Crazy Frog?quote:Op maandag 10 februari 2025 15:48 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Mijn eerste muzikale herinneringen, kwa top 40 zijn denk ik de zingende kikker en die witte duif.....
Zo loop ik ook al jaren rond. En als ze dan vragen wat ik met dat hart aan het doen ben, dan vertel ik ze een raadsel.quote:
Als het in een halfuurtje kan ben je nog wel op tijdquote:Op maandag 10 februari 2025 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Vergader genot. Terwijl jullie Tiffany hebben
Ja gaat niet gebeurenquote:Op maandag 10 februari 2025 16:00 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Als het in een halfuurtje kan ben je nog wel op tijd
Kan nu ook even niet voor twee dansen want kad zit op schootquote:Op maandag 10 februari 2025 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig ken ik het liedje uit mijn hoofd en kan ik zo beetje mee doen
Dit was het moment om met de kad te dansen...quote:Op maandag 10 februari 2025 16:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Kan nu ook even niet voor twee dansen want kad zit op schoot
De Roneymoonquiz was wel ooit in het weekend, toch?quote:Op maandag 10 februari 2025 16:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vertekend beeld met die berichten over natte haartjes en showprogramma's op zaterdagavond.
Programma's als Honeymoonquiz en Wedden Dat..? zijn nooit op zaterdagavond geweest.
Dat is echt iets van de latere, commerciele zendertijden.
Nee, Showbizzquiz en Moordspel wel.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:38 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
De Roneymoonquiz was wel ooit in het weekend, toch?
Ik heb op een dinsdag in de tent van Willem Ruis gezeten, klasgenootje mocht haar wens uit laten komen (twirlen voor een groot publiek…quote:Op maandag 10 februari 2025 16:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, Showbizzquiz en Moordspel wel.
Omroepen wisselden ook elk jaar van uitzenddag, dus het was net wie er in het weekend mocht.
In mijn herinnering waren Ted de Braak en Willem Ruis, tot aan de tent, wel vaak in t weekend..en Fred Oster natuurlijk.
Die tent heeft de VARA bijna failliet gemaakt. Toen mocht Marcel van Dam de kar daar gaan trekken.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb op een dinsdag in de tent van Willem Ruis gezeten, klasgenootje mocht haar wens uit laten komen (twirlen voor een groot publiek…).
Wegens een storm ging een keer de show en dus de uitzending niet door.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die tent heeft de VARA bijna failliet gemaakt. Toen mocht Marcel van Dam de kar daar gaan trekken.
Ja ja, we hoorden het op de radioquote:Op maandag 10 februari 2025 17:53 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Nikgod![]()
![]()
Afgelopen december nog live gezien!
Dat laatste viel me ook al op jaquote:Op maandag 10 februari 2025 19:12 schreef Tussle266 het volgende:
Dat valt toch wel mee in decenniumlijstjes, dat het zo alle kanten op gaat? Tot nu toe is het vooral veel eighties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |