quote:
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij is wel beter dan die Edvardsson denk ik zo
Echt hoor. ga lekker kibbeling bakken Joeyquote:
Laten we zeggen dat Juventus niet meer is wat het vroeger was vandaar ook dat Koopmeiners er speelt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Doet die Koopmeiners het nog een beetje goed daar eigenlijk?
Neequote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Doet die Koopmeiners het nog een beetje goed daar eigenlijk?
Op de bank zitquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat Juventus niet meer is wat het vroeger was vandaar ook dat Koopmeiners er speelt.
Zelden een bal zo slecht geraakt zien worden, en er dan toch ingaanquote:
zatquote:
Nu eens kijken of hij ook beter op de bank had kunnen blijvenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koopmeiners had beter bij Atalanta kunnen blijven.
Die hebben hun dominante positie ook wel aardig verneukt ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat Juventus niet meer is wat het vroeger was vandaar ook dat Koopmeiners er speelt.
Bijzonder ja, die had al 2-3 keer geel kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Waarom heeft die lul van een Locatelli nog geen kaart eigenlijk?
En dan ook nog elke keer commentaar en die irritante Italiaanse gebaartjes.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bijzonder ja, die had al 2-3 keer geel kunnen krijgen.
Bij z'n voor- of achternaam?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:25 schreef Coco het volgende:
Wie is jullie favoriete speler die eindigt op -elli ?
Cristiano Lucarelliquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:25 schreef Coco het volgende:
Tardelli natuurlijk, wat een vraag.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:25 schreef Coco het volgende:
Wat leuk ik nog geen eenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
Heb volgens mij al 6 ballen op de paal/lat zien gaan vanavond.
@tong80quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tardelli natuurlijk, wat een vraag.
WK 82
Maar ook Bakayokoquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:27 schreef leolinedance het volgende:
Til komt erin -> PSV gaat winnen
Ja, wat nou?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:27 schreef leolinedance het volgende:
Til komt erin -> PSV gaat winnen
Dat gun ik hem welquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:28 schreef Coco het volgende:
Bij deze stand wint @:immerdebestebob de cocototo.
Bijdrage van Saibari is ook erg beperktquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom wisselt ie Saibari en niet Veermans
Die deed nog zo af en toe wat leuks.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Bijdrage van Saibari is ook erg beperkt
Moet hij wetenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:28 schreef Coco het volgende:
Bij deze stand wint @:immerdebestebob de cocototo.
Marco Tardelli natuurlijk maakte een iconische goal in WK finale van 1982.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:25 schreef Coco het volgende:
Al besproken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Marco Tardelli natuurlijk maakte een iconische goal in WK finale van 1982.
Jaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zou onderhand wel eens beginnen met scouten naar een vervanger die Pepi is ook een zak hooi.
Ik denk dat jij niet zo snel wordt uitgenodigd voor een voetbalfeitjesshow op tvquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Chatgpt moest laden maat. Glasvezel gekregen de boel is nou niet snel. Wellicht opwarmen.
Niemand gaat happenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zou onderhand wel eens beginnen met scouten naar een vervanger die Pepi is ook een zak hooi.
PSV is verder ook niet beter ofzo.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:33 schreef GGMM het volgende:
Nu de wedstrijd aan het kantelen is probeert @:pablo84 zijn gelijk te halen
Zijn ze ook niet, maar PSV was wel aangeschoten wild na de afgelopen wekenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:32 schreef Pablo84 het volgende:
Wie riep er ook weer dat juventus zoveel beter was?
Dat lijkt me volstrekt kansloos voor Feyenoord ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:33 schreef Slobeend het volgende:
Ik schat Milan met hun winteraankopen hoger in dan dit Juve.
Aardig spitsje hebben ze jaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:33 schreef Slobeend het volgende:
Ik schat Milan met hun winteraankopen hoger in dan dit Juve.
Jij riep dat toch het hardste?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:33 schreef GGMM het volgende:
Nu de wedstrijd aan het kantelen is probeert @:pablo84 zijn gelijk te halen
Jij rieptquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:35 schreef Pablo84 het volgende:
Jij eiept
[..]
Jij riept dat toch het hardste?
quote:Op maandag 1 mei 2023 14:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Danny heeft bier en shag gekocht ipv te investeren in zijn paradepaardje.
Ik speelde laatst Hitster mijn telefoon heeft een feature dan herkent ie op het lock scherm het nummer en artiest.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet zo snel wordt uitgenodigd voor een voetbalfeitjesshow op tv
Je spelling is van kleuterniveauquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:36 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Kleuterniveau hier...zelfs door de mods.
GGMM is geen mod hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:36 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Kleuterniveau hier...zelfs door de mods.
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:37 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Typfout. Denk dat mijn Nederlands beter is dan het jouwe.
Wou je Meiden die Rijden kijken?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:39 schreef Slobeend het volgende:
Alles is kapot vanavond. NPO Start ook al.
idd verwerkt ballen vaak als Jeroen Zoet in z'n slechtste tijd. Altijd naar midden wegstompenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:40 schreef ISVV het volgende:
Hier heeft Benitez sowieso een handje van
Letterlijk
Ik ontvang graag foto's via dmquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:44 schreef KingRoland het volgende:
morgen ga ik aardbeien halen heb daar zoveel zin in
Koop gewoon een paar kilo uit de diepvries en pleur ze in de vriezer.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:44 schreef KingRoland het volgende:
Met een toefje slagroom?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:44 schreef KingRoland het volgende:
Ik erger me vaak meer aan Lang, maar hij loopt vandaag weer eens een beetje verloren ja.quote:
Ook wel terecht denk ikquote:
Denken dat je een achterstand tegen een Italiaan kan rechtbuigen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:46 schreef Pablo84 het volgende:
Dit gaat psv thuis gewoon klaren. Dat juventus is niks.
Ze slingeren daar in Brabant niet snel met de penis bij de jaarlijkse salaris onderhandelingen?quote:
Dat was vrij lastig om die te maken.quote:
Zo mooi altijd als dan de corner er vervolgens in gaatquote:
Maak maar een screenshot.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Denken dat je een achterstand tegen een Italiaan kan rechtbuigen.
Ja als daar Pepi had gestaan was het een goal geweest.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo mooi altijd als dan de corner er vervolgens in gaat
Je bent toch echt de grootste kneus op dit forum😅quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Klopt
PSV was de hele wedstrijd oppermachtig (volgens Pablo) dus dat lijkt me geen probleem
Dat een infantiel persoon als jij uberhaupt admin mag zijn😅quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:50 schreef GGMM het volgende:
@:adames deelt een subtiele sneer uit aan @:pablo84
Hoe kom je erbij dat PSV dit thuis wel even afmaakt? 2 jaar lang wordt je door elke fatsoenlijke club in Europa van het kastje naar de muur gespeeld.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:50 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Je bent toch echt de grootste kneus op dit forum😅
Over kneuzen gesproken. Pepi.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:50 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Ach ach, doet het zo’n pijn?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:50 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Psv heeft wel vaker standen omgedraaid de afgelopen 2 jaar in Europa.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:51 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat PSV dit thuis wel even afmaakt? 2 jaar lang wordt je door elke fatsoenlijke club in Europa van het kastje naar de muur gespeeld.
omgedraaidenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:52 schreef Pablo84 het volgende:
Psv heeft wel vaker standen omgedraaiden
Jammer idd. Had meer ingezeten. Mijn 2-2 kwam niet uit. Twee stomme tegentreffers. De tweede ook. Geen rugdekking. Kan altijd nog. Juve is geen wonderploeg.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Jammer. Maar dit is een beter resultaat dan ik had verwacht, maar het blijft een lastige haast onhaalbare missie
Ja als jullie de tegenstander weer een rode kaart aannaaien zoals tegen Shakthar, Sevilla, Lens, Girona en Liverpool dan zou het best kunnen dat is waar.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:52 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Psv heeft wel vaker standen omgedraaid de afgelopen 2 jaar in Europa.
Niet als je tot twee keer 'jij riept' wilde tikken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:54 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Kleutergedrag van een admin. Dat is schrikbarender dan een typfout op een telefoon.
Laatste minuut dan ?quote:
Ik zou toch wel iets aan die worstenvingertjes van je doen danquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:54 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Kleutergedrag van een admin. Dat is schrikbarender dan een typfout op een telefoon.
Helaas brother. Truste en tot merrege.quote:
Als jij iets aan je interpunctie doet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik zou toch wel iets aan die worstenvingertjes van je doen dan
Dit is geen gezicht
Slaap lekker maatquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helaas brother. Truste en tot merrege.
quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:57 schreef monkyyy het volgende:
Nou, hopelijk is het allemaal snel voorbij
Iedereen weet dat dit ook zo is, dus je hebt hier niemand mee dat je dit typt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:56 schreef Pablo84 het volgende:
GGMM lijkt me echt zo een 48 jarige die op de zolderkamer van zijn ouders de admin gaat uithangen.
Nou dat denk ik niet dat iemand dit weet. Maar volgens mij zijn jullie allemaal elkaars bedvriendjes hier😅quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Iedereen weet dat dit ook zo is, dus je hebt hier niemand mee dat je dit typt.
Bijzonder dat user @GGMM dit wel voetstoots aanneemt maar het moeilijk te geloven vindt als ik NPO Start overweeg op te starten voor een maatschappelijk relevante documentaire.quote:
Er zijn er hier genoeg (inclusief ikzelf) die geen seconde zouden rouwen als GGMM nooit meer op dit forum verschijnt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:58 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet dat iemand dit weet. Maar volgens mij zijn jullie allemaal elkaars bedvriendjes hier😅
Dat is iets te heftig vind je nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er zijn er hier genoeg (inclusief ikzelf) die geen seconde zouden rouwen als GGMM nooit meer op dit forum verschijnt.
Dit is een leugen, want de ouders van @GGMM hebben helemaal geen eigen snackbar.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:56 schreef Pablo84 het volgende:
GGMM lijkt me echt zo een 48 jarige die op de zolderkamer van zijn ouders de admin gaat uithangen.
Er zijn nog minimaal 90 min te spelen..quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:56 schreef VacaLoca het volgende:
Kut PSV, elk fucking jaar weer falen ze in Europa.
Ik trek ze er niet af als ze 'm kopschoppen verder maar gaat wel ver inderdaad.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat is iets te heftig vind je niet
Nou, nee. Harken goed de puntjes binnen voor NL.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:56 schreef VacaLoca het volgende:
Kut PSV, elk fucking jaar weer falen ze in Europa.
Was er een PSV-er woest?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:24 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat we deze avond met een grimmige sfeer moeten afsluiten. Dat vind ik nou erg jammer.
@:mortaxx @:rambodirk @:3rr0r
Ik zei het in de rust al op Facebook. Ongeschikt voor de top.quote:
Hopelijk gaan we vanavond weer vrolijk verder met mijn favoriete rubriek hier op FOK!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er zijn er hier genoeg (inclusief ikzelf) die geen seconde zouden rouwen als GGMM nooit meer op dit forum verschijnt.
Betalen op afbetaling. SAD.quote:503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.
Hier schrik ik van.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
@Danny is boodschappen halenquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Betalen op afbetaling. SAD.
@:rambodirk
Wowquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
1-1quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:14 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
21:00 Feyenoord - AC Milan | Ziggo Sport
@:maxi-mus 3-1
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80 2-0
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:Frozen-assassin
@:WheeledWarrior 2-2
@:Immerdebestebob
2-0quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:14 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:3rr0r
0-2quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:14 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:3rr0r 1-1
3-1quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:14 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
0-3quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:14 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:onlogisch 2-0
@:Immerdebestebob 0-4
Ja, was even vergeten dat we als eerste thuis spelenquote:
1-2quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:14 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Jodenpubliekquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, was even vergeten dat we als eerste thuis spelen
U raadt het al; Deze successupporter zit vanavond gewoon thuis
Ik vond dat Milan, ondanks dat ze het dit seizoen niet heel best doen, wel een aardige ploeg hebben de afgelopen week dat ik ze heb gezien.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heb je er zo weinig vertrouwen in?
2-0quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:14 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Scrummie 1-3
@:Caland 0-3
@:Pisces29 1-2
En dat terwijl je in het Feyenoord topic vrolijk vertelt over de rechterkant van Feyenoord die vermoedelijk op een hoopje wordt gespeeld.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
Je hebt die van @:scrummie verkeerd. @:coco
Wij hebben dezelfde voorspelling!
Gevoel - ratio.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:31 schreef Adames het volgende:
[..]
En dat terwijl je in het Feyenoord topic vrolijk vertelt over de rechterkant van Feyenoord die vermoedelijk op een hoopje wordt gespeeld.
Komt omdat hij die aangepast heeft vanwege dezelfde reden als onlogisch.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
Je hebt die van @:scrummie verkeerd. @:coco
Wij hebben dezelfde voorspelling!
1-0quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:14 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Scrummie 3-1
@:Caland 0-3
@:DombohetOlifantje1 2-0
@:Pisces29 1-2
Akkoord. Ik heb persoonlijk een pittige mening over mensen die hun voorspelling aan gaan passen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Komt omdat hij die aangepast heeft vanwege dezelfde reden als onlogisch.
Heb het nu ook aangepast.
Hij zat er lekker in zelfs.quote:
Stompje ademt nog.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Pierre heeft het over journalisten als loopjongens die dingen lekken.
Kan er eens een analist komen die gewoon niet hypocriet is door zijn verleden ?
Geweldig doelpunt. Ze hadden gewoon met 4-0 of 4-1 voor moeten staan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |