Hij ging pas een maand na de top 80squote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:24 schreef Tussle266 het volgende:
En opnieuw tot mijn verrassing: nieuw.
Die man ging toch vorig jaar dood? Waarom stemden ze er toen niet op dan?
Dat was slecht afgestemd met de fans dan.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hij ging pas een maand na de top 80s
Te laag iddquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:29 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Deze is wel een verrassende
Ja, heerlijk nummer. Maar ik had eerder een Big Time of Red Rain verwacht. Of misschien zelfs Bikoquote:
Biko zal nog wel komen, tenzij dat één van de uitvallers is.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:32 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ja, heerlijk nummer. Maar ik had eerder een Big Time of Red Rain verwacht. Of misschien zelfs Biko
Deze staat al jaren in de Top 2000. Die 1e 2 staan niet op de keuzelijst en biko komt nog welquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:32 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ja, heerlijk nummer. Maar ik had eerder een Big Time of Red Rain verwacht. Of misschien zelfs Biko
Big Time staat er wel op. Maar dat zal te hoog gegrepen zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Deze staat al jaren in de Top 2000. Die 1e 2 staan niet op de keuzelijst en biko komt nog wel
Klopt,ik wist t van Red Rain (moet er wel op!), maar Big Time moest ik idd nog eens checken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:34 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Big Time staat er wel op. Maar dat zal te hoog gegrepen zijn.
Ik zet even deze op in plaats van Roberto Spagetti en de toetersquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Klopt,ik wist t van Red Rain (moet er wel op!), maar Big Time moest ik idd nog eens checken.
Ik wist niet dat deze zo gehaat wasquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze stond nog te hoog in Mex' overzicht
Vrij weinig wat ik nog niet kende helaas. Maar ik moet dus ook nog een hoop terugluisteren.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:09 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Heb je al wat pareltjes ontdekt?
Zo'n geweldig nummer is t ook weer nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:41 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ben er een beetje verbaasd over hoelang deze Steve al weg is uit week 53. Sinds 2008, met een korte terugkeer in 2012. Die gaat Schemer er vast niet terug in tillen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |