Nee, wat hebben die ermee te maken?quote:Op maandag 10 februari 2025 15:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Werk jij bij de Raad van State?
Omdat je het aanraad.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, wat hebben die ermee te maken?
Tja op webfora geven mensen elkaar ook tips. Het is simpelweg een heel leuk boek voor degene die kan genieten van PvdA-leed.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Omdat je het aanraad.
doet de RvS ook.
Leg ik lekker naast me neer
Ach genoeg te vinden op youtube met onze Timmerfransquote:Op maandag 10 februari 2025 15:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja op webfora geven mensen elkaar ook tips. Het is simpelweg een heel leuk boek voor degene die kan genieten van PvdA-leed.
Ja, dank je.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Lucht het op nu dit uit je systeem is, oude VVD stemmert?
quote:Zonder GL denkt de PvdA geen vuist te kunnen maken in de politiek.
Het elitaire groene activisme dat GL de sociaaldemocraten heeft opgelegd snijdt evenwel de pas af naar de kiezer in het midden.
Die is voor het adresseren van alledaagse zorgen over de portemonnee, veiligheid en migratie tot rechts veroordeeld.
Scherpere migratiekoers
Een scherpere migratiekoers wordt door PvdA/GL bijvoorbeeld alleen met de mond beleden.
Het stemgedrag rond migratie-onderwerpen oogt niet veranderd, terwijl het in Palestina-sjaal getooide GL-kader de kleinste koerswijziging rond migratie al afwijst en krijst:
’Niet in mijn naam’.
Het leidt af van het ontwikkelen van een aansprekend verhaal voor Nederland en zorgt er voor dat de partijleider geketend is in eigen huis.
Timmermans kan geen kant op, behalve hel en verdoemenis preken over de rechtse coalitie.
Anders geef je ook even de bron van deze outtake, is vast zeer neutraal.quote:
Telegraaf columnist Wouter de Winther. https://www.telegraaf.nl/(...)achten-zelfde-ketensquote:Op maandag 10 februari 2025 20:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Anders geef je ook even de bron van deze outtake, is vast zeer neutraal.
Ah ja, dat lag wel in de lijn der verwachting. Kunnen we dus terzijde schuiven.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:29 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Telegraaf columnist Wouter de Winther. https://www.telegraaf.nl/(...)achten-zelfde-ketens
Waarom? De grote Denker de Winther heeft weer een punt.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ah ja, dat lag wel in de lijn der verwachting. Kunnen we dus terzijde schuiven.
quote:Goed opgemerkt, want het gaat bij PvdA/GL nog steeds niet over een geloofwaardig en overtuigend inhoudelijk verhaal als alternatief voor de rechtse coalitie, maar om een nieuw etiket voor het zogenaamde linkse verbond.
en
Een scherpere migratiekoers wordt door PvdA/GL bijvoorbeeld alleen met de mond beleden. Het stemgedrag rond migratie-onderwerpen oogt niet veranderd, terwijl het in Palestina-sjaal getooide GL-kader de kleinste koerswijziging rond migratie al afwijst en krijst: 'Niet in mijn naam'.
Dat is wederom jouw mening, niet een feit.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 05:28 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Waarom? De grote Denker de Winther heeft weer een punt.
[..]
Waar maak je je dan zo druk om?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 05:35 schreef Bassie48 het volgende:
Nee, links heeft de strijd al lang verloren. Het zijn daar de ideologen, irrationelen, activisten, extremisten en antisemieten die het hardst gillen en dus de koers bepalen. Een koers die het overgrote deel van het Nederlandse electoraat niet zit zitten.
Ik heb 1000x liever Wilders aan de macht dan Klaver met zijn oneindig gel@l. Aan Wilders erger ik mij, Klaver ist zum kotzen.
Ideologie moet met wortel en tak worden uitgeroeid. Alleen pragmatisme en rationeel denken kunnen ons redden van de ondergang.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:59 schreef KingRadler het volgende:
Het oud PVDA moet terug en alle mensen die ideologie volgen eruit trappen.
Je bedoelt zeg maar ideologische veren afschudden?!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:59 schreef KingRadler het volgende:
Weg met het neoliberalisme bedoel je dus?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:08 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Ideologie moet met wortel en tak worden uitgeroeid. Alleen pragmatisme en rationeel denken kunnen ons redden van de ondergang.
Geen spoortje van zelfbesef in deze post te ontwaren.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:08 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Ideologie moet met wortel en tak worden uitgeroeid. Alleen pragmatisme en rationeel denken kunnen ons redden van de ondergang.
Is het niet omdat Klaver een dubbele nationaliteit heeft?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 05:35 schreef Bassie48 het volgende:
Nee, links heeft de strijd al lang verloren. Het zijn daar de ideologen, irrationelen, activisten, extremisten en antisemieten die het hardst gillen en dus de koers bepalen. Een koers die het overgrote deel van het Nederlandse electoraat niet zit zitten.
Ik heb 1000x liever Wilders aan de macht dan Klaver met zijn oneindig gel@l. Aan Wilders erger ik mij, Klaver ist zum kotzen.
Objectivisme dus?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:08 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
De werkelijkheid is inderdaad zoals zij is. Objectivisme is een vereenvoudigde maar bruikbare weergave van de realiteit. Ideologie daarentegen is een hersenspinsel over de realiteit zoals die zou moeten zijn (normatief). Het ontaardt in een selectieve, dogmatische vereenvoudiging van complexe realiteiten. Je hebt er gewoon geen bal aan.quote:
De Pvda gaat echt niet opde snelweg zitten , nooitquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:59 schreef KingRadler het volgende:
inderdaad , de arbeider en zijn sociaal democratie moet blijven , het koekoek gedrag van Groen Links is storendquote:Op maandag 10 februari 2025 12:52 schreef StateOfMind het volgende:
Als ik naar de typische arbeiders/volkswijken en buurten kijk in Nijmegen, dan zie ik dat daar tegenwoordig vooral PVV gestemd wordt.
Maar voordat de PVV bestond, waren die wijken en buurten toch echt PvdA bolwerken, dus er zit wel degelijk een kern van waarheid in.
Voor wat Nijmegen betreft iig.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Geen spoortje van zelfbesef in deze post te ontwaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |