zien, Ik vond het heel gênantquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:11 schreef Kodiak100 het volgende:
De actie van Elsa was ook gewoon een vieze actie, aan de andere kant ze zegt het hem wel recht in zijn gezicht
De meeste die Jordy weg willen hebben praten daar alleen maar achter zijn rug ove
Achter de rug ompraten doen ze allemaal toch?quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:11 schreef Kodiak100 het volgende:
De actie van Elsa was ook gewoon een vieze actie, aan de andere kant ze zegt het hem wel recht in zijn gezicht
De meeste die Jordy weg willen hebben praten daar alleen maar achter zijn rug ove
Had ze ook van de week kunnen doenquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:11 schreef Kodiak100 het volgende:
ja omdat het nu sowieso uit ging komen.. voor de rest houdt ze ook haar waffel en beklaagt zich enkel bij haar vaste vriendjes, de schijnheilquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Absoluut heel gênant en als 53 jarige moet je beter weten wat je wel en niet kan zeggen maar ja een filter hebben ze daar niet echtquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar toch: je bent 53 jaar en je laat je op die manier zien, Ik vond het heel gênant
Of een tactische meesteres, zo kan je het ook zien.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:15 schreef lonneberga het volgende:
Waarom zit die Milena nooit op de bank? Vals wijf is dat
had ik niet erbij verstaanquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:06 schreef OmaJacky het volgende:
Nee ze zei e
[..]
X
Nee ze zei expliciet dat Charice dat nu moet gaan doen.
En ondertussen zie en hoor je aan alles dat het hem echt wel uitmaakt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah Jordy weer met zijn maakt mij niet uit bla bla bla
Milena offert eerst haar “vrienden” opquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:15 schreef lonneberga het volgende:
Waarom zit die Milena nooit op de bank? Vals wijf is dat
Ja krijgen zijn hersens wat meer zuurstof.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:19 schreef engine het volgende:
Keanu wil heel graag op de kop hangen
Goed idee
De manier waarop zegt mij genoeg....dat maakt het rechtstreekse weer teniet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |