Dat is volgens mij ook 1 van de meest extreme voorbeelden op dat gebied.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:18 schreef livelink het volgende:
Mijn eerste stemplaat komt in dit uur en is zo'n randgeval van eighties of niet. Maar ik heb besloten dat me dat niet kon schelen![]()
Had radio 2 hem maar niet in de lijst moeten zetten met 1980 als jaar.
Fast Car is dan ook helemaal kapotgedraaid en kapotgecoverd.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:29 schreef livelink het volgende:
Deze hoor ik liever dan Fast Car eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb eens gesorteerd vanuit de Top 2000-lijstjes en dan zijn dit de beste 500 uit de jaren 80.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit daaronder. Als we dus afstrepen dan haalt I Go To Sleep het precies. Maar we weten allemaal dat het zo makkelijk niet gaat.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mind is blown 🤯quote:Op maandag 10 februari 2025 19:12 schreef Tussle266 het volgende:
Dat valt toch wel mee in decenniumlijstjes, dat het zo alle kanten op gaat? Tot nu toe is het vooral veel eighties.
Martine Ten Klooster.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat is dit voor DJ joh? Het is een lichte verbetering ten opzichte van Ruud, maar echt maar heel licht.
Ik heb de Extra 500 als graadmeter genomen voor 2023, die stonden toen bewezen hoger dan nummers die er niet in stonden namelijk.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoe precies kan een nummer dat de Top 2000 wel gehaald heeft lager staan dan een nummer dat 'm nooit gehaald heeft, Mexi?
Was ook wel een nakomertje natuurlijkquote:Op maandag 10 februari 2025 19:53 schreef livelink het volgende:
Dit was heel lang het enige nummer van The Who dat ik kende![]()
Maar goed, altijd wel een leuk nummer gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heb je een voorbeeld?quote:Op maandag 10 februari 2025 20:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb vandaag al een paar nummers gehoord die ik niet kende, hoe kan dat?
Dat van Normaal ken ik helaas ook alleen van de top2000 een paar jaar geleden. Ik had het graag niet gekend.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat nummer van Normaal net en eentje van U2 en nog iets dat me nu niet te binnen schiet
Tango in the night?quote:Op maandag 10 februari 2025 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat nummer van Normaal net en eentje van U2 en nog iets dat me nu niet te binnen schiet
Ahja Love over gold live..tipje uit begin '84quote:Op maandag 10 februari 2025 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, het was een saai nummer van Dire Straits
Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij had ik vroeger wel een album waar het opstond.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ahja Love over gold live..tipje uit begin '84
Deze komt van Alchemy, het origineel van het gelijknamige studioalbumquote:Op maandag 10 februari 2025 20:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij had ik vroeger wel een album waar het opstond.
Ik denk genoeg dat 3 mensen Tiffany in de lijst hebben gekregenquote:Op maandag 10 februari 2025 20:28 schreef Tussle266 het volgende:
Ik verbaas me toch wel over de mate van verandering in dit lijstje. Hoeveel stemmers zou dit trekken denken jullie?
Die had ik dus welquote:Op maandag 10 februari 2025 20:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Deze komt van Alchemy, het origineel van het gelijknamige studioalbum
Dit klinkt als het begin van een Theo van Gogh film.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo de naaitafel is in geolied. En nu?
quote:Op maandag 10 februari 2025 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo de naaitafel is in geolied. En nu?
Dit nummer is daar ook wel een ultiem voorbeeld vanquote:Op maandag 10 februari 2025 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is er eigenlijk veel jaren 80 muziek gecoverd en geremixt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |