Hetzelfde zou je kunnen zeggen over Sharice na deze week. Zullen elkaar niet veel ontlopen denk ikquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:56 schreef odie22 het volgende:
keanu heeft toch geen kans, wie stemt er nu voor hem
Dat idee heb ik ook, maar Sharice is ook geen feestnummer, dus gaat tussen die 2quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:56 schreef odie22 het volgende:
Onbegrijpelijk dat Keanu naar de eindstreep zou komen zonder problemen....in mijn ogen dan.....quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De kijkers hebben elke bewoner die vrij onuitstaanbaar was of het spel speelde naar huis gestuurd met Niels en Jeffrey, Jordy zit in diezelfde categorie.
Mattie zal dit wel met twee vingers in de neus overleven, en ook Keanu zie ik eigenlijk niet vertrekken.
Ja, maar zou het er zelf niet op wagen. Hij heeft uiteindelijk 0,0 een idee over hoe ie buiten ligt. Je zou er maar uitvliegen terwijl je die game changer had 😅quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:58 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Tenzij hij zijn kansen goed inschat tegenover de rest van de bank en de GC wil sparen voor een nog spannendere week/bank.
Ik denk het niet. Die gaat hij bewaren als hij er zelf op zitquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:57 schreef Willewa het volgende:
Schakel net in. Mattie zal z’n game changer vast inzetten toch als ie bij de definitieve nominaties zit?
ditoquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:58 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Hetzelfde zou je kunnen zeggen over Sharice na deze week. Zullen elkaar niet veel ontlopen denk ik
Ja daar doelde ik opquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:00 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Die gaat hij bewaren als hij er zelf op zit
ik ga gelijk naar andere streamquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:00 schreef Puzzie het volgende:
Jane tegen Mattie :'Jou wil ook nog ff spreken'
Dat verbaast mij ook, ze heeft er hard en lang genoeg voor gehuild, dat ze haar koffer nog niet gepakt heeftquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:59 schreef mazaru het volgende:
Wat zit zij zich nou druk te maken? Die wou toch weg naar haar sjefke?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:56 schreef odie22 het volgende:
Allemaal aandachttrekkerij van haarquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat verbaast mij ook, ze heeft er hard en lang genoeg voor gehuild, dat ze haar koffer nog niet gepakt heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |