André van Duin is nog in ons midden.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:46 schreef TLC het volgende:
Willem Ruis, Jos Brink, Ron Brandsteder, alle grote quizmasters uit de jaren 80 zijn ons ontvallen
![]()
Man man man.. komt mevrouw weer aandacht tekort?quote:Op maandag 10 februari 2025 16:10 schreef Arnhemunited het volgende:
De immer innemende Sylvana heeft ook gereageerd op de dood van haar voormalige collega
[ x ]
Herinner ik me vaag maar ken Ron wel.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:21 schreef Karina het volgende:
De Honeymoonkwis was wel legendarisch. Vooral als ze in de tomatensoep vielenIs denk ik het enige wat ik me nog echt kan herinneren. Dat van Bella Beer was ik helemaal vergeten. En 74 is idd tegenwoordig niet echt heel oud.
Was echt legendarisch. En dan die arme verlegen bruidegom en bruid en die familie. Avondvullend plezier.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:21 schreef Karina het volgende:
De Honeymoonkwis was wel legendarisch. Vooral als ze in de tomatensoep vielenIs denk ik het enige wat ik me nog echt kan herinneren. Dat van Bella Beer was ik helemaal vergeten. En 74 is idd tegenwoordig niet echt heel oud.
Zelfs al is dat zo, dan is dit geen handig moment om daarover te beginnen.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:16 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Oei, daar is vroeger iets onbetamelijks gebeurd?
Klopt inderdaad volgens mij. Zal weleens iets fout zijn gegaan maar dat kan ik me niet echt herinneren.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:30 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
En volgens mij gebeurden al die grote shows live. Dat is best knap om dat goed te laten verlopen.
Daar kwam vervolgens Guus Verstraete om de hoek kijken die dat allemaal regisseerde. Die deed alle grote shows met al die grote sterren van toen
Dat gaat ook mis daar.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:22 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Wat is Hans vd Togt veranderd zeg![]()
[ [url=https://cldnr.prod.webx.talpa.digital/talpa-network/image/fetch/f_auto,c_limit,w_3840,q_auto/https://images.ctfassets.(...)44205.JPG]afbeelding[/url] ]
https://www.shownieuws.nl(...)t-heel-slecht-met-me
Die zag ik idd nog in die serie van gordon.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Tineke de Nooij Godin niet vergeten
[ afbeelding ]
"How can I make this about me?"quote:Op maandag 10 februari 2025 16:10 schreef Arnhemunited het volgende:
De immer innemende Sylvana heeft ook gereageerd op de dood van haar voormalige collega
[ x ]
Hij heeft het ook voor iedereen verborgen weten te houden.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:48 schreef Gia het volgende:
Helemaal niet meegekregen dat hij ziek was. Had eerder Rob de Nijs verwacht, die ligt al jaren slecht!
R.i.p. Ron.
Zeg maar liever niet meer mocht.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:39 schreef TheVulture het volgende:
Jeetje, die stond niet meteen op mijn bingokaart voor 2025. Iconische presentator, wat we misschien wat gaan vergeten omdat hij al een paar jaar niet heel veel meer deed.
Wat een enorme kut ben je danquote:Op maandag 10 februari 2025 16:10 schreef Arnhemunited het volgende:
[ x ]
Hij liep er inderdaad niet mee te koop... Maarja, dat moet of hoeft ook niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hij heeft het ook voor iedereen verborgen weten te houden.
Nee, dat mag je gewoon voor jezelf houden, en dat is ook nog een hele uitdaging met al die pers om je heen.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hij liep er inderdaad niet mee te koop... Maarja, dat moet of hoeft ook niet.
Het kost teveel.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:18 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
...Ik begrijp nog steeds niet waarom die tijd niet kan terugkeren. Mooie shows met spelelementen, show en muziek. Niet telkens weer dezelfde semi BN'ers, maar gewoon normale mensen.
Nouja zeg.. wat een naar mens.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:10 schreef Arnhemunited het volgende:
[ x ]
We hebben Fred Oster nogquote:Op maandag 10 februari 2025 14:46 schreef TLC het volgende:
Willem Ruis, Jos Brink, Ron Brandsteder, alle grote quizmasters uit de jaren 80 zijn ons ontvallen
![]()
quote:
Die leeft inderdaad nogquote:
Nee. En zijn volgende neukertje is ook alweer bij hem weg en doet mee aan een datingprogramma voor bejaardenquote:Op maandag 10 februari 2025 19:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Helaas al in verregaande staat van ontbinding.. is Virginia nog bij hem?
quote:Op maandag 10 februari 2025 19:42 schreef Arcee het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Als enige hetero had Ron hier geen zin in.
Dat was echt goud.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:42 schreef Arcee het volgende:
Als enige hetero had Ron hier geen zin in.
Hoe kan je dat niet weten?quote:Op maandag 10 februari 2025 19:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maar is Andre van Duin homo dan? Dat wist ik niet![]()
Tering, en hij is er altijd zo open over.. heeft ook al twee echtgenoten verloren aan kanker..quote:Op maandag 10 februari 2025 19:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja, hij was zelfs getrouwd met Martin Elferink. Maar die is ook overleden.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee, die werden grotendeels s middags opgenomen.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:30 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
En volgens mij gebeurden al die grote shows live. Dat is best knap om dat goed te laten verlopen.
Daar kwam vervolgens Guus Verstraete om de hoek kijken die dat allemaal regisseerde. Die deed alle grote shows met al die grote sterren van toen
Bart de Graaffquote:Op maandag 10 februari 2025 20:09 schreef DrDentz het volgende:
De mooiste shows waren met onbekende mensen en cavias. Wie had de beste cavia races?
Vast wel... vreselijk mens.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:11 schreef damsco het volgende:
Heeft patty patty patty al gereageerd?
Toen BNN nog leuk wasquote:Op maandag 10 februari 2025 20:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bart de Graaff
Het is wel echt een hele lieve foto:quote:Op maandag 10 februari 2025 20:11 schreef damsco het volgende:
Heeft patty patty patty al gereageerd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |