quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen dagboek dus ik kan er niet over meepraten
Geen verkeerde keusquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:28 schreef Puzzie het volgende:
Jordy wil op Milena , Sharice en Pootje
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
zou niet gek opkijken als Sharice onder het bed ligt en zo haar hoofd omhoog steekt.
Hahaaaa was een autocorrect. Grrr. Nja ik denk dat ik niemand meer leuk kan vinden, doe mijn best maar word heel moeilijk met deze mensen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen dagboek dus ik kan er niet over meepraten
Gaan ze ook niet doen, dat zeiden ze direct erna, want als ze het zouden doen, zei Axel, dan zouden ze er ook door de kijker waarschijnlijk op afgerekend wordenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:46 schreef Juultje1981 het volgende:
Jane en Axel zijn aan het nadenken om in de tas van Mattie te kijken naar zijn gc. Als ze dat doen zakken ze voor mij echt heel hard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Keanuquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:01 schreef Rhosyn het volgende:
Ik probeer terug te elzen maar blijf hangen op Kiki dit Kiki dat.
Wie is kiki?
Zo noemen ze keanoquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:01 schreef Rhosyn het volgende:
Ik probeer terug te lezen maar blijf hangen op Kiki dit Kiki dat.
Wie is kiki?
Ze is gewaarschuwd door Jane en ook gevraagd hun spel mee te spelen, niet laten merken dat ze hun door heeftquote:
Precies daarom is Milena het gesprek aangegaan denk ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:01 schreef Koos1958 het volgende:
Milena vind moeilijk om te zien dat ze met jane omgaat. Ze moet een beetje oppassen voor haar.b
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:06 schreef Puzzie het volgende:
Jolien wil dat dit verhaal enkel bij Milena blijft , Milena beloofd dat
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gaan ze ook niet doen, dat zeiden ze direct erna, want als ze het zouden doen, zei Axel, dan zouden ze er ook door de kijker waarschijnlijk op afgerekend wordenDat je het alleen al verzint vind ik laag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdommequote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
zou niet gek opkijken als Sharice onder het bed ligt en zo haar hoofd omhoog steekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |