Echt he, 3 zusters, heel de dag vlooien, week later toasted.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:39 schreef Lrod01 het volgende:
Hier heeft ze dan dagen lang voor zitten konkelen, stoken en roddelen alsof haar leven ervan af hing. Enkel om aan het einde van de dag keihard door haar eigen bondgenoot genaaid te worden en er zelf op te staan. En de main target Jordy is safe. Karma is a bitch. Genieton met hoofdletter G.
Volgens mij kan hij wisselen..ik zal even checkenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij kan toch alleen iemand eraf halen
Nee ook een ander erop zetten. Hij wisseld.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij kan toch alleen iemand eraf halen
play the clipsquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:40 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee ook een ander erop zetten. Hij wisseld.
Klopt! Die heeft Mattiequote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:42 schreef odie22 het volgende:
De Redding: Een van de genomineerden vervangen voor een andere
Aaah ok tochquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:42 schreef odie22 het volgende:
De Redding: Een van de genomineerden vervangen voor een andere
quote:
yep ik had het fout net, maar ik ben een echte vent, ik stap naar voren om daar voor uit te komenquote:
Hij praat een keer geen poepquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy heeft heel goed gekeken en dacht wat een poppenkast
Je bent een topper odsterquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:44 schreef odie22 het volgende:
[..]
ye
[..]
yep ik had het fout net, maar ik ben een echte vent, ik stap naar voren om daar voor uit te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |