Het ziet er niet uitquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:21 schreef kater1 het volgende:
Ik had nooit kunnen verzinnen dat Elsa een broek met gele badeendjes zou dragen![]()
![]()
Het staat ook op een terrein wat veel wind vangt, en niet alles is goed geïsoleerd in die barakken dus de wind komt gewoon door de kieren.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het is idd tyfuskoud daar, iedereen loopt heel de dag al te klagen daar.
Heb het idee dat Jordy er wel mee klaar is.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:22 schreef Koos1958 het volgende:
Jane wil jordy sparen maar dat wil axel niet.
Ze hebben het ook zo moeilijkquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:52 schreef KinKiJan het volgende:
Keanu: "Vandaag trek ik het niet meer!"
Mattheus: "Nee ik ook niet, vandaag is echt een off-day man"
Keanu: "Ja die van mij ook"
Mattheus: "Ik voel 'm niet vandaag. Ik kan echt veel aan, maar vandaag"
Keanu: "Nee, vandaag is echt niet leuk"
Mattheus: "Not my day"
Keanu: "Ik word gek. Ik....word.....gek....."
En toch zit die droeftoeter er nog. Hij kan zo vertrekken hoor!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:52 schreef KinKiJan het volgende:
Keanu: "Vandaag trek ik het niet meer!"
Mattheus: "Nee ik ook niet, vandaag is echt een off-day man"
Keanu: "Ja die van mij ook"
Mattheus: "Ik voel 'm niet vandaag. Ik kan echt veel aan, maar vandaag"
Keanu: "Nee, vandaag is echt niet leuk"
Mattheus: "Not my day"
Keanu: "Ik word gek. Ik....word.....gek....."
Ik ook nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:25 schreef Puzzie het volgende:
Dat Axel Eva wel vertrouwd snap ik dan weer niet
Ja vanmorgen was er iemand, geloof Mattie de verwarming hoger aan het zetten in zijn korte broekquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het is idd tyfuskoud daar, iedereen loopt heel de dag al te klagen daar.
Ik wel vertrouw Eva meer dan Elsaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:25 schreef Puzzie het volgende:
Dat Axel Eva wel vertrouwd snap ik dan weer niet
Maar dit gaat niet over Elsaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik wel vertrouw Eva meer dan Elsa
Maar goed dat Axel niet met Keanu of Jordy had samengespannen, hadden we het duo misbaxel moeten noemenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:27 schreef Puzzie het volgende:
En ja Jane: jullie worden nu zo genoemd Jaxel
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar goed dat Axel niet met Keanu of Jordy had samengespannen, hadden we het duo misbaxel moeten noemen
denk dat Jane gelijk heeft.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:31 schreef Puzzie het volgende:
Axel wil Jolien zo ver zien te krijgen dat ze op Jordy/mattie gaat stemmen,
Jane zegt:' dat gaat je niet lukken , zij gaat never nooit niet op ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tweede basketball challenge Axel - 11 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat clubje van Milena is de afgelopen 2 weken zo snel ingestort.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij onderschat dat clubje van Milena
Eva zit bij dat clubje en Axel vertrouwt haarquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat clubje van Milena is de afgelopen 2 weken zo snel ingestort.
Geef het 1 week en Sharice stemt op Milena.
Maar ik vind het wel leuk dat ze niet lekker makkelijk op David S. stemmen.
Milena blaast haar eigen clubje eigenhandig op.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij onderschat dat clubje van Milena
Die snap ik niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Milena blaast haar eigen clubje eigenhandig op.
Deze snap ik ook niet ,maar hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:43 schreef Koos1958 het volgende:
Axel zo ben je niet best bezig mensen belachelijk maken.
Nee slaat beetje door nu. Jammer weer.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Deze snap ik ook niet ,maar hoeft ook niet.
Nee, Shar doet precies wat Milena wil uit liefde.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die snap ik niet.
Sharice heeft de touwtjes in handen ,niet Milena
Voor de editors die dit moeten monteren voor de uitzending is dit ook geen doen, ze moeten al die gesprekken opkrikken qua geluid.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:41 schreef Koos1958 het volgende:
De hele dag nominatie gesprekken. Is toch geen moer meer aan. Fluisteren en fluisteren.
Ik vind het wel meevallen eigenlijkquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee slaat beetje door nu. Jammer weer.
e/o ondertitelenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Voor de editors die dit moeten monteren voor de uitzending is dit ook geen doen, ze moeten al die gesprekken opkrikken qua geluid.
Nee het is precies andersom, Sharice heeft de touwtjes in handen en is tactisch bezigquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:45 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, Shar doet precies wat Milena wil uit liefde.
Dat doen ze nu permanent dus dat scheelt maar voor de ondertitelaars ook niet te doen.quote:
Ja mocht toch niet in elkaars persoonlijke spullen zitten?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:46 schreef Juultje1981 het volgende:
Jane en Axel zijn aan het nadenken om in de tas van Mattie te kijken naar zijn gc. Als ze dat doen zakken ze voor mij echt heel hard
Van deze twee bepaald inderdaad Sharicequote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee het is precies andersom, Sharice heeft de touwtjes in handen en is tactisch bezig
Ik heb er geen bezwaar tegen, t mocht toch van BB.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:46 schreef Juultje1981 het volgende:
Jane en Axel zijn aan het nadenken om in de tas van Mattie te kijken naar zijn gc. Als ze dat doen zakken ze voor mij echt heel hard
Ze willen dus net zoals Jeff zijn?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:46 schreef Juultje1981 het volgende:
Andere jaren mocht het niet, dit jaar wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:53 schreef Droopie het volgende:
Is dat fluisteren ieder jaar zo erg?
Vandaag echt de hele dag zeg.
voor mijn gevoel nog nooit zo erg geweest, vorig jaar kregen ze nog wel eens een ZCquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:53 schreef Droopie het volgende:
Is dat fluisteren ieder jaar zo erg?
Vandaag echt de hele dag zeg.
Ik heb zelf geen dagboek dus ik kan er niet over meepratenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:54 schreef Snensie het volgende:
Ik geloof dagboek nu echt niemand meer sympathiek vind in het huis.
misschien door de komst van de papagaai. Die kan nog steeds alles verraden... en zo kan bb ook weer een beetje sturenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Andere jaren mocht het niet, dit jaar wel.
Hahahahaha ja dat heb ik bij hem dus ook.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Pootje komt binnen met interessant nieuws fkdkvmvevdxkjgvlisjkfm dkgm l ekldd ,djgsx fsd
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen dagboek dus ik kan er niet over meepraten
Geen verkeerde keusquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:28 schreef Puzzie het volgende:
Jordy wil op Milena , Sharice en Pootje
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
zou niet gek opkijken als Sharice onder het bed ligt en zo haar hoofd omhoog steekt.
Hahaaaa was een autocorrect. Grrr. Nja ik denk dat ik niemand meer leuk kan vinden, doe mijn best maar word heel moeilijk met deze mensen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen dagboek dus ik kan er niet over meepraten
Gaan ze ook niet doen, dat zeiden ze direct erna, want als ze het zouden doen, zei Axel, dan zouden ze er ook door de kijker waarschijnlijk op afgerekend wordenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:46 schreef Juultje1981 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Keanuquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:01 schreef Rhosyn het volgende:
Ik probeer terug te elzen maar blijf hangen op Kiki dit Kiki dat.
Wie is kiki?
Zo noemen ze keanoquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:01 schreef Rhosyn het volgende:
Ik probeer terug te lezen maar blijf hangen op Kiki dit Kiki dat.
Wie is kiki?
Ze is gewaarschuwd door Jane en ook gevraagd hun spel mee te spelen, niet laten merken dat ze hun door heeftquote:
Precies daarom is Milena het gesprek aangegaan denk ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:01 schreef Koos1958 het volgende:
Milena vind moeilijk om te zien dat ze met jane omgaat. Ze moet een beetje oppassen voor haar.b
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:06 schreef Puzzie het volgende:
Jolien wil dat dit verhaal enkel bij Milena blijft , Milena beloofd dat
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gaan ze ook niet doen, dat zeiden ze direct erna, want als ze het zouden doen, zei Axel, dan zouden ze er ook door de kijker waarschijnlijk op afgerekend wordenDat je het alleen al verzint vind ik laag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdommequote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
zou niet gek opkijken als Sharice onder het bed ligt en zo haar hoofd omhoog steekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |