Tot aan 1995-1999 was alles een hoogtepunt. Daarna is het in rap tempo slechter geworden.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jaren 90 waren wel top, waar is het toch misgegaan.
Of ze hebben een strafblad (Frank Masmeijer).quote:Op maandag 10 februari 2025 14:46 schreef TLC het volgende:
Willem Ruis, Jos Brink, Ron Brandsteder, alle grote quizmasters uit de jaren 80 zijn ons ontvallen
![]()
Henny godquote:
De laatste drie keer dat ik hem nog live zag opende hij met 'geniet er maar van want misschien ben ik morgen wel dood'quote:
Oh, totaal vergeten dat dat Ron Brandsteder was.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:55 schreef Eightyone het volgende:
'Wie bent u' blijkt wel geupload:
https://m.soundcloud.com/(...)tte-raven-wie-bent-u
Ik stel voor dat we de komende tijd bij de snackbar een Ron Brandstedertje bestellen ipv een Jos Brinkiequote:Op maandag 10 februari 2025 14:46 schreef TLC het volgende:
Willem Ruis, Jos Brink, Ron Brandsteder, alle grote quizmasters uit de jaren 80 zijn ons ontvallen
![]()
Jeetje wat een bijzonder gesprek moet dat zijn geweest. Twee goede collega's , dol op lachen, en dan zo'n "afscheidstelefoontje" moeten plegenquote:Op maandag 10 februari 2025 13:21 schreef GereDathan het volgende:
Blijkbaar was Ron al een tijdje ziek, maar bleef daar zelf erg vaag over. Andre van Duin in de krant:
[..]
https://www.ad.nl/show/an(...)k-geworden~aeb4a7b7/
Hij heeft er blijkbaar bewust voor gekozen om zijn eigen ellende te dragen en hier niet over naar buiten te treden. Begrijpelijk wel.
Ja klopt. als je alcoholist en zware roker bent en je krijgt een herseninfarct dan heeft dat een impact op je.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:22 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Wat is Hans vd Togt veranderd zeg![]()
[ [url=https://cldnr.prod.webx.talpa.digital/talpa-network/image/fetch/f_auto,c_limit,w_3840,q_auto/https://images.ctfassets.(...)44205.JPG]afbeelding[/url] ]
https://www.shownieuws.nl(...)t-heel-slecht-met-me
zo gaat dat als mensen ouder worden ouwe reusquote:Op maandag 10 februari 2025 14:46 schreef TLC het volgende:
![]()
Adam Curry leeft ook nog. Maar dat is een religekkie geworden tegenwoordig.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Tineke de Nooij Godin niet vergeten
[ afbeelding ]
Adam Curry is 60quote:Op maandag 10 februari 2025 15:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Adam Curry leeft ook nog. Maar dat is een religekkie geworden tegenwoordig.
Ah man. Had gedacht dat hij al stukken ouder was, zag 'm in de vroege jaren 80 al op tv, wist niet dat hij al zo jong op tv te zien was.quote:
123456789tieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenekequote:Op maandag 10 februari 2025 15:47 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
haha ja toen was die blijkbaar 20 ofzoquote:Op maandag 10 februari 2025 15:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ah man. Had gedacht dat hij al stukken ouder was, zag 'm in de vroege jaren 80 al op tv, wist niet dat hij al zo jong op tv te zien was.
ja tuurlijk ouwe reus, die is zo oud als mijn pappie, DUS DIE MENSEN UIT 1953 MOGEN NOG LANG NIET GAANquote:Op maandag 10 februari 2025 15:57 schreef Domnivoor het volgende:
Hans Kazŕn (1953) loopt ook nog rond.
[ afbeelding ]
Reli?quote:Op maandag 10 februari 2025 15:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Adam Curry leeft ook nog. Maar dat is een religekkie geworden tegenwoordig.
We zijn qua samenleving de VS achterna gegaan en dan bedoel ik niet alleen Coca Cola, McDonald's en Burger King.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tot aan 1995-1999 was alles een hoogtepunt. Daarna is het in rap tempo slechter geworden.
En dan schrijft niemand hem op bij dat “wie gaan er dood?” Topicquote:Op maandag 10 februari 2025 14:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De laatste drie keer dat ik hem nog live zag opende hij met 'geniet er maar van want misschien ben ik morgen wel dood'
Ik weet het ouwe reus, ik weet het. Die tijd van onbezorgdheid komt niet meer terug.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We zijn qua samenleving de VS achterna gegaan en dan bedoel ik niet alleen Coca Cola, McDonald's en Burger King.
Mooie tv was datquote:Op maandag 10 februari 2025 16:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ja echt, dit was voor mij als kind echt huilen van het lachen. Wijdbeens in een bij-decortje naast de studio en dan maar een zo groot mogelijke chaos scheppen. En Ron die een paar keer écht tegen André in moest gaan. Was mooie televisie.
Is dat niet de zus van Aad van Toor?quote:Op maandag 10 februari 2025 15:47 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik las het in een ander topic.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:10 schreef Arnhemunited het volgende:
De immer innemende Sylvana heeft ook gereageerd op de dood van haar voormalige collega
[ x ]
Dat is wel wat eng, die was toch allang overleden aan een toverdosis?quote:Op maandag 10 februari 2025 15:57 schreef Domnivoor het volgende:
Hans Kazŕn (1953) loopt ook nog rond.
[ afbeelding ]
Circle of Life.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:46 schreef Paul het volgende:
[..]
zo gaat dat als mensen ouder worden ouwe reus
Oei, daar is vroeger iets onbetamelijks gebeurd?quote:Op maandag 10 februari 2025 16:10 schreef Arnhemunited het volgende:
De immer innemende Sylvana heeft ook gereageerd op de dood van haar voormalige collega
[ x ]
Behalve Willem Ruis, hij stierf al op een jonge leeftijdquote:Op maandag 10 februari 2025 15:46 schreef Paul het volgende:
[..]
zo gaat dat als mensen ouder worden ouwe reus
Astrid Joosten?quote:Op maandag 10 februari 2025 16:26 schreef TLC het volgende:
Ik kan me er maar 6 bedenken die nu nog op de tv komen en die al in de jaren 80 op tv waren : Andre van Duin, Ivo Niehe, Paul de Leeuw, Jack van Gelder, Linda de Mol en Martine van Os.
Vijvertje wordt wel steeds kleiner
Ja en mr bluequote:Op maandag 10 februari 2025 16:19 schreef TLC het volgende:
[..]
Behalve Willem Ruis, hij stierf al op een jonge leeftijd
Briljantquote:Op maandag 10 februari 2025 16:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ja echt, dit was voor mij als kind echt huilen van het lachen. Wijdbeens in een bij-decortje naast de studio en dan maar een zo groot mogelijke chaos scheppen. En Ron die een paar keer écht tegen André in moest gaan. Was mooie televisie.
En volgens mij gebeurden al die grote shows live. Dat is best knap om dat goed te laten verlopen.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:21 schreef Karina het volgende:
De Honeymoonkwis was wel legendarisch. Vooral als ze in de tomatensoep vielenIs denk ik het enige wat ik me nog echt kan herinneren. Dat van Bella Beer was ik helemaal vergeten. En 74 is idd tegenwoordig niet echt heel oud.
Hij had een tijd terug nog een parodie gezongen samen met Bonnie St Claire in het programme even tot hier.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:43 schreef Dutch_view het volgende:
Jeetje wat sneuRIP
![]()
![]()
Stomtoevallig had ik gisteravond nog wat opgezocht over hem omdat hij al een tijdje niet meer op TV was.
Tijdens de Oeuvre Award van Andre van Duin was hij samen met Caroline Tensen even in beeld.
Toen zag hij er wel iets beter uit (lees: minder vermagerd), dan eerder naar mijn gevoel.
Maar blijkbaar was er toch meer aan de hand.
Hij heeft voor mij toch wel legendarische shows gemaakt zoals de Ron's HoneymoonquizDe soepbak
![]()
En wie ben ik vond ik ook geweldig samen met Andre van Duin![]()
Ron had zo'n aparte hese lach waardoor ik zelf ook in de lach schoot
Misschien in de ogen van Sylvana? Iets als, bijvoorbeeld, afgewezen als medepresentatrice, vast omdat ze zwart is, of zo. Kan me geen metoo voorstellen bij Ron Brandsteder.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:16 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Oei, daar is vroeger iets onbetamelijks gebeurd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |