Niet gezien live dit, maar wat laat die Elsa zich kennen zeg, niet te zuinig. Heerlijk hoe Jordy hier op reageerde. Kon ze niet hebben.quote:
Evaquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:29 schreef Droopie het volgende:
Wie is het groepje van vijf?
Sharice, Milena, David en David en?
Of hele anderen?
Evaquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:29 schreef Droopie het volgende:
Wie is het groepje van vijf?
Sharice, Milena, David en David en?
Of hele anderen?
Die is wel afquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:26 schreef Puzzie het volgende:
Over het kinderachtige gedrag van Elsa
Ja daar zit ik ook op allemaal bondjes, De Bondgenoten is er populair mee geworden en nog steeds.quote:
Ik wel en was niet nodig en lelijk.quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet gezien live dit, maar wat laat die Elsa zich kennen zeg, niet te zuinig. Heerlijk hoe Jordy hier op reageerde. Kon ze niet hebben.
Ach hij doet gewoon zijn spiderboy broekje aan en hem kan niks gebeurenquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:30 schreef Koos1958 het volgende:
Agossie nu is keanu ineens bang op de bank.
Weltrusten Koos, geniet nog even van de overwinning van je "favoriet".quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:32 schreef Koos1958 het volgende:
Ik ga poging slapen wagen. Ben nu 22 uur wakker.
Dat las ik pas ook. Maar dat laatste klopt niet. Hij wordt in de ochtend voorafgaand de bekendmaking naar de DBK geroepen. Dan kan hij besluiten hem in te zetten. Zodra het is het huis bekend wordt gemaakt en we kunnen stemmen is het definitief lijkt me.quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:18 schreef Krambo het volgende:
Mattheüs heeft ‘De Redding’ in handen. Die game changer geeft de mogelijkheid om één van de genomineerden te vervangen door een bewoner naar keuze. Deze gamechanger kan ingezet worden na de bekendmaking van de genomineerden.
Die heeft Jordy daarna nog de les gelezen hequote:Op woensdag 12 februari 2025 01:38 schreef Luna68 het volgende:
Ik vermoed dat David S zelf weggaat deze week. Na de ‘nominaties’ is hij zijn tanden gaan poetsen en heeft aan geen enkel gesprek meegedaan vlgs mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |