Ja, duurt te lang, net als de rest van de keuken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:18 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik ook. die kast mag nou echt wel een keer komen
Inleggeld? Geen ideequote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Welk geld?
Lijkt een fooi te worden.
Jammer Jane ik denk dat je op de verkeerde inzetquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:24 schreef Puzzie het volgende:
Jane gaat alles doen om Elsa te steunen naar de finale
[ afbeelding ]
Ik vind van niet, haar keuze.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jammer Jane ik denk dat je op de verkeerde inzet
Ik heb geen hekel aan Elsa, maar ze kan wel heel erg kinderachtig doen. Net zoals over dat buiten slapen verzinnen om Jordy op de kast te krijgen. En al die scheten die ze laat in de keuken en slaapkamer vind ik ook ontzettend goor.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:24 schreef Puzzie het volgende:
Jane gaat alles doen om Elsa te steunen naar de finale
[ afbeelding ]
En dan gaat Jordy naar huis, denken ze. Kon nog wel eens tegenvallen. Acht de kans groter dat Kiki dan weg isquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:31 schreef Puzzie het volgende:
Jordy Mattie en Kiki op de bank dus heeft Wicky gehoord
Ik vertrouw haar niet en ik vind haar bazigquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan Elsa, maar ze kan wel heel erg kinderachtig doen. Net zoals over dat buiten slapen verzinnen om Jordy op de kast te krijgen. En al die scheten die ze laat in de keuken en slaapkamer vind ik ook ontzettend goor.
Dat zou een leuke bank zijn. En ik denk dat Jordy dat gaat verliezenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:31 schreef Puzzie het volgende:
Jordy Mattie en Kiki op de bank dus heeft Wicky gehoord
Dat bazige begrijp ik nog wel. Het is daar net een kindercrèche. Als ze dat niet zou doen dan was het een puinhoop daarquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vertrouw haar niet en ik vind haar bazig
ben bang dat KiKi dan gaatquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou een leuke bank zijn. En ik denk dat Jordy dat gaat verliezen
Jane wil hem niet naar huis sturen ,maar ja in dat rijtje kan je makkelijk denken dat hij het niet gaat redden , Ik snap haar gedachte wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En dan gaat Jordy naar huis, denken ze. Kon nog wel eens tegenvallen. Acht de kans groter dat Kiki dan weg is
Nee hoor keanu is dan foetsiequote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou een leuke bank zijn. En ik denk dat Jordy dat gaat verliezen
Die zit dan tot zijn AOW bij een psychiaterquote:
Sinds wanneer hebben ze kwark? hoe heb ik dat gemist? ik kijk de hele dag alquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Jordy op de achtergrond weer lekker een bak lactose vrije kwark aan het oplepelen?
Alle kwark was lactosevrij dus iedereen een bak(je)quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Jordy op de achtergrond weer lekker een bak lactose vrije kwark aan het oplepelen?
Allemaal bakje gehad vanmiddag hij heeft het bewaard tot nuquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben ze kwark? hoe heb ik dat gemist? ik kijk de hele dag al
Nee vanmiddag is de kwark verdeeld.sommige hebben het gelijk opgegeten en sommige hebben het bewaard. De lactose vrije kwark is niet aangeraaktquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Zat bij de extra boodschappen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ahhhh die 2 kilo kwark die ze kochten als extra, hebben ze verdeeld in bakjes, ik snap hemquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Allemaal bakje gehad vanmiddag hij heeft het bewaard tot nu
2 ḱilo van de week gekocht door Elsaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
Inderdaad alles is verdeeld, zelfs de pindakaas.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ahhhh die 2 kilo kwark die ze kochten als extra, hebben ze verdeeld in bakjes, ik snap hem
Bij de extra's zat een bak lactosevrije kwark.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
oke, die had ik dan gemist.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:45 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Nee vanmiddag is de kwark verdeeld.sommige hebben het gelijk opgegeten en sommige hebben het bewaard. De lactose vrije kwark is niet aangeraakt
2 uur geleden wilden ze nog een hele lange solo game doen.quote:
En hij vindt dat het daar stinkt naar de plee.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:52 schreef Koos1958 het volgende:
Klaagmuur keanu. Is het niet over het eten is hij niet moe, dan heeft hij honger of verveelt zich.
Zal zijn eigen bovenlip wel zijn, van het vele likken aan andermans aars.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:52 schreef engine het volgende:
Keanu ruikt hier altijd schijt jongen! Hele huis hier ruikt naar schijt.
Ze klagen dat ze niets te doen hebben. Kan mij daar wel wat b ij voorstellen. De hele dag hangen en niets doen is zo vermoeiendquote:
Weet hij veel, hij hoort daar altijd alleen zichzelf. Wij horen ze allemaalquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:53 schreef Droopie het volgende:
Keanu vraagt wat een gamechanger is.
Man man man
Nee vroeg ie niet. hij dacht dat er geen gamechangers te koop waren net in de kluisquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:53 schreef Droopie het volgende:
Keanu vraagt wat een gamechanger is.
Man man man
T praat maar t zegt niets.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet hij veel, hij hoort daar altijd alleen zichzelf. Wij horen ze allemaal
O, dat heb ik dan even niet gehoordquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee vroeg ie niet. hij dacht dat er geen gamechangers te koop waren net in de kluis
Ho ho .. 4x achter elkaar basketballen toen BB even een half uurtje tijd had!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
Op wat roddel hier roddel daar is er eigenlijk geen zak gebeurd vandaag, en het is pas dinsdag.
Hij haalde ze eruit en deed ze er weer in, maar hielp niet. Hij is echt leegquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:59 schreef ledn81 het volgende:
Jordy je zender was niet leeg, prop gewoon die batterij terug
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ho ho .. 4x achter elkaar basketballen toen BB even een half uurtje tijd had!
en dan schakelen ze weg grrr ik vond dit interessamtquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:01 schreef Puzzie het volgende:
Iemand daar zit een heel vies spelletje te spelen zegt Eva
Ik ookquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:02 schreef Adat231 het volgende:
Ja
[..]
en dan schakelen ze weg grrr ik vond dit interessamt
Die moeten ze gewoon op de bank zetten en weg ermee .quote:
Tuurlijk afluisteren bij elkaar en jordy zei het niet fluisterend. Iemand weer aan het smakken, oh elsa dusquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:06 schreef Puzzie het volgende:
Axel wist dus wss al dat Jordy de boel wilde kopen
Jordy heeft niet eens geld genoeg en zou als 10e gaan tochquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:06 schreef Puzzie het volgende:
Axel wist dus wss al dat Jordy de boel wilde kopen
Maar dat was het ding niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jordy heeft niet eens geld genoeg en zou als 10e gaan toch
Ja en dan kan er iemand uit moeten terwijl hij dan dag erna opstaptquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die moeten ze gewoon op de bank zetten en weg ermee .
Hij houdt het spel alleen maar op met dat negatieve gehang
Klopt maar las axel over alles kopen. Dat kan jordy niet. Hij deed stoer dat hij al het geld wilde pakken maar was pas bijna laatste die mocht.quote:
Jordy wilde alles van iedereen pakken als het dat had gekundquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt maar las axel over alles kopen. Dat kan jordy niet. Hij deed stoer dat hij al het geld wilde pakken maar was pas bijna laatste die mocht.
Dan weet jij meer dan ikquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarom ze die doek op haar hoofd draagt is wel duidelijk.
Het is idd tyfuskoud daar, iedereen loopt heel de dag al te klagen daar.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarom ze die doek op haar hoofd draagt is wel duidelijk.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het is idd tyfuskoud daar, iedereen loopt heel de dag al te klagen daar.
Het ziet er niet uitquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:21 schreef kater1 het volgende:
Ik had nooit kunnen verzinnen dat Elsa een broek met gele badeendjes zou dragen![]()
![]()
Het staat ook op een terrein wat veel wind vangt, en niet alles is goed geïsoleerd in die barakken dus de wind komt gewoon door de kieren.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heb het idee dat Jordy er wel mee klaar is.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:22 schreef Koos1958 het volgende:
Jane wil jordy sparen maar dat wil axel niet.
Ze hebben het ook zo moeilijkquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:52 schreef KinKiJan het volgende:
Keanu: "Vandaag trek ik het niet meer!"
Mattheus: "Nee ik ook niet, vandaag is echt een off-day man"
Keanu: "Ja die van mij ook"
Mattheus: "Ik voel 'm niet vandaag. Ik kan echt veel aan, maar vandaag"
Keanu: "Nee, vandaag is echt niet leuk"
Mattheus: "Not my day"
Keanu: "Ik word gek. Ik....word.....gek....."
En toch zit die droeftoeter er nog. Hij kan zo vertrekken hoor!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:52 schreef KinKiJan het volgende:
Keanu: "Vandaag trek ik het niet meer!"
Mattheus: "Nee ik ook niet, vandaag is echt een off-day man"
Keanu: "Ja die van mij ook"
Mattheus: "Ik voel 'm niet vandaag. Ik kan echt veel aan, maar vandaag"
Keanu: "Nee, vandaag is echt niet leuk"
Mattheus: "Not my day"
Keanu: "Ik word gek. Ik....word.....gek....."
Ik ook nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:25 schreef Puzzie het volgende:
Dat Axel Eva wel vertrouwd snap ik dan weer niet
Ja vanmorgen was er iemand, geloof Mattie de verwarming hoger aan het zetten in zijn korte broekquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik wel vertrouw Eva meer dan Elsaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:25 schreef Puzzie het volgende:
Dat Axel Eva wel vertrouwd snap ik dan weer niet
Maar dit gaat niet over Elsaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik wel vertrouw Eva meer dan Elsa
Maar goed dat Axel niet met Keanu of Jordy had samengespannen, hadden we het duo misbaxel moeten noemenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:27 schreef Puzzie het volgende:
En ja Jane: jullie worden nu zo genoemd Jaxel
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar goed dat Axel niet met Keanu of Jordy had samengespannen, hadden we het duo misbaxel moeten noemen
denk dat Jane gelijk heeft.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:31 schreef Puzzie het volgende:
Axel wil Jolien zo ver zien te krijgen dat ze op Jordy/mattie gaat stemmen,
Jane zegt:' dat gaat je niet lukken , zij gaat never nooit niet op ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tweede basketball challenge Axel - 11 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat clubje van Milena is de afgelopen 2 weken zo snel ingestort.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij onderschat dat clubje van Milena
Eva zit bij dat clubje en Axel vertrouwt haarquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat clubje van Milena is de afgelopen 2 weken zo snel ingestort.
Geef het 1 week en Sharice stemt op Milena.
Maar ik vind het wel leuk dat ze niet lekker makkelijk op David S. stemmen.
Milena blaast haar eigen clubje eigenhandig op.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij onderschat dat clubje van Milena
Die snap ik niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Milena blaast haar eigen clubje eigenhandig op.
Deze snap ik ook niet ,maar hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:43 schreef Koos1958 het volgende:
Axel zo ben je niet best bezig mensen belachelijk maken.
Nee slaat beetje door nu. Jammer weer.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Deze snap ik ook niet ,maar hoeft ook niet.
Nee, Shar doet precies wat Milena wil uit liefde.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die snap ik niet.
Sharice heeft de touwtjes in handen ,niet Milena
Voor de editors die dit moeten monteren voor de uitzending is dit ook geen doen, ze moeten al die gesprekken opkrikken qua geluid.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:41 schreef Koos1958 het volgende:
De hele dag nominatie gesprekken. Is toch geen moer meer aan. Fluisteren en fluisteren.
Ik vind het wel meevallen eigenlijkquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee slaat beetje door nu. Jammer weer.
e/o ondertitelenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Voor de editors die dit moeten monteren voor de uitzending is dit ook geen doen, ze moeten al die gesprekken opkrikken qua geluid.
Nee het is precies andersom, Sharice heeft de touwtjes in handen en is tactisch bezigquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:45 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, Shar doet precies wat Milena wil uit liefde.
Dat doen ze nu permanent dus dat scheelt maar voor de ondertitelaars ook niet te doen.quote:
Ja mocht toch niet in elkaars persoonlijke spullen zitten?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:46 schreef Juultje1981 het volgende:
Jane en Axel zijn aan het nadenken om in de tas van Mattie te kijken naar zijn gc. Als ze dat doen zakken ze voor mij echt heel hard
Van deze twee bepaald inderdaad Sharicequote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee het is precies andersom, Sharice heeft de touwtjes in handen en is tactisch bezig
Ik heb er geen bezwaar tegen, t mocht toch van BB.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:46 schreef Juultje1981 het volgende:
Jane en Axel zijn aan het nadenken om in de tas van Mattie te kijken naar zijn gc. Als ze dat doen zakken ze voor mij echt heel hard
Ze willen dus net zoals Jeff zijn?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:46 schreef Juultje1981 het volgende:
Andere jaren mocht het niet, dit jaar wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:53 schreef Droopie het volgende:
Is dat fluisteren ieder jaar zo erg?
Vandaag echt de hele dag zeg.
voor mijn gevoel nog nooit zo erg geweest, vorig jaar kregen ze nog wel eens een ZCquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:53 schreef Droopie het volgende:
Is dat fluisteren ieder jaar zo erg?
Vandaag echt de hele dag zeg.
Ik heb zelf geen dagboek dus ik kan er niet over meepratenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:54 schreef Snensie het volgende:
Ik geloof dagboek nu echt niemand meer sympathiek vind in het huis.
misschien door de komst van de papagaai. Die kan nog steeds alles verraden... en zo kan bb ook weer een beetje sturenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Andere jaren mocht het niet, dit jaar wel.
Hahahahaha ja dat heb ik bij hem dus ook.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Pootje komt binnen met interessant nieuws fkdkvmvevdxkjgvlisjkfm dkgm l ekldd ,djgsx fsd
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen dagboek dus ik kan er niet over meepraten
Geen verkeerde keusquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:28 schreef Puzzie het volgende:
Jordy wil op Milena , Sharice en Pootje
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
zou niet gek opkijken als Sharice onder het bed ligt en zo haar hoofd omhoog steekt.
Hahaaaa was een autocorrect. Grrr. Nja ik denk dat ik niemand meer leuk kan vinden, doe mijn best maar word heel moeilijk met deze mensen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen dagboek dus ik kan er niet over meepraten
Gaan ze ook niet doen, dat zeiden ze direct erna, want als ze het zouden doen, zei Axel, dan zouden ze er ook door de kijker waarschijnlijk op afgerekend wordenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:46 schreef Juultje1981 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Keanuquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:01 schreef Rhosyn het volgende:
Ik probeer terug te elzen maar blijf hangen op Kiki dit Kiki dat.
Wie is kiki?
Zo noemen ze keanoquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:01 schreef Rhosyn het volgende:
Ik probeer terug te lezen maar blijf hangen op Kiki dit Kiki dat.
Wie is kiki?
Ze is gewaarschuwd door Jane en ook gevraagd hun spel mee te spelen, niet laten merken dat ze hun door heeftquote:
Precies daarom is Milena het gesprek aangegaan denk ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:01 schreef Koos1958 het volgende:
Milena vind moeilijk om te zien dat ze met jane omgaat. Ze moet een beetje oppassen voor haar.b
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:06 schreef Puzzie het volgende:
Jolien wil dat dit verhaal enkel bij Milena blijft , Milena beloofd dat
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gaan ze ook niet doen, dat zeiden ze direct erna, want als ze het zouden doen, zei Axel, dan zouden ze er ook door de kijker waarschijnlijk op afgerekend wordenDat je het alleen al verzint vind ik laag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdommequote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
zou niet gek opkijken als Sharice onder het bed ligt en zo haar hoofd omhoog steekt.
Nastyquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:01 schreef Koos1958 het volgende:
Milena vind moeilijk om te zien dat ze met jane omgaat. Ze moet een beetje oppassen voor haar.b
mmmm afwachten hoe betrouwbaar ze isquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:06 schreef Puzzie het volgende:
Jolien wil dat dit verhaal enkel bij Milena blijft , Milena beloofd dat
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
mmmm afwachten hoe betrouwbaar ze is
Dat is binnen no time bij Charice.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
mmmm afwachten hoe betrouwbaar ze is
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:06 schreef Luna68 het volgende:
Milena probeert Jolien weer in haar kamp te krijgen omdat ze van Sharice had gehoord dat ze met Jane in gesprek was. Even schade beperken, precies waar Jane haar voor gewaarschuwd heeft, maar ben bang dat Jolien en weer vol intrapt
Ja rode kaart, schaand! Gelukkig vonden ze dat zelf ookquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:07 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dat je het alleen al verzint vind ik laag.
Dat duurt nog wel een tijdjequote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:08 schreef Harry het volgende:
Kom BB, doe eens een ouderwetse Freeze. Met Jeffrey!
Nja als je naar haar keuze van mannen kijkt, springt ze er met twee open ogen in.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:06 schreef Luna68 het volgende:
Milena probeert Jolien weer in haar kamp te krijgen omdat ze van Sharice had gehoord dat ze met Jane in gesprek was. Even schade beperken, precies waar Jane haar voor gewaarschuwd heeft, maar ben bang dat Jolien en weer vol intrapt
we zijn blij dat die kwal eruit is dus hoef hem niet meer te zien op stream. ook niet met een freezequote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:08 schreef Harry het volgende:
Kom BB, doe eens een ouderwetse Freeze. Met Jeffrey!
Verhaal heeft ze ook tegen mattie en jordy verteld geloof vorige weekquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:10 schreef KinKiJan het volgende:
Ai das lelijk. Op de 6e van het middelbare is er 'een foto' van Jolien rondgegaan. Toen dat uitkwam hebben 3 van haar beste vriendinnen haar laten vallen.
Dat is dus de reden waarom ze zo fel was tegen Jeffrey op het buiten sluiten van Axel en Jane.
En dan nog al die Twinstreams tussendoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:10 schreef OmaJacky het volgende:
Trouwens de twinstreams tijdens febo avond eten is vroeg vandaag.
Meestal is dat om 18.00 uur , nu al voor half 6.
Heftig wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Verhaal heeft ze ook tegen mattie en jordy verteld geloof vorige week
ben er ook bang voorquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:10 schreef -river- het volgende:
[..]
Nja als je naar haar keuze van mannen kijkt, springt ze er met twee open ogen in.
Kun jij uw "autocorrect" is aanzetten aub ?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Pootje komt binnen met interessant nieuws fkdkvmvevdxkjgvlisjkfm dkgm l ekldd ,djgsx fsd
als hij contractueel nog aan zoiets mee zou moeten doen, valt er denk ik weinig te willenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:11 schreef Adat231 het volgende:
[..]
te vroeg voor en vraag me af of Jeffrey over een tijdje dit zelf nog zou willen,
Droopy is beetje jaloers denk ikquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:13 schreef Puzzie het volgende:
Sharice is echt wel de boss in dat clubje
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:10 schreef KinKiJan het volgende:
Ai das lelijk. Op de 6e van het middelbare is er 'een foto' van Jolien rondgegaan. Toen dat uitkwam hebben 3 van haar beste vriendinnen haar laten vallen.
Dat is dus de reden waarom ze zo fel was tegen Jeffrey op het buiten sluiten van Axel en Jane.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:12 schreef jooba het volgende:
[..]
Kun jij uw "autocorrect" is aanzetten aub ?
Zwaar jaloersquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Droopy is beetje jaloers denk ik
Ik denk dat het meer te maken heeft met controle willen hebbenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is al zeker de derde keer dat ze het verteld. Beetje de zielige factorkaart op tafel gooien. En het werkt blijkbaar.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:14 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Maar waarom gaat Jolien dit nu vertellen tegen Milena en zegt dat ze het niet door mag vertellen.
Terwijl ze Milena niet helemaal vertrouwd, heeft ze tegen Jane verteld.
Maar zegt er wel nog bij dat de camera's het wel zullen horen.
Begrijp wel dat ze nog vrijgezel is en ook al heel lang. Haar gezichtsuitdrukking en haar karakter zijn niet echt leuk te noemenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:13 schreef Puzzie het volgende:
Enkel haar lichaam is prachtig, de rest is poep.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Begrijp wel dat ze nog vrijgezel is en ook al heel lang. Haar gezichtsuitdrukking en haar karakter zijn niet echt leuk te noemen
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:19 schreef Puzzie het volgende:
Die twee Davids zitten ook diep in haar reet
Geen idee, zou wel raar zijn als ze het zou gebruiken om te voorkomen dat ze door Milena (en Sharice) op aangekeken wordt dat ze met Jane omgaat.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:14 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Maar waarom gaat Jolien dit nu vertellen tegen Milena en zegt dat ze het niet door mag vertellen.
Terwijl ze Milena niet helemaal vertrouwd, heeft ze tegen Jane verteld.
Maar zegt er wel nog bij dat de camera's het wel zullen horen.
Ah lelijk is ze zeker niet maar ze kijkt vaak chagrijnig of droevigquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:17 schreef -river- het volgende:
[..]
Enkel haar lichaam is prachtig, de rest is poep.
nja in bed... Ze liggen idd onder de dekens, maar iedereen daar heeft het koud, dus vind het niet raarquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:21 schreef ledn81 het volgende:
Jordy heeft de bonen en gehakt als een malle naar binnen gepropt omdat ie met Mattie moet babbelen en ligt alweer in ebd
Bewoners hebben een naam en een Droopy zit er niet in.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:23 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik kijk 1 dag niet en snap er niks meer van
Heeft hij ook nietquote:
Had al sorry geschrevenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bewoners hebben een naam en een Droopy zit er niet in.
Ik vind haar echt engquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sharice is echt een hele nare meid![]()
Nee , Jane is een knapperdquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:26 schreef Rhosyn het volgende:
Jane heeft geen kale plekken op haar hoofd...
Hoe kan iemand zo verrot zijn vraag ik me wel eens af. Spel oké, maar zij gaat heul verquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind haar echt eng
Liegen gaat haar zo simpel af
Dat ik me afvraag hoeveel ze liegt
Dat is de naam die Keanu daar ook heeftquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:27 schreef Cupfighter het volgende:
@:Dotteke zijn bijnamen echt verboden
Want Kiki mag dus wel?
Is wel waarquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:27 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie zegt vrouwen zijn de mooiste vrouwen op aarde en zo complex
Zo wordt hij daar ook genoemd. En pootje ook.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:27 schreef Cupfighter het volgende:
Want Kiki mag dus wel?
Dát zag ik een paar weken geleden niet aankomen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:13 schreef Puzzie het volgende:
Zo noemen ze Keanu zelf in het huisquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:27 schreef Cupfighter het volgende:
Want Kiki mag dus wel?
Dat kloptquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is de naam die Keanu daar ook heeft
en pootje ook Maar zijn wel bijnamen die de betreffende personen zelf aangegeven hebben dat ze zo genoemd mogen worden,quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:27 schreef Cupfighter het volgende:
Want Kiki mag dus wel?
Dat valt wel meequote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:28 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt als je sharice er uit wil hebben moet je er sterke mensen tegen zetten.
is een beetje kinderachtig, je mag niks meer hierquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:27 schreef Cupfighter het volgende:
Want Kiki mag dus wel?
En dan vraagt Jordy zich af waarom ze de pik op hem hebben....quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:22 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy nu vertellen aan mattie. Dat er.een verhaal rondgaat dat mattie jane eruit wilde hebben voor milena
Dat verhaal gaat ook rondquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:29 schreef -river- het volgende:
[..]
En dan vraagt Jordy zich af waarom ze de pik op hem hebben....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |