Het ziet er niet uitquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:21 schreef kater1 het volgende:
Ik had nooit kunnen verzinnen dat Elsa een broek met gele badeendjes zou dragen![]()
![]()
Het staat ook op een terrein wat veel wind vangt, en niet alles is goed geïsoleerd in die barakken dus de wind komt gewoon door de kieren.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het is idd tyfuskoud daar, iedereen loopt heel de dag al te klagen daar.
Heb het idee dat Jordy er wel mee klaar is.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:22 schreef Koos1958 het volgende:
Jane wil jordy sparen maar dat wil axel niet.
Ze hebben het ook zo moeilijkquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:52 schreef KinKiJan het volgende:
Keanu: "Vandaag trek ik het niet meer!"
Mattheus: "Nee ik ook niet, vandaag is echt een off-day man"
Keanu: "Ja die van mij ook"
Mattheus: "Ik voel 'm niet vandaag. Ik kan echt veel aan, maar vandaag"
Keanu: "Nee, vandaag is echt niet leuk"
Mattheus: "Not my day"
Keanu: "Ik word gek. Ik....word.....gek....."
En toch zit die droeftoeter er nog. Hij kan zo vertrekken hoor!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:52 schreef KinKiJan het volgende:
Keanu: "Vandaag trek ik het niet meer!"
Mattheus: "Nee ik ook niet, vandaag is echt een off-day man"
Keanu: "Ja die van mij ook"
Mattheus: "Ik voel 'm niet vandaag. Ik kan echt veel aan, maar vandaag"
Keanu: "Nee, vandaag is echt niet leuk"
Mattheus: "Not my day"
Keanu: "Ik word gek. Ik....word.....gek....."
Ik ook nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:25 schreef Puzzie het volgende:
Dat Axel Eva wel vertrouwd snap ik dan weer niet
Ja vanmorgen was er iemand, geloof Mattie de verwarming hoger aan het zetten in zijn korte broekquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het is idd tyfuskoud daar, iedereen loopt heel de dag al te klagen daar.
Ik wel vertrouw Eva meer dan Elsaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:25 schreef Puzzie het volgende:
Dat Axel Eva wel vertrouwd snap ik dan weer niet
Maar dit gaat niet over Elsaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik wel vertrouw Eva meer dan Elsa
Maar goed dat Axel niet met Keanu of Jordy had samengespannen, hadden we het duo misbaxel moeten noemenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:27 schreef Puzzie het volgende:
En ja Jane: jullie worden nu zo genoemd Jaxel
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar goed dat Axel niet met Keanu of Jordy had samengespannen, hadden we het duo misbaxel moeten noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |