ik vind hem met de dag enger worden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:06 schreef mazaru het volgende:
Allemachtig zeg. Helemaal hyper
[ afbeelding ]
Ja dan hadden we pas echt sensa gehadquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet haha, had hem nu alcohol gegeven en dat was helemaal fout gegaan.
Die was op Jolien gaan liggen.
Terecht wat mij betreft. Hele campagne gevoerd van 8 mensen wat gewoon is.misluktquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:06 schreef mazaru het volgende:
Allemachtig zeg. Helemaal hyper
[ afbeelding ]
Ennn ze gaat dat lekker vinden...quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet haha, had hem nu alcohol gegeven en dat was helemaal fout gegaan.
Die was op Jolien gaan liggen.
Waarom, zou hij iemand neersteken denk je? Wat iser eng aan die jongen?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:06 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind hem met de dag enger worden.
Hij wordt er niet beter van in ieder gevalquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:06 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind hem met de dag enger worden.
Die snapt zelf niet was ze doet hoor. Vanmorgen wou ze naar huis.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:06 schreef Flow3r het volgende:
Jolien ontpopt zich ook steeds meer tot een harde speler
Die past totaal niet bij deze groep, en dat vind ze zelf ook niet want ze kijkt behoorlijk op iedereen neer, heel pedant.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:08 schreef kater1 het volgende:
Eva heeft volgens mij geen idee waar ze in belandt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |