Ja, duurt te lang, net als de rest van de keuken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:18 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik ook. die kast mag nou echt wel een keer komen
Inleggeld? Geen ideequote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Welk geld?
Lijkt een fooi te worden.
Jammer Jane ik denk dat je op de verkeerde inzetquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:24 schreef Puzzie het volgende:
Jane gaat alles doen om Elsa te steunen naar de finale
[ afbeelding ]
Ik vind van niet, haar keuze.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jammer Jane ik denk dat je op de verkeerde inzet
Ik heb geen hekel aan Elsa, maar ze kan wel heel erg kinderachtig doen. Net zoals over dat buiten slapen verzinnen om Jordy op de kast te krijgen. En al die scheten die ze laat in de keuken en slaapkamer vind ik ook ontzettend goor.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:24 schreef Puzzie het volgende:
Jane gaat alles doen om Elsa te steunen naar de finale
[ afbeelding ]
En dan gaat Jordy naar huis, denken ze. Kon nog wel eens tegenvallen. Acht de kans groter dat Kiki dan weg isquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:31 schreef Puzzie het volgende:
Jordy Mattie en Kiki op de bank dus heeft Wicky gehoord
Ik vertrouw haar niet en ik vind haar bazigquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan Elsa, maar ze kan wel heel erg kinderachtig doen. Net zoals over dat buiten slapen verzinnen om Jordy op de kast te krijgen. En al die scheten die ze laat in de keuken en slaapkamer vind ik ook ontzettend goor.
Dat zou een leuke bank zijn. En ik denk dat Jordy dat gaat verliezenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:31 schreef Puzzie het volgende:
Jordy Mattie en Kiki op de bank dus heeft Wicky gehoord
Dat bazige begrijp ik nog wel. Het is daar net een kindercrèche. Als ze dat niet zou doen dan was het een puinhoop daarquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vertrouw haar niet en ik vind haar bazig
ben bang dat KiKi dan gaatquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou een leuke bank zijn. En ik denk dat Jordy dat gaat verliezen
Jane wil hem niet naar huis sturen ,maar ja in dat rijtje kan je makkelijk denken dat hij het niet gaat redden , Ik snap haar gedachte wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En dan gaat Jordy naar huis, denken ze. Kon nog wel eens tegenvallen. Acht de kans groter dat Kiki dan weg is
Nee hoor keanu is dan foetsiequote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou een leuke bank zijn. En ik denk dat Jordy dat gaat verliezen
Die zit dan tot zijn AOW bij een psychiaterquote:
Sinds wanneer hebben ze kwark? hoe heb ik dat gemist? ik kijk de hele dag alquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Jordy op de achtergrond weer lekker een bak lactose vrije kwark aan het oplepelen?
Alle kwark was lactosevrij dus iedereen een bak(je)quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Jordy op de achtergrond weer lekker een bak lactose vrije kwark aan het oplepelen?
Allemaal bakje gehad vanmiddag hij heeft het bewaard tot nuquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben ze kwark? hoe heb ik dat gemist? ik kijk de hele dag al
Nee vanmiddag is de kwark verdeeld.sommige hebben het gelijk opgegeten en sommige hebben het bewaard. De lactose vrije kwark is niet aangeraaktquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Zat bij de extra boodschappen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ahhhh die 2 kilo kwark die ze kochten als extra, hebben ze verdeeld in bakjes, ik snap hemquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Allemaal bakje gehad vanmiddag hij heeft het bewaard tot nu
2 ḱilo van de week gekocht door Elsaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
Inderdaad alles is verdeeld, zelfs de pindakaas.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ahhhh die 2 kilo kwark die ze kochten als extra, hebben ze verdeeld in bakjes, ik snap hem
Bij de extra's zat een bak lactosevrije kwark.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
oke, die had ik dan gemist.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:45 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Nee vanmiddag is de kwark verdeeld.sommige hebben het gelijk opgegeten en sommige hebben het bewaard. De lactose vrije kwark is niet aangeraakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |