Neem je verlies Elsaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Elsa I dont freaking like him
is enkel uitstel van executie
Over Jordy
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:45 schreef Juultje1981 het volgende:
Ik denk dat morgen de genomineerde nog een spel moeten spelen en dat er 1 of 2 het n nominatie weg kunnen spelen. Mattie krijgt daarna nog de kans om zijn gc in te zetten
Niemand daar is een slecht mensquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:46 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa is een slecht hatelijk mens over jordy.
Dat zou lekker zijn zeg, dat BB eerst een terugkaatser accepteert om een dag later de terugkaatser te kakken te zetten met een reddingspel.. zo trogel je wel lekker geld af met waardeloze Gamechangersquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:45 schreef Juultje1981 het volgende:
Ik denk dat morgen de genomineerde nog een spel moeten spelen en dat er 1 of 2 het n nominatie weg kunnen spelen. Mattie krijgt daarna nog de kans om zijn gc in te zetten
Snap er helemaal niks van maar alleen al dat Sharice plan mislukt is en Jordy gelukkig is is voor mij genoeg.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sharice woestboos dat haar plan is mislukt![]()
VOC mentaliteit van BBquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zou lekker zijn zeg, dat BB eerst een terugkaatser accepteert om een dag later de terugkaatser te kakken te zetten met een reddingspel.. zo trogel je wel lekker geld af met waardeloze Gamechangers
Heb wel het idee dat het echt persoonlijk is van Elsa. En gebaseerd op niks, ga met elkaar praten, wees de wijstequote:
Eensquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat het echt persoonlijk is van Elsa. En gebaseerd op niks, ga met elkaar praten, wees de wijste
Dan nog is niemand daar een slecht mens..quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat het echt persoonlijk is van Elsa. En gebaseerd op niks, ga met elkaar praten, wees de wijste
Sjah... ik heb sinds BB loopt, nog geen actieve Gameganger effectief zie worden.. terwijl er al duizenden euro's aan besteed zijnquote:
hij kan hem in zijn pony doen, blijft het mooi platquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:50 schreef BigBreg83 het volgende:
Wil keanu ooknzijnnpin ff zichtbaar drogen??
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:51 schreef odie22 het volgende:
[..]
hij kan hem in zijn pony doen, blijft het mooi plat
Kijkers vinden dit juist leuk.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Jordy zal dus nog wel veel onuitstaanbaarder worden, maar die gaat meteen naar huis als ie wel op het bankje komt. Uitstel van executie
Jordy draaft al tijden doorquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Jordy zal dus nog wel veel onuitstaanbaarder worden, maar die gaat meteen naar huis als ie wel op het bankje komt. Uitstel van executie
ik weet het niet...als milena er naast zit geef ik hem een kansquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:53 schreef TheVulture het volgende:
De kijkers hebben elke bewoner die vrij onuitstaanbaar was of het spel speelde naar huis gestuurd met Niels en Jeffrey, Jordy zit in diezelfde categorie.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:53 schreef Koos1958 het volgende:
Wicky zegt nu als dit allemaal waar is dan gaat er een rotte appel uit. (Sharic)
[..]
Kijkers vinden dit juist leuk.
Zou top zijn. Het is een begin maar het zou de sfeer een heel stuk bevorderen in het huis als zij weg is.quote:
ik had avonddienst dus prima ditquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:53 schreef Verity het volgende:
BB had dit echt eerder op de dag moeten doen. Had graag heel de dag gekeken naar al deze gesprekken. Heerlijk!
Ik ga op hem of Mattie stemmenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:56 schreef odie22 het volgende:
keanu heeft toch geen kans, wie stemt er nu voor hem
dat is dan toch wel leuk dat BB vrijdagavond zegt, keanu er heeft toch 1 iemand nog op je getemdquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga op hem of Mattie stemmen
Tenzij hij zijn kansen goed inschat tegenover de rest van de bank en de GC wil sparen voor een nog spannendere week/bank.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:57 schreef Willewa het volgende:
Schakel net in. Mattie zal z’n game changer vast inzetten toch als ie bij de definitieve nominaties zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |