😁👍🏼quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:04 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Oja !!!!! Tuurlijk!!! Schakelde ook net in ben nog aan t lezen
als hij zijn GC niet had ingezet, was die campagne geluktquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:06 schreef Koos1958 het volgende:
Terexh
[..]
Terecht wat mij betreft. Hele campagne gevoerd van 8 mensen wat gewoon is.mislukt
Zei hij net al dan zit ik er weer op heb ik toch een week meer gehadquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:10 schreef Verida het volgende:
[..]
als hij zijn GC niet had ingezet, was die campagne gelukt
en hij is nu de GC kwijt, dat was misschien ook wel de bedoeling. Volgende ronde heeft hij geen GC meer en kan de campagne opnieuw gevoerd worden.
Nee volgens mij nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:10 schreef Tascha071 het volgende:
Heeft Axel op Jane een stem gezet? Nee toch?
ik vind hem eng,quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom, zou hij iemand neersteken denk je? Wat iser eng aan die jongen?
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:10 schreef Tascha071 het volgende:
Heeft Axel op Jane een stem gezet? Nee toch?
Sharice en Milena dachten dat Sharice er dan alsnog had opgestaan, doordat Jolien al haar stemmen heeft gegeven aan Sharice.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:10 schreef Verida het volgende:
[..]
als hij zijn GC niet had ingezet, was die campagne gelukt
en hij is nu de GC kwijt, dat was misschien ook wel de bedoeling. Volgende ronde heeft hij geen GC meer en kan de campagne opnieuw gevoerd worden.
Alleen met Axel een vast koppel.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:11 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Ik snap niks meer van Jane, bij wie hoort ze nou? Voor mijn gevoel heeft ze met iedereen afspraken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |