Die zag ik idd nog in die serie van gordon.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Tineke de Nooij Godin niet vergeten
[ afbeelding ]
"How can I make this about me?"quote:Op maandag 10 februari 2025 16:10 schreef Arnhemunited het volgende:
De immer innemende Sylvana heeft ook gereageerd op de dood van haar voormalige collega
[ x ]
Hij heeft het ook voor iedereen verborgen weten te houden.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:48 schreef Gia het volgende:
Helemaal niet meegekregen dat hij ziek was. Had eerder Rob de Nijs verwacht, die ligt al jaren slecht!
R.i.p. Ron.
Zeg maar liever niet meer mocht.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:39 schreef TheVulture het volgende:
Jeetje, die stond niet meteen op mijn bingokaart voor 2025. Iconische presentator, wat we misschien wat gaan vergeten omdat hij al een paar jaar niet heel veel meer deed.
Wat een enorme kut ben je danquote:Op maandag 10 februari 2025 16:10 schreef Arnhemunited het volgende:
De immer innemende Sylvana heeft ook gereageerd op de dood van haar voormalige collega
[ x ]
Hij liep er inderdaad niet mee te koop... Maarja, dat moet of hoeft ook niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hij heeft het ook voor iedereen verborgen weten te houden.
Nee, dat mag je gewoon voor jezelf houden, en dat is ook nog een hele uitdaging met al die pers om je heen.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hij liep er inderdaad niet mee te koop... Maarja, dat moet of hoeft ook niet.
Het kost teveel.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:18 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
...Ik begrijp nog steeds niet waarom die tijd niet kan terugkeren. Mooie shows met spelelementen, show en muziek. Niet telkens weer dezelfde semi BN'ers, maar gewoon normale mensen.
Nouja zeg.. wat een naar mens.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:10 schreef Arnhemunited het volgende:
[ x ]
We hebben Fred Oster nogquote:Op maandag 10 februari 2025 14:46 schreef TLC het volgende:
Willem Ruis, Jos Brink, Ron Brandsteder, alle grote quizmasters uit de jaren 80 zijn ons ontvallen
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |