Jaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zou onderhand wel eens beginnen met scouten naar een vervanger die Pepi is ook een zak hooi.
Ik denk dat jij niet zo snel wordt uitgenodigd voor een voetbalfeitjesshow op tvquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Chatgpt moest laden maat. Glasvezel gekregen de boel is nou niet snel. Wellicht opwarmen.
Niemand gaat happenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zou onderhand wel eens beginnen met scouten naar een vervanger die Pepi is ook een zak hooi.
PSV is verder ook niet beter ofzo.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:33 schreef GGMM het volgende:
Nu de wedstrijd aan het kantelen is probeert @:pablo84 zijn gelijk te halen
Zijn ze ook niet, maar PSV was wel aangeschoten wild na de afgelopen wekenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:32 schreef Pablo84 het volgende:
Wie riep er ook weer dat juventus zoveel beter was?
Dat lijkt me volstrekt kansloos voor Feyenoord ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:33 schreef Slobeend het volgende:
Ik schat Milan met hun winteraankopen hoger in dan dit Juve.
Aardig spitsje hebben ze jaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:33 schreef Slobeend het volgende:
Ik schat Milan met hun winteraankopen hoger in dan dit Juve.
Jij riep dat toch het hardste?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:33 schreef GGMM het volgende:
Nu de wedstrijd aan het kantelen is probeert @:pablo84 zijn gelijk te halen
Jij rieptquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:35 schreef Pablo84 het volgende:
Jij eiept
[..]
Jij riept dat toch het hardste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |