Psv heeft wel vaker standen omgedraaid de afgelopen 2 jaar in Europa.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:51 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat PSV dit thuis wel even afmaakt? 2 jaar lang wordt je door elke fatsoenlijke club in Europa van het kastje naar de muur gespeeld.
omgedraaidenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:52 schreef Pablo84 het volgende:
Psv heeft wel vaker standen omgedraaiden
Jammer idd. Had meer ingezeten. Mijn 2-2 kwam niet uit. Twee stomme tegentreffers. De tweede ook. Geen rugdekking. Kan altijd nog. Juve is geen wonderploeg.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Jammer. Maar dit is een beter resultaat dan ik had verwacht, maar het blijft een lastige haast onhaalbare missie
Ja als jullie de tegenstander weer een rode kaart aannaaien zoals tegen Shakthar, Sevilla, Lens, Girona en Liverpool dan zou het best kunnen dat is waar.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:52 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Psv heeft wel vaker standen omgedraaid de afgelopen 2 jaar in Europa.
Niet als je tot twee keer 'jij riept' wilde tikken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:54 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Kleutergedrag van een admin. Dat is schrikbarender dan een typfout op een telefoon.
Laatste minuut dan ?quote:
Ik zou toch wel iets aan die worstenvingertjes van je doen danquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:54 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Kleutergedrag van een admin. Dat is schrikbarender dan een typfout op een telefoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |