Staat er alweer 😉quote:
Jordy heeft de terugkaatser gebruiktquote:
En terecht als ik het zo hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy voelt zich helemaal het heertje
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy heeft de terugkaatser gebruikt
En dus alle stemmen van sharice aan haar terug gegeven
Milena aan Jane en Jordy?
Mattie nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:23 schreef kater1 het volgende:
Mattie en Jordy in overwinningsroes. Ik hoor later wel van iemand wat ze allemaal zeggen.
Kan gebeuren geen probleem.quote:
Van mij. Ik vind het een heel interessant persoon die ik totaal niet kan lezen. *maar ik moet nog stemmenquote:
Snap ik wel, fascinerende vrouw.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:26 schreef kater1 het volgende:
[..]
Van mij. Ik vind het een heel interessant persoon die ik totaal niet kan lezen.
Ik zie liever Keanu gaan maar Sharice mag zeker gezien vandaag zeker ook wieberenquote:
poosje te mokkenquote:
Denk ik ook.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy denkt dat er nog 1 of 2 nominaties komen te vervallen Het is pas dinsdagavond....
Omdat ze daarmee niet haarzelf had gered was de redenatie geloof ikquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:29 schreef BB-King het volgende:
Waarom heeft Sharice haar gamechanger niet ingezet?
Had ze toch Jordy's gamechanger ongedaan kunnen maken.
Jane wil iedereen geloven, maar gelooft de verkeerde, mssn ook door invloed van Axelquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:29 schreef Puzzie het volgende:
Jane nu pissed op Mattie , en wil hem aanspreken , raar
Die is op iedereen boos wisselt bij wie ze staat en Praat.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:29 schreef Puzzie het volgende:
Die wil Jordy eruit.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:29 schreef Puzzie het volgende:
De postduif met het nieuws dat jordy hem ging inzettennis nooit aangekomen bij haar.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:29 schreef BB-King het volgende:
Waarom heeft Sharice haar gamechanger niet ingezet?
Had ze toch Jordy's gamechanger ongedaan kunnen maken.
Hij kreeg net een pin van keanuquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:30 schreef kater1 het volgende:
Mattie is iets te blij hoor. Denk niet dat hij genomineerd is.
Mattie kan zichzelf eraf halen en omruilen voor iemand andersquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:30 schreef kater1 het volgende:
Mattie is iets te blij hoor. Denk niet dat hij genomineerd is.
Nou, dan is hij er erg blij meequote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij kreeg net een pin van keanu
Valentijn gebeurtquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:33 schreef Thorelf het volgende:
zullen er vrijdag 2 uitgaan? lijkt mij nog vroeg....omdat er nog mss iemand vrijwillig uit wil
Milena snapt er geen kut van.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sharice woestboos dat haar plan is mislukt![]()
hopeliijk milena maar zal wel nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:34 schreef Hznootje het volgende:
Mattheus kan er nog af hé, en er iemand anders op zetten
Wellicht David nog als die de komende dagen een instorting heeft. En dan vliegt David naar huis en was alle drama voor nietsquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:34 schreef Hznootje het volgende:
Kloptquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:34 schreef Hznootje het volgende:
KiKiquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Ondertussen op de FEBO koortsachtig overleg wie ze een reddingsboei gaan toewerpen
Of hij staat vrijdag op en gaat gillend naar huisquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wellicht David nog als die de komende dagen een instorting heeft. En dan vliegt David naar huis en was alle drama voor niets
Ik vind het maar vreemd allemaalquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:37 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie heeft helemaal niet gezegd.milena heeft keanu 4.gegeven en jane 3
Bitchfightquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sharice en Milena schreeuwen tegen elkaar![]()
De week is nog niet voorbijquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar even tussendoor deze week was wel weer een flop qua opdrachten
Hij kan toch alleen iemand eraf halenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:38 schreef Hznootje het volgende:
Zou wel een stunt zijn als Mattie zichzelf wisselt voor Jordy nu
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:38 schreef Hznootje het volgende:
Zou wel een stunt zijn als Mattie zichzelf wisselt voor Jordy nu
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij kan toch alleen iemand eraf halen
Echt he, 3 zusters, heel de dag vlooien, week later toasted.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:39 schreef Lrod01 het volgende:
Hier heeft ze dan dagen lang voor zitten konkelen, stoken en roddelen alsof haar leven ervan af hing. Enkel om aan het einde van de dag keihard door haar eigen bondgenoot genaaid te worden en er zelf op te staan. En de main target Jordy is safe. Karma is a bitch. Genieton met hoofdletter G.
Volgens mij kan hij wisselen..ik zal even checkenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee ook een ander erop zetten. Hij wisseld.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
play the clipsquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:40 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee ook een ander erop zetten. Hij wisseld.
Klopt! Die heeft Mattiequote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:42 schreef odie22 het volgende:
De Redding: Een van de genomineerden vervangen voor een andere
Aaah ok tochquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:42 schreef odie22 het volgende:
De Redding: Een van de genomineerden vervangen voor een andere
quote:
yep ik had het fout net, maar ik ben een echte vent, ik stap naar voren om daar voor uit te komenquote:
Hij praat een keer geen poepquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy heeft heel goed gekeken en dacht wat een poppenkast
Je bent een topper odsterquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:44 schreef odie22 het volgende:
[..]
ye
[..]
yep ik had het fout net, maar ik ben een echte vent, ik stap naar voren om daar voor uit te komen
Neem je verlies Elsaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Elsa I dont freaking like him
is enkel uitstel van executie
Over Jordy
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:45 schreef Juultje1981 het volgende:
Ik denk dat morgen de genomineerde nog een spel moeten spelen en dat er 1 of 2 het n nominatie weg kunnen spelen. Mattie krijgt daarna nog de kans om zijn gc in te zetten
Niemand daar is een slecht mensquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:46 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa is een slecht hatelijk mens over jordy.
Dat zou lekker zijn zeg, dat BB eerst een terugkaatser accepteert om een dag later de terugkaatser te kakken te zetten met een reddingspel.. zo trogel je wel lekker geld af met waardeloze Gamechangersquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:45 schreef Juultje1981 het volgende:
Ik denk dat morgen de genomineerde nog een spel moeten spelen en dat er 1 of 2 het n nominatie weg kunnen spelen. Mattie krijgt daarna nog de kans om zijn gc in te zetten
Snap er helemaal niks van maar alleen al dat Sharice plan mislukt is en Jordy gelukkig is is voor mij genoeg.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sharice woestboos dat haar plan is mislukt![]()
VOC mentaliteit van BBquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zou lekker zijn zeg, dat BB eerst een terugkaatser accepteert om een dag later de terugkaatser te kakken te zetten met een reddingspel.. zo trogel je wel lekker geld af met waardeloze Gamechangers
Heb wel het idee dat het echt persoonlijk is van Elsa. En gebaseerd op niks, ga met elkaar praten, wees de wijstequote:
Eensquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat het echt persoonlijk is van Elsa. En gebaseerd op niks, ga met elkaar praten, wees de wijste
Dan nog is niemand daar een slecht mens..quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat het echt persoonlijk is van Elsa. En gebaseerd op niks, ga met elkaar praten, wees de wijste
Sjah... ik heb sinds BB loopt, nog geen actieve Gameganger effectief zie worden.. terwijl er al duizenden euro's aan besteed zijnquote:
hij kan hem in zijn pony doen, blijft het mooi platquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:50 schreef BigBreg83 het volgende:
Wil keanu ooknzijnnpin ff zichtbaar drogen??
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:51 schreef odie22 het volgende:
[..]
hij kan hem in zijn pony doen, blijft het mooi plat
Kijkers vinden dit juist leuk.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Jordy zal dus nog wel veel onuitstaanbaarder worden, maar die gaat meteen naar huis als ie wel op het bankje komt. Uitstel van executie
Jordy draaft al tijden doorquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Jordy zal dus nog wel veel onuitstaanbaarder worden, maar die gaat meteen naar huis als ie wel op het bankje komt. Uitstel van executie
ik weet het niet...als milena er naast zit geef ik hem een kansquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:53 schreef TheVulture het volgende:
De kijkers hebben elke bewoner die vrij onuitstaanbaar was of het spel speelde naar huis gestuurd met Niels en Jeffrey, Jordy zit in diezelfde categorie.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:53 schreef Koos1958 het volgende:
Wicky zegt nu als dit allemaal waar is dan gaat er een rotte appel uit. (Sharic)
[..]
Kijkers vinden dit juist leuk.
Zou top zijn. Het is een begin maar het zou de sfeer een heel stuk bevorderen in het huis als zij weg is.quote:
ik had avonddienst dus prima ditquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:53 schreef Verity het volgende:
BB had dit echt eerder op de dag moeten doen. Had graag heel de dag gekeken naar al deze gesprekken. Heerlijk!
Ik ga op hem of Mattie stemmenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:56 schreef odie22 het volgende:
keanu heeft toch geen kans, wie stemt er nu voor hem
dat is dan toch wel leuk dat BB vrijdagavond zegt, keanu er heeft toch 1 iemand nog op je getemdquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga op hem of Mattie stemmen
Tenzij hij zijn kansen goed inschat tegenover de rest van de bank en de GC wil sparen voor een nog spannendere week/bank.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:57 schreef Willewa het volgende:
Schakel net in. Mattie zal z’n game changer vast inzetten toch als ie bij de definitieve nominaties zit?
Hetzelfde zou je kunnen zeggen over Sharice na deze week. Zullen elkaar niet veel ontlopen denk ikquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:56 schreef odie22 het volgende:
Dat idee heb ik ook, maar Sharice is ook geen feestnummer, dus gaat tussen die 2quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:56 schreef odie22 het volgende:
Onbegrijpelijk dat Keanu naar de eindstreep zou komen zonder problemen....in mijn ogen dan.....quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De kijkers hebben elke bewoner die vrij onuitstaanbaar was of het spel speelde naar huis gestuurd met Niels en Jeffrey, Jordy zit in diezelfde categorie.
Mattie zal dit wel met twee vingers in de neus overleven, en ook Keanu zie ik eigenlijk niet vertrekken.
Ja, maar zou het er zelf niet op wagen. Hij heeft uiteindelijk 0,0 een idee over hoe ie buiten ligt. Je zou er maar uitvliegen terwijl je die game changer had 😅quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:58 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Tenzij hij zijn kansen goed inschat tegenover de rest van de bank en de GC wil sparen voor een nog spannendere week/bank.
Ik denk het niet. Die gaat hij bewaren als hij er zelf op zitquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:57 schreef Willewa het volgende:
Schakel net in. Mattie zal z’n game changer vast inzetten toch als ie bij de definitieve nominaties zit?
ditoquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:58 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Hetzelfde zou je kunnen zeggen over Sharice na deze week. Zullen elkaar niet veel ontlopen denk ik
Ja daar doelde ik opquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:00 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Die gaat hij bewaren als hij er zelf op zit
ik ga gelijk naar andere streamquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:00 schreef Puzzie het volgende:
Jane tegen Mattie :'Jou wil ook nog ff spreken'
Dat verbaast mij ook, ze heeft er hard en lang genoeg voor gehuild, dat ze haar koffer nog niet gepakt heeftquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:59 schreef mazaru het volgende:
Wat zit zij zich nou druk te maken? Die wou toch weg naar haar sjefke?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:56 schreef odie22 het volgende:
Allemaal aandachttrekkerij van haarquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat verbaast mij ook, ze heeft er hard en lang genoeg voor gehuild, dat ze haar koffer nog niet gepakt heeft
Ja dan kan hij zich weer klemzuipen. Die gast kan niet met alcohol omgaanquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy mist alleen nog de Alcohol en de Snacks
Dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dan kan hij zich weer klemzuipen. Die gast kan niet met alcohol omgaan
Oja !!!!! Tuurlijk!!! Schakelde ook net in ben nog aan t lezenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:01 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja daar doelde ik op‘als ie bij de definitieve nominaties zit’. Hij zit nu bij die 5 toch
BB moet hem maar niet te veel alcohol meer geven.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dan kan hij zich weer klemzuipen. Die gast kan niet met alcohol omgaan
Die waait met alle winden mee, erg oppervlakkig.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:05 schreef Koos1958 het volgende:
Eva ook er weer bij. Opportuniste is ze.
Ik kijk nu al weer uit naar zijn zure kop als hem "onrecht" wordt aangedaanquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy mist alleen nog de Alcohol en de Snacks
Zo werkt dat niet haha, had hem nu alcohol gegeven en dat was helemaal fout gegaan.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
BB moet hem maar niet te veel alcohol meer geven.
ik vind hem met de dag enger worden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:06 schreef mazaru het volgende:
Allemachtig zeg. Helemaal hyper
[ afbeelding ]
Ja dan hadden we pas echt sensa gehadquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet haha, had hem nu alcohol gegeven en dat was helemaal fout gegaan.
Die was op Jolien gaan liggen.
Terecht wat mij betreft. Hele campagne gevoerd van 8 mensen wat gewoon is.misluktquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:06 schreef mazaru het volgende:
Allemachtig zeg. Helemaal hyper
[ afbeelding ]
Ennn ze gaat dat lekker vinden...quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet haha, had hem nu alcohol gegeven en dat was helemaal fout gegaan.
Die was op Jolien gaan liggen.
Waarom, zou hij iemand neersteken denk je? Wat iser eng aan die jongen?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:06 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind hem met de dag enger worden.
Hij wordt er niet beter van in ieder gevalquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:06 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind hem met de dag enger worden.
Die snapt zelf niet was ze doet hoor. Vanmorgen wou ze naar huis.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:06 schreef Flow3r het volgende:
Jolien ontpopt zich ook steeds meer tot een harde speler
Die past totaal niet bij deze groep, en dat vind ze zelf ook niet want ze kijkt behoorlijk op iedereen neer, heel pedant.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:08 schreef kater1 het volgende:
Eva heeft volgens mij geen idee waar ze in belandt is.
😁👍🏼quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:04 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Oja !!!!! Tuurlijk!!! Schakelde ook net in ben nog aan t lezen
als hij zijn GC niet had ingezet, was die campagne geluktquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:06 schreef Koos1958 het volgende:
Terexh
[..]
Terecht wat mij betreft. Hele campagne gevoerd van 8 mensen wat gewoon is.mislukt
Zei hij net al dan zit ik er weer op heb ik toch een week meer gehadquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:10 schreef Verida het volgende:
[..]
als hij zijn GC niet had ingezet, was die campagne gelukt
en hij is nu de GC kwijt, dat was misschien ook wel de bedoeling. Volgende ronde heeft hij geen GC meer en kan de campagne opnieuw gevoerd worden.
Nee volgens mij nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:10 schreef Tascha071 het volgende:
Heeft Axel op Jane een stem gezet? Nee toch?
ik vind hem eng,quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom, zou hij iemand neersteken denk je? Wat iser eng aan die jongen?
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:10 schreef Tascha071 het volgende:
Heeft Axel op Jane een stem gezet? Nee toch?
Sharice en Milena dachten dat Sharice er dan alsnog had opgestaan, doordat Jolien al haar stemmen heeft gegeven aan Sharice.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:10 schreef Verida het volgende:
[..]
als hij zijn GC niet had ingezet, was die campagne gelukt
en hij is nu de GC kwijt, dat was misschien ook wel de bedoeling. Volgende ronde heeft hij geen GC meer en kan de campagne opnieuw gevoerd worden.
Alleen met Axel een vast koppel.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:11 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Ik snap niks meer van Jane, bij wie hoort ze nou? Voor mijn gevoel heeft ze met iedereen afspraken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |