Crazy Frog?quote:Op maandag 10 februari 2025 15:48 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Mijn eerste muzikale herinneringen, kwa top 40 zijn denk ik de zingende kikker en die witte duif.....
Zo loop ik ook al jaren rond. En als ze dan vragen wat ik met dat hart aan het doen ben, dan vertel ik ze een raadsel.quote:
Als het in een halfuurtje kan ben je nog wel op tijdquote:Op maandag 10 februari 2025 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Vergader genot. Terwijl jullie Tiffany hebben
Ja gaat niet gebeurenquote:Op maandag 10 februari 2025 16:00 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Als het in een halfuurtje kan ben je nog wel op tijd
Kan nu ook even niet voor twee dansen want kad zit op schootquote:Op maandag 10 februari 2025 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig ken ik het liedje uit mijn hoofd en kan ik zo beetje mee doen
Dit was het moment om met de kad te dansen...quote:Op maandag 10 februari 2025 16:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Kan nu ook even niet voor twee dansen want kad zit op schoot
De Roneymoonquiz was wel ooit in het weekend, toch?quote:Op maandag 10 februari 2025 16:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vertekend beeld met die berichten over natte haartjes en showprogramma's op zaterdagavond.
Programma's als Honeymoonquiz en Wedden Dat..? zijn nooit op zaterdagavond geweest.
Dat is echt iets van de latere, commerciele zendertijden.
Nee, Showbizzquiz en Moordspel wel.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:38 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
De Roneymoonquiz was wel ooit in het weekend, toch?
Ik heb op een dinsdag in de tent van Willem Ruis gezeten, klasgenootje mocht haar wens uit laten komen (twirlen voor een groot publiek…quote:Op maandag 10 februari 2025 16:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, Showbizzquiz en Moordspel wel.
Omroepen wisselden ook elk jaar van uitzenddag, dus het was net wie er in het weekend mocht.
In mijn herinnering waren Ted de Braak en Willem Ruis, tot aan de tent, wel vaak in t weekend..en Fred Oster natuurlijk.
Die tent heeft de VARA bijna failliet gemaakt. Toen mocht Marcel van Dam de kar daar gaan trekken.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb op een dinsdag in de tent van Willem Ruis gezeten, klasgenootje mocht haar wens uit laten komen (twirlen voor een groot publiek…).
Wegens een storm ging een keer de show en dus de uitzending niet door.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die tent heeft de VARA bijna failliet gemaakt. Toen mocht Marcel van Dam de kar daar gaan trekken.
Ja ja, we hoorden het op de radioquote:Op maandag 10 februari 2025 17:53 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Nikgod![]()
![]()
Afgelopen december nog live gezien!
Dat laatste viel me ook al op jaquote:Op maandag 10 februari 2025 19:12 schreef Tussle266 het volgende:
Dat valt toch wel mee in decenniumlijstjes, dat het zo alle kanten op gaat? Tot nu toe is het vooral veel eighties.
Dat is volgens mij ook 1 van de meest extreme voorbeelden op dat gebied.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:18 schreef livelink het volgende:
Mijn eerste stemplaat komt in dit uur en is zo'n randgeval van eighties of niet. Maar ik heb besloten dat me dat niet kon schelen![]()
Had radio 2 hem maar niet in de lijst moeten zetten met 1980 als jaar.
Fast Car is dan ook helemaal kapotgedraaid en kapotgecoverd.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:29 schreef livelink het volgende:
Deze hoor ik liever dan Fast Car eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb eens gesorteerd vanuit de Top 2000-lijstjes en dan zijn dit de beste 500 uit de jaren 80.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit daaronder. Als we dus afstrepen dan haalt I Go To Sleep het precies. Maar we weten allemaal dat het zo makkelijk niet gaat.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mind is blown 🤯quote:Op maandag 10 februari 2025 19:12 schreef Tussle266 het volgende:
Dat valt toch wel mee in decenniumlijstjes, dat het zo alle kanten op gaat? Tot nu toe is het vooral veel eighties.
Martine Ten Klooster.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat is dit voor DJ joh? Het is een lichte verbetering ten opzichte van Ruud, maar echt maar heel licht.
Ik heb de Extra 500 als graadmeter genomen voor 2023, die stonden toen bewezen hoger dan nummers die er niet in stonden namelijk.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoe precies kan een nummer dat de Top 2000 wel gehaald heeft lager staan dan een nummer dat 'm nooit gehaald heeft, Mexi?
Was ook wel een nakomertje natuurlijkquote:Op maandag 10 februari 2025 19:53 schreef livelink het volgende:
Dit was heel lang het enige nummer van The Who dat ik kende![]()
Maar goed, altijd wel een leuk nummer gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heb je een voorbeeld?quote:Op maandag 10 februari 2025 20:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb vandaag al een paar nummers gehoord die ik niet kende, hoe kan dat?
Dat van Normaal ken ik helaas ook alleen van de top2000 een paar jaar geleden. Ik had het graag niet gekend.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat nummer van Normaal net en eentje van U2 en nog iets dat me nu niet te binnen schiet
Tango in the night?quote:Op maandag 10 februari 2025 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat nummer van Normaal net en eentje van U2 en nog iets dat me nu niet te binnen schiet
Ahja Love over gold live..tipje uit begin '84quote:Op maandag 10 februari 2025 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, het was een saai nummer van Dire Straits
Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij had ik vroeger wel een album waar het opstond.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ahja Love over gold live..tipje uit begin '84
Deze komt van Alchemy, het origineel van het gelijknamige studioalbumquote:Op maandag 10 februari 2025 20:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij had ik vroeger wel een album waar het opstond.
Ik denk genoeg dat 3 mensen Tiffany in de lijst hebben gekregenquote:Op maandag 10 februari 2025 20:28 schreef Tussle266 het volgende:
Ik verbaas me toch wel over de mate van verandering in dit lijstje. Hoeveel stemmers zou dit trekken denken jullie?
Die had ik dus welquote:Op maandag 10 februari 2025 20:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Deze komt van Alchemy, het origineel van het gelijknamige studioalbum
Dit klinkt als het begin van een Theo van Gogh film.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo de naaitafel is in geolied. En nu?
quote:Op maandag 10 februari 2025 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo de naaitafel is in geolied. En nu?
Dit nummer is daar ook wel een ultiem voorbeeld vanquote:Op maandag 10 februari 2025 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is er eigenlijk veel jaren 80 muziek gecoverd en geremixt
Mwa, veel verviel al snel meer in kleinkunst buiten die hits.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:15 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb qua eighties uit eigen land wel meer met de boyband van Harry dan met die van Henny of Erik.
Ja maar dat vind ik ook wel gewoon prima in dit geval. Doe maar lager vind ik wel heel veel van hetzelfde en daardoor allemaal best weinig.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mwa, veel verviel al snel meer in kleinkunst buiten die hits.
Ze zijn allemaal geen henk en henkquote:Op maandag 10 februari 2025 21:20 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik ook wel gewoon prima in dit geval. Doe maar lager vind ik wel heel veel van hetzelfde en daardoor allemaal best weinig.
Dat is het volgende project, omdat jullie me daar in december al op wezen. Dus dat weet ik over een paar weken.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal geen henk en henk
Voor mij was dat Old Town. Ik stem er standaard elk jaar op voor de top2000 en vergeet dat het een eighties nummer isquote:Op maandag 10 februari 2025 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
Rattlesnakes is mijn schaamplaat. De plaat waar ik me het meest voor schaam dat ik vergeten ben er op te stemmen
Gelijk een stemplaatje straks tijdens een vergadering. Jammer jaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:50 schreef PippenScottie het volgende:
We beginnen straks direct goed.![]()
Dat ga ik allemaal missen omdat mijn werkdag begint met allemaal calls.
Dat is ook gewoon een lekker nummertje.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Start hoorbehalve die Pointer Sisters net dan
Die hond?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg jammer, ik had liever Mr Worldwide gehoord dan dit.
Nooit in de Top 2000, dus vind dat nog best hoog.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:31 schreef J83 het volgende:
Tell It To My Heart op 604?Is toch gewoon Top 50-materiaal joh
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nooit in de Top 2000, dus vind dat nog best hoog.
Nja 90's/00's Jon Bon voel ik nog wat nostalgie bij. Hier voel ik helemaal niets bijquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:34 schreef Tussle266 het volgende:
Jammer. Al is eighties Jon Bon > nineties Jon Bon.
Dan was t waarschijnlijk een placeboquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nja 90's/00's Jon Bon voel ik nog wat nostalgie bij. Hier voel ik helemaal niets bij
Ik voel sowieso nooit nostalgie. Ik voel wel jeuk bij die zelfmoordballads.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nja 90's/00's Jon Bon voel ik nog wat nostalgie bij. Hier voel ik helemaal niets bij
Ene oor in andere uit muziek jaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik ook niksig
Matig blokje dus
Dit nummer is uit 79 jaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:54 schreef Tussle266 het volgende:
Als je het me zou vragen zou ik zeggen dat The Romantics seventies was.
Wist je dat Midge de voornaam van de zanger achterstevoren is? Zijn echte naam is Egdim Urequote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Midge geeft een boost aan dit Ure
Gewoon Jim toch?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wist je dat Midge de voornaam van de zanger achterstevoren is? Zijn echte naam is Egdim Ure
Geen brandoefening? Dat je dan buiten even kunt luisterenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik luister vandaag niet![]()
Of jullie een brandmelding willen doen
Legs is in ieder geval anders dan die andere 2, maar ik vind die twee in vacuüm wel beter.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:36 schreef Tussle266 het volgende:
Vroeger dacht ik altijd dat ik Legs liever in week 53 had dan Sharp Dressed Man of Gimme All You Lovin. Maar nu denk ik dat dat min of meer om het even is.
Ik vind Legs wel nog steeds leuk.
Deze staat wel boven de partijen inderdaad. Ik vind die andere drie wel redelijk dicht bij elkaar zitten.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
La Grange is wel duidelijk de meest interessante.
Die saaie pianoversie? Neuh..de muziek maakt dit nummerquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind die andere versie van dit nummer dus véééééééél mooier.
Ja, ik vind die versie veel fraaier. Dat getoeter is chaos in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die saaie pianoversie? Neuh..de muziek maakt dit nummer
Die hele instrumentatie is pure lente voor mij en wat het goed maaktquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik vind die versie veel fraaier. Dat getoeter is chaos in mijn hoofd.
Birdie en The Eagles zijn beter.quote:
Fleetwood Mac net een slag beter dan de Eaglesquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:40 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Birdie en The Eagles zijn beter.
En Simon and Garfunkel passeren die weer. met een slag.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Fleetwood Mac net een slag beter dan de Eagles
Die van Gigi doet me weinig, de rest wel lekker.quote:
Ik begreep uit je T2K recensies dat je sws iets tegen oorwurmen hebt, dus dat snap ikquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die van Gigi doet me weinig, de rest wel lekker.
Die kriebelen zo.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik begreep uit je T2K recensies dat je sws iets tegen oorwurmen hebt, dus dat snap ik
Het kan geen feest blijven, we komen wel zo ongeveer in de hitzone nu.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is jammer. Dan maar een stukje skiën in Saalbach kijken.
Heb je al wat pareltjes ontdekt?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:04 schreef DecoAoreste het volgende:
Toch nog een stukje meegekregen in de auto en ik ken nu al een stuk meer. Als ik nog verborgen pareltjes ontdek zal het van het terugluisteren moeten komen, we naderen al teveel de Top 2000-regionen vanavond laat.
Hij ging pas een maand na de top 80squote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:24 schreef Tussle266 het volgende:
En opnieuw tot mijn verrassing: nieuw.
Die man ging toch vorig jaar dood? Waarom stemden ze er toen niet op dan?
Dat was slecht afgestemd met de fans dan.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hij ging pas een maand na de top 80s
Te laag iddquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:29 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Deze is wel een verrassende
Ja, heerlijk nummer. Maar ik had eerder een Big Time of Red Rain verwacht. Of misschien zelfs Bikoquote:
Biko zal nog wel komen, tenzij dat één van de uitvallers is.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:32 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ja, heerlijk nummer. Maar ik had eerder een Big Time of Red Rain verwacht. Of misschien zelfs Biko
Deze staat al jaren in de Top 2000. Die 1e 2 staan niet op de keuzelijst en biko komt nog welquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:32 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ja, heerlijk nummer. Maar ik had eerder een Big Time of Red Rain verwacht. Of misschien zelfs Biko
Big Time staat er wel op. Maar dat zal te hoog gegrepen zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Deze staat al jaren in de Top 2000. Die 1e 2 staan niet op de keuzelijst en biko komt nog wel
Klopt,ik wist t van Red Rain (moet er wel op!), maar Big Time moest ik idd nog eens checken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:34 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Big Time staat er wel op. Maar dat zal te hoog gegrepen zijn.
Ik zet even deze op in plaats van Roberto Spagetti en de toetersquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Klopt,ik wist t van Red Rain (moet er wel op!), maar Big Time moest ik idd nog eens checken.
Ik wist niet dat deze zo gehaat wasquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze stond nog te hoog in Mex' overzicht
Vrij weinig wat ik nog niet kende helaas. Maar ik moet dus ook nog een hoop terugluisteren.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:09 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Heb je al wat pareltjes ontdekt?
Zo'n geweldig nummer is t ook weer nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:41 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ben er een beetje verbaasd over hoelang deze Steve al weg is uit week 53. Sinds 2008, met een korte terugkeer in 2012. Die gaat Schemer er vast niet terug in tillen dan.
Ik vind dat nummer eigenlijk best leuk.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wist niet dat deze zo gehaat wasIk dacht juist dat men deze nog wel acceptabel zou vinden
Als ik mag kiezen tussen ongeveer 300 nummers die er nu wel staan en die van Steve. Maar zoals al vaker gezegd, ik weet dat het niet zo werkt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zo'n geweldig nummer is t ook weer niet
Tja, ik kan wel 2000 nummers verzinnen die ik beter vind dan 90% wat er in de top 2000 staat. Maar zo werkt het inderdaad helaas nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:44 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Als ik mag kiezen tussen ongeveer 300 nummers die er nu wel staan en die van Steve. Maar zoals al vaker gezegd, ik weet dat het niet zo werkt.
Dat vind ik wel knap, dat zou mij niet lukkenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:47 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Tja, ik kan wel 2000 nummers verzinnen die ik beter vind dan 90% wat er in de top 2000 staat. Maar zo werkt het inderdaad helaas niet
Ik ga er niet aan beginnen, maar ik zou het wel kunnenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat vind ik wel knap, dat zou mij niet lukken
Ma in d'r nek steken was in ieder geval niet zo'n goede actiequote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nooit doe ik iets voor haar goed?
Frank Beard toch?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:56 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Zal ik nog een leuk weetje vertellen over de drummer van deze band?
Het gaat me vooral om de zinsconstructiequote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ma in d'r nek steken was in ieder geval niet zo'n goede actie
Rijmwoordenboek geleend van die andere Amsterdammert, waarschijnlijkquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het gaat me vooral om de zinsconstructie
Best een lekker kuffer, ditquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wat is dit nu weer voor walgelijke kuffer. Nooit eerder gehoord
Doe mij maar liever Always On My Mind van PSBquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:13 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Best een lekker kuffer, dit
Geschreven door een Rotterdammerquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:12 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Rijmwoordenboek geleend van die andere Amsterdammert, waarschijnlijk
Die komt nog welquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Doe mij maar liever Always On My Mind van PSB
Och, al die dammers..... Doe mij maar de ballade van Jannes van der Walquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geschreven door een Rotterdammer
Jannes van der Wal.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:19 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Och, al die dammers..... Doe mij maar de ballade van Jannes van der Wal
Ja, dat scheelt een hoopquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:30 schreef Tussle266 het volgende:
Die albumversie maakt het wel nog wat beter.
Toen ze dat bij Pink Floyd hoorden, dachten ze al: Die moeten we hebben voor Great Gig in the Sky bij onze volgende tourneequote:
En bed en broodquote:
Wel lekker nummerquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:41 schreef Tussle266 het volgende:
Ik geloof niet dat iemand hierop heeft gestemd.
Der Mussolini is nóg lekkerder welquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:42 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Deutsch Ömerikanische Freundschaft was het toch?
Een wereldberoemde dans, hoor ik net op de radio!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Der Mussolini is nóg lekkerder wel
Dus dáár is dat zebrahondje voorquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:47 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Een wereldberoemde dans, hoor ik net op de radio!
Dat lijkt me geen pretjequote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij luisteren normaliter veel naar WDR4 en daar zit de hele soundtrack van Dirty Dancing op high rotation in de playlist, ik hoor dit nummer daar zowat elke dag
Zeker niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Beter dan Bill & Jennifer v.w.b. Dirty Dancing
67-71quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:12 schreef Tussle266 het volgende:
Wat is voor jullie hét Stones-decennium?
Ik durf m op te rekken tot 65-73.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |