Oh die heb ik dan gemist, maar hij is niet in het boudoir geweest bij de discussie en zag hem daarvoor zijn tanden poetsenquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die heeft Jordy daarna nog de les gelezen he
Maar Keanu is iemand die .... (vul in wat zgn. speciaal en bijzonder is)quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:43 schreef Soury het volgende:
Dat gevoel volgen is natuurlijk ook een wassen neus, Kiki schuilt zich daar achter. Als puntje bij paaltje komt is het gevoel weg hoor. Je kent die lui pas een paar weken, fuck it.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat las ik pas ook. Maar dat laatste klopt niet. Hij wordt in de ochtend voorafgaand de bekendmaking naar de DBK geroepen. Dan kan hij besluiten hem in te zetten. Zodra het is het huis bekend wordt gemaakt en we kunnen stemmen is het definitief lijkt me.
Nou ik vertrouw dat jankmuil niet zo.quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar Keanu is iemand die .... (vul in wat zgn. speciaal en bijzonder is)
Lekker laf David S en Wicky stemmen.
Jordy is ook wel een enorme stoorzender hoor: je zal de hele dag dat getetter en gegiechel om je heen hebben van die jongen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:50 schreef engine het volgende:
Matthie heeft goed door hoe vuil sommige zich gedragen tegen jordy
Vreselijk jaquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jordy is ook wel een enorme stoorzender hoor: je zal de hele dag dat getetter en gegiechel om je heen hebben van die jongen.
Dat kan zijn maar David s en Elsa zijn gewoon zielige kleuters. Alsof die grapjes van Elsa zo leuk zijn de hele dag doorquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jordy is ook wel een enorme stoorzender hoor: je zal de hele dag dat getetter en gegiechel om je heen hebben van die jongen.
Ik hou van hem ! Lekker droog figuur en een zeikerd. Het is/was alle ballen op hem en ziequote:Op woensdag 12 februari 2025 01:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hoe Elsa uitviel tegen Jordy was ook echt niet ok, maar ik kan het me wel ergens voorstellen.
Dat is ook zeker waarquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:55 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan zijn maar David s en Elsa zijn gewoon zielige kleuters. Alsof die grapjes van Elsa zo leuk zijn de hele dag door
Ja dat is mooi. En ook hoe anderen daar dan weer op reageren. Hij heeft het subliem gespeeld vandaag/vanavondquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou van hem ! Lekker droog figuur en een zeikerd. Het is/was alle ballen op hem en zie
Kom op zeg ze is 53 dan moet ze lekker naar huis gaan (of was dat een ander programma) Jordy hoor je ook uren niet. Ze heeft gewoon de pik op hem omdat hij haar gecommandeer niet pikt en niet doet wat ze vraagt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hoe Elsa uitviel tegen Jordy was ook echt niet ok, maar ik kan het me wel ergens voorstellen.
De bekendmaking van de genomineerde is in de gameroom gedaan daar werd ook gevraagd een GC in te zetten dat werd niet gedaan. Deze 5 blijven niet er gaat er 1 vanaf.quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat las ik pas ook. Maar dat laatste klopt niet. Hij wordt in de ochtend voorafgaand de bekendmaking naar de DBK geroepen. Dan kan hij besluiten hem in te zetten. Zodra het is het huis bekend wordt gemaakt en we kunnen stemmen is het definitief lijkt me.
Gamechanger en omdat die sharice dom is geweest.quote:Op woensdag 12 februari 2025 06:14 schreef Kinga het volgende:
Goedemorgen! Je mist heel wat als je slaapt zie ik.
Maar hoezo is jordy niet genomineerd?! Gvd.
Een van de leukste streamavonden geweest sinds tijdenquote:Op woensdag 12 februari 2025 07:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Het hele huis nog in rust zoals bijna altijd op dit tijdstip.
Dank aan alle CoS’ers. Was gisteravond weg en daarna op tijd naar bed, want er vroeg uit. Maar heb het toch een beetje kunnen meebeleven via het teruglezen
Nee, er zijn nooit 5 genomineerden voor het publiek, net als andere weken wordt er nog een spel gespeeld dat je je nominatie kwijt kan raken.quote:Op woensdag 12 februari 2025 04:55 schreef Dotteke het volgende:
Lees in SV dat er genomineerde zijn. Er kan nog niet gestemd worden. Dus de nominatie zullen nog wel niet 100% zijn?
Dat is een aannamequote:Op woensdag 12 februari 2025 07:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee, er zijn nooit 5 genomineerden voor het publiek, net als andere weken wordt er nog een spel gespeeld dat je je nominatie kwijt kan raken.
Daar hebben er meer last van met een abo las ik in de SC. Bij mij is het ook trager dan normaal.quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:11 schreef Rhosyn het volgende:
FOK is sloom![]()
Ik heb Abbo dus posten zou sneller moet gaan..
quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:14 schreef Rhosyn het volgende:
Alleen de volwassenen zijn op. De kinderen blijven liggen.
Die hebben zich totaal niet als volwassenen gedragenquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:14 schreef Rhosyn het volgende:
Alleen de volwassenen zijn op. De kinderen blijven liggen.
David, Pootje en Elsa niet?quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die hebben zich totaal niet als volwassenen gedragen
k nog eens terug lezenquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
David, Pootje en Elsa niet?
Heb ik niks over gelezen.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, ze wist dat Jordy het wel had gedaan, maar had de stemmen op haar niet verwacht
quote:
erg jammer dan,had wel gedacht dat ze die tegenover die van Jordy zou doenquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee ze had een grote smoel dat ze dat zou doen, maar toch niet gedaan om wat voor redenen dan ook. Die weet ik (nog) niet.
hebben ook niet echt een badkamerquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:20 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien is ook op en al lopend poetst ze haar tanden. Dat doen er veel. Ik vind het een vieze gewoonte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |