Gisterenavond werd dat gevraagd door Mattie of dat geschreeuwd werd en toen wist niemand ervan afquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:02 schreef Kissingbird het volgende:
Milena wist oprecht niet wie ze het ging geven.
Eva: opeens werd er gezegd we stemmen allemaal op matthie kiki en jolien. Op kiki ga ik niet doen.
Milena: ik heb het allemaal aan hem gegeven om Sharice te saven.
Poot ging ook op jordy
Dit wil niet zeggen dat ik iets tegen kiki heb maar vindt hem sterker dan Poot op de bank
Eva; feite is poot sterker dan kiki
milena huh? dat denk ik niet ..
Ja dit zat Eva te fluisterenquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eva zei ditwas meer over hun algemeen denk ik ook.. over wat je moet doen om leuk over te komen ook..
zeiden ze roddelend
Die kun je in een spieglhuis zetten en nog steeds ziet ze niet wat ze zelf doetquote:
Xquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eva zei ditwas meer over hun algemeen denk ik ook.. over wat je moet doen om leuk over te komen ook..
zeiden ze roddelend
Maar toch: je bent 53 jaar en je laat je op die manier zien, Ik vond het heel gênantquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:11 schreef Kodiak100 het volgende:
De actie van Elsa was ook gewoon een vieze actie, aan de andere kant ze zegt het hem wel recht in zijn gezicht
De meeste die Jordy weg willen hebben praten daar alleen maar achter zijn rug ove
Achter de rug ompraten doen ze allemaal toch?quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:11 schreef Kodiak100 het volgende:
De actie van Elsa was ook gewoon een vieze actie, aan de andere kant ze zegt het hem wel recht in zijn gezicht
De meeste die Jordy weg willen hebben praten daar alleen maar achter zijn rug ove
Had ze ook van de week kunnen doenquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:11 schreef Kodiak100 het volgende:
ja omdat het nu sowieso uit ging komen.. voor de rest houdt ze ook haar waffel en beklaagt zich enkel bij haar vaste vriendjes, de schijnheilquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Absoluut heel gênant en als 53 jarige moet je beter weten wat je wel en niet kan zeggen maar ja een filter hebben ze daar niet echtquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar toch: je bent 53 jaar en je laat je op die manier zien, Ik vond het heel gênant
Of een tactische meesteres, zo kan je het ook zien.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:15 schreef lonneberga het volgende:
Waarom zit die Milena nooit op de bank? Vals wijf is dat
had ik niet erbij verstaanquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:06 schreef OmaJacky het volgende:
Nee ze zei e
[..]
X
Nee ze zei expliciet dat Charice dat nu moet gaan doen.
En ondertussen zie en hoor je aan alles dat het hem echt wel uitmaakt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah Jordy weer met zijn maakt mij niet uit bla bla bla
Milena offert eerst haar “vrienden” opquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:15 schreef lonneberga het volgende:
Waarom zit die Milena nooit op de bank? Vals wijf is dat
Ja krijgen zijn hersens wat meer zuurstof.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:19 schreef engine het volgende:
Keanu wil heel graag op de kop hangen
Goed idee
De manier waarop zegt mij genoeg....dat maakt het rechtstreekse weer teniet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |