Naar meisje vond haar eerst wel oké maar sinds vandaag een glibberigequote:Op woensdag 12 februari 2025 01:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva stookt het vuurtje ook lekker op
quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:18 schreef Krambo het volgende:
Mattheüs heeft ‘De Redding’ in handen. Die game changer geeft de mogelijkheid om één van de genomineerden te vervangen door een bewoner naar keuze. Deze gamechanger kan ingezet worden na de bekendmaking van de genomineerden.
Die heeft hij denk ik niet nodig deze weekquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:18 schreef Krambo het volgende:
Mattheüs heeft ‘De Redding’ in handen. Die game changer geeft de mogelijkheid om één van de genomineerden te vervangen door een bewoner naar keuze. Deze gamechanger kan ingezet worden na de bekendmaking van de genomineerden.
Dan is nu nog de vraag of Sharice haar GC dan ook nog in kan zetten of niet meerquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:18 schreef Krambo het volgende:
Nee dat kan niet meer, Mattie ook niet (toch?)quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:20 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dan is nu nog de vraag of Sharice haar GC dan ook nog in kan zetten of niet meer
Jawel, zie de post van Krambo hierbovenquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat kan niet meer, Mattie ook niet (toch?)
Ah ok kan dus achterafquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:21 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Jawel, zie de post van Krambo hierboven
Nee dat denk ik ook niet, de vraag is of hij het risico durft te nemen en wie hij dan in zijn plaats op de bank zetquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft hij denk ik niet nodig deze week
[Ik zit nu ook weer bij Mattiequote:Op woensdag 12 februari 2025 01:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat zeggen ze want ik luister bij die anderen.
Over de leugen van Eva dat ze zei dat ze geen medaille had gekocht. Elsa vertrouwt haar daardoor nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat zeggen ze want ik luister bij die anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |