Nee, Shar doet precies wat Milena wil uit liefde.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die snap ik niet.
Sharice heeft de touwtjes in handen ,niet Milena
Voor de editors die dit moeten monteren voor de uitzending is dit ook geen doen, ze moeten al die gesprekken opkrikken qua geluid.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:41 schreef Koos1958 het volgende:
De hele dag nominatie gesprekken. Is toch geen moer meer aan. Fluisteren en fluisteren.
Ik vind het wel meevallen eigenlijkquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee slaat beetje door nu. Jammer weer.
e/o ondertitelenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Voor de editors die dit moeten monteren voor de uitzending is dit ook geen doen, ze moeten al die gesprekken opkrikken qua geluid.
Nee het is precies andersom, Sharice heeft de touwtjes in handen en is tactisch bezigquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:45 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, Shar doet precies wat Milena wil uit liefde.
Dat doen ze nu permanent dus dat scheelt maar voor de ondertitelaars ook niet te doen.quote:
Ja mocht toch niet in elkaars persoonlijke spullen zitten?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:46 schreef Juultje1981 het volgende:
Jane en Axel zijn aan het nadenken om in de tas van Mattie te kijken naar zijn gc. Als ze dat doen zakken ze voor mij echt heel hard
Van deze twee bepaald inderdaad Sharicequote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee het is precies andersom, Sharice heeft de touwtjes in handen en is tactisch bezig
Ik heb er geen bezwaar tegen, t mocht toch van BB.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:46 schreef Juultje1981 het volgende:
Jane en Axel zijn aan het nadenken om in de tas van Mattie te kijken naar zijn gc. Als ze dat doen zakken ze voor mij echt heel hard
Ze willen dus net zoals Jeff zijn?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:46 schreef Juultje1981 het volgende:
Andere jaren mocht het niet, dit jaar wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:53 schreef Droopie het volgende:
Is dat fluisteren ieder jaar zo erg?
Vandaag echt de hele dag zeg.
voor mijn gevoel nog nooit zo erg geweest, vorig jaar kregen ze nog wel eens een ZCquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:53 schreef Droopie het volgende:
Is dat fluisteren ieder jaar zo erg?
Vandaag echt de hele dag zeg.
Ik heb zelf geen dagboek dus ik kan er niet over meepratenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:54 schreef Snensie het volgende:
Ik geloof dagboek nu echt niemand meer sympathiek vind in het huis.
misschien door de komst van de papagaai. Die kan nog steeds alles verraden... en zo kan bb ook weer een beetje sturenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Andere jaren mocht het niet, dit jaar wel.
Hahahahaha ja dat heb ik bij hem dus ook.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Pootje komt binnen met interessant nieuws fkdkvmvevdxkjgvlisjkfm dkgm l ekldd ,djgsx fsd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |