Mwa, veel verviel al snel meer in kleinkunst buiten die hits.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:15 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb qua eighties uit eigen land wel meer met de boyband van Harry dan met die van Henny of Erik.
Ja maar dat vind ik ook wel gewoon prima in dit geval. Doe maar lager vind ik wel heel veel van hetzelfde en daardoor allemaal best weinig.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mwa, veel verviel al snel meer in kleinkunst buiten die hits.
Ze zijn allemaal geen henk en henkquote:Op maandag 10 februari 2025 21:20 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik ook wel gewoon prima in dit geval. Doe maar lager vind ik wel heel veel van hetzelfde en daardoor allemaal best weinig.
Dat is het volgende project, omdat jullie me daar in december al op wezen. Dus dat weet ik over een paar weken.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal geen henk en henk
Voor mij was dat Old Town. Ik stem er standaard elk jaar op voor de top2000 en vergeet dat het een eighties nummer isquote:Op maandag 10 februari 2025 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
Rattlesnakes is mijn schaamplaat. De plaat waar ik me het meest voor schaam dat ik vergeten ben er op te stemmen
Gelijk een stemplaatje straks tijdens een vergadering. Jammer jaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:50 schreef PippenScottie het volgende:
We beginnen straks direct goed.![]()
Dat ga ik allemaal missen omdat mijn werkdag begint met allemaal calls.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |