Eerst downloaden en dan kijken geen optie?quote:Op zondag 9 februari 2025 20:56 schreef Poesjuh het volgende:
Ga stuk om pootje![]()
Alleen jammer dat ik die videos altijd 5 sec kan zien en dan 20 sec bufferen en weer 5 sec kijken en weer 20 sec draaien. Heel irri
Op die stammetjes kunnen ze inmiddels ook al niet meer zitten iigquote:Op zondag 9 februari 2025 21:13 schreef spapaars het volgende: [..] Tuinstoelen als vervanging van die stammetjes die rond de tafel buiten stonden [ afbeelding ]
Misschien maken ze er wat anders van .. maar ze hadden 2 kilo koffie ... dat kan nog niet op zijnquote:Op zondag 9 februari 2025 21:16 schreef Kinga het volgende:
Moeten ze niet wat koffie bewaren voor de tiramisu?
Nee hopelijk snachts zodat als keanu mist we geen jankstreams krijgen aubquote:Op zondag 9 februari 2025 21:18 schreef kater1 het volgende:
Kan er geen alarm doorheen, kan Keanu z'n basketball ding doen en daarna gewoon mee helpen zagen. Hij wilde later toch meedoen met Expeditie Robinson?
Als dat het was dan is er al eerder een kratje in het vuur gegaan.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva wil het gebroken kratje in het vuur gooien
Dat promotiefilmpje voor het begon verraadde al het 1 en ander.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:16 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Op die stammetjes kunnen ze inmiddels ook al niet meer zitten iig
Die wacht al 4 uur op een alarmquote:Op zondag 9 februari 2025 21:21 schreef mazaru het volgende:
Kenau snapt het wel. Hij is er ook klaar mee
Hahaha precies wat ik dacht! Beenham. Mag het een onsje meer zijn?quote:Op zondag 9 februari 2025 21:23 schreef spapaars het volgende:
Lijkt wel een slager met een enorme ham
[ afbeelding ]
Snap ik dat ding is zo bot komt er niet meer doorheenquote:Op zondag 9 februari 2025 21:23 schreef Kinga het volgende:
[..]
Is ook maar voor de schijn, want echt gemotiveerd doet ie het niet meer.
Zo te zien krijgt hij er zere handen vanquote:Op zondag 9 februari 2025 21:23 schreef Kinga het volgende:
[..]
Is ook maar voor de schijn, want echt gemotiveerd doet ie het niet meer.
Dat wil ze al vanaf gisteren...ben benieuwd of ze het toch doet terwijl BB heeft gezegd dat die niet op het vuur gegooit mag worden....Maar Eva zal eva niet zijn en zegt ze het al voor de vierde keer.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva wil het gebroken kratje in het vuur gooien
Niet echt hij staat meer met zijn blok te worstelen dan te zagen. en zijn zaag knijpt elke keer vast, een wigje in de zaagnede rammen zou veel helpen ipv elek keer dat blok omhannesenquote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 21:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik mis alleen nog een flinke regenbui om de feestvreugde compleet te maken
Is dat zo vloeibaar ?quote:Op zondag 9 februari 2025 21:24 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Maple Syrup in de koffie. Vooraf rook Axel eraan, rook niks. Hij proefde daarna z'n koffie, proefde niks
Volgens mij kan je niet downloaden van die cloud opslag ....quote:Op zondag 9 februari 2025 21:16 schreef Hoempah het volgende:
Eerst downloaden en dan kijken geen optie?
Ja ze moeten wat grotere stukken uit het midden zagen, daar is de kans op droog hout het grootst. Dan krijg je ook een groter en warmer vuur en kun je het andere hout daaromheen drogen.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:20 schreef Kinga het volgende:
Gooi wat grotere blokken erop joh, die splinters zijn zo opgebrand ja
Blijkbaar, het was in ieder geval niet de amaretto, die zit in een ander flesje. Daarvan heeft Jordy de kurk te ver in het flesje geduwd. Zijn te kleine flesjes voor de kurkentrekkerquote:
was dat niet voor iets anders?quote:Op zondag 9 februari 2025 21:24 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Maple Syrup in de koffie. Vooraf rook Axel eraan, rook niks. Hij proefde daarna z'n koffie, proefde niks
quote:Op zondag 9 februari 2025 21:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Volgens mij kan je niet downloaden van die cloud opslag ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vertel het ze evenquote:Op zondag 9 februari 2025 21:25 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja ze moeten wat grotere stukken uit het midden zagen, daar is de kans op droog hout het grootst. Dan krijg je ook een groter en warmer vuur en kun je het andere hout daaromheen drogen.
Ik ook, totale chaosquote:Op zondag 9 februari 2025 21:28 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind dit wel zo fantastische opdracht
Das toch weer lief dat Milena dat voor de harde werkers doet. Ik moet zeggen, het is wat chaotisch, maar ze werken allemaal goed samen.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:24 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Eva is wel bijna de hele dag buiten hard bezig geweest. Als ze pauze nam, werd ze erbij geroepen uit paniek. En ze redde het vuurtje elke keer. Petje af voor Evaquote:
hoe weet je dat?quote:
die komt pas als kenau onder de douche staatquote:Op zondag 9 februari 2025 21:30 schreef engine het volgende:
Verwarrend met al die alarmenik dacht basketbal
Dit is toch voor het toetje met de lange vingers.... ????quote:Op zondag 9 februari 2025 21:24 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren lekker klagen dat alles gaat stinken, hele dag in de rook gaat niemandquote:Op zondag 9 februari 2025 21:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Douche alarm, weinig liefhebbers ...
Dat heeft ook niet veel zin als je steeds in die rook zit. Voor Milena heeft het dus wel zin.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Douche alarm, weinig liefhebbers ...
quote:Op zondag 9 februari 2025 21:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heeft ook niet veel zin als je steeds in die rook zit. Voor Milena heeft het dus wel zin.
Heeft ook weinig zinquote:Op zondag 9 februari 2025 21:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gisteren lekker klagen dat alles gaat stinken, hele dag in de rook gaat niemand
Ik roep het al de hele dag naar mijn televisie maar ze luisteren nietquote:
Waarom dan zoveel zagen als het nog maar zo kort is?quote:Op zondag 9 februari 2025 21:33 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ze zeiden op 21.00 na de streamlock nog 3 uur
Dit heb ik dus ook bij elke video van @DGK_Tegengas, in begin eens aangegeven, en toen zei iedereen dat het alleen bij mij was.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:56 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ga stuk om pootje![]()
Alleen jammer dat ik die videos altijd 5 sec kan zien en dan 20 sec bufferen en weer 5 sec kijken en weer 20 sec draaien. Heel irri
Net binnen was wickey juist tegen iedereen aan het zeggen opgeven. Weet niet eat die.doet.maar.heef totaal geen nut is geen zagen is prikkenquote:Op zondag 9 februari 2025 21:36 schreef mazaru het volgende:
Jane weigert op te geven. Axel gaat ook niet opgeven. Wicky gaat ook niet opgeven Kudos voor deze mensen![]()
[ afbeelding ]
Precies mijn top 3 en mijn nummer 4 staat nu te douchen, maar kunnen ze nog wel roepen als er gezaagd moet worden,.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:36 schreef mazaru het volgende:
Jane weigert op te geven. Axel gaat ook niet opgeven. Wicky gaat ook niet opgeven Kudos voor deze mensen![]()
[ afbeelding ]
Wicky melde net binnen dat hij wilde stoppen hahaquote:Op zondag 9 februari 2025 21:36 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zei ook dat hij eigenlijk wel op wil geven, maar het niet gaat doenquote:Op zondag 9 februari 2025 21:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Net binnen was wickey juist tegen iedereen aan het zeggen opgeven
Rechtsklik geeft bij mij downloadactie.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Volgens mij kan je niet downloaden van die cloud opslag ....
Milena en Sharice zijn voor niemand een verrassing, denk ik.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:38 schreef KinKiJan het volgende:
Jane vraagt wie er opgeven. Axel noemt Milena, Sharice en David S..
Achterlijk idd, dit slaat werkelijk nergens opquote:Op zondag 9 februari 2025 21:41 schreef Flow3r het volgende:
achterlijke opdracht ook met al dat natte hout
Die valt echt ontzettend tegen. Ik had hoge verwachtingen toen hij binnenstaptequote:Op zondag 9 februari 2025 21:42 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Milena en Sharice zijn voor niemand een verrassing, denk ik.
Maar die David S, die man blijft toch echt steeds alleen maar ontgoochelen. Hij zou wel nog wat kunnen leren van sommige van die jongelui daar!
Het valt mij op dat ik er in Chrome wel last van heb maar in Edge niet weet niet of dat iets zegtquote:Op zondag 9 februari 2025 21:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 2100 uur staat online, als iemand een oplossing heeft voor die buffer problemen hoor ik het graag ...
Die papegaai fikt ook goedquote:Op zondag 9 februari 2025 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
Genoeg houten kisjes om op te stoken
Ja zonde wel, vannacht zat ie nog met Sharice bij het vuur en hadden ze minuten lang de slappe lach.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:42 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Milena en Sharice zijn voor niemand een verrassing, denk ik.
Maar die David S, die man blijft toch echt steeds alleen maar ontgoochelen. Hij zou wel nog wat kunnen leren van sommige van die jongelui daar!
Heeft ze met haar doos te dicht bij het vuur gezeten en is de boel nu verschroeid .quote:Op zondag 9 februari 2025 21:38 schreef Folies het volgende:
Milena heeft witte schaamharen gekregen. Mooi.
quote:Op zondag 9 februari 2025 21:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft ze met haar doos te dicht bij het vuur gezeten en is de boel nu verschroeid .
Jazeker, gebruik zelf Edge en Brave en in beiden inderdaad geen last ...quote:Op zondag 9 februari 2025 21:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Het valt mij op dat ik er in Chrome wel last van heb maar in Edge niet weet niet of dat iets zegt
Amonia pis, want ze zeikt dus ook onder de douche.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft ze met haar doos te dicht bij het vuur gezeten en is de boel nu verschroeid .
Is janequote:Op zondag 9 februari 2025 21:44 schreef mazaru het volgende:
Het moet toch frustrerend zijn voor de doorzetters om die slappe dozen in die warme douche te horen giechelen en gillen?
Hij heeft zo gelijkquote:Op zondag 9 februari 2025 21:46 schreef DGK-Eric het volgende:
Wicky: "OMG, houd je kalo bek met je gezang! Even serieus! Kut kut tyfus tyfus! Wat een gezeik"![]()
![]()
![]()
![]()
Is nog steeds aan de schijt schijnt het ....quote:Op zondag 9 februari 2025 21:46 schreef 5thencounter het volgende:
Ja die doet toch zijn bek nooit open, kan mooi op het vuur
denk dat Jane beetje doodmoe isquote:Op zondag 9 februari 2025 21:48 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Niet de eerste keer dat Jane achterover valt van het lachen!
zeker weten mooi dichtbijquote:
Geweldig toch als je zo kan lachen.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:48 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Niet de eerste keer dat Jane achterover valt van het lachen!
Fair, Ik heb die momenten niet gezien.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja zonde wel, vannacht zat ie nog met Sharice bij het vuur en hadden ze minuten lang de slappe lach.
Vanmiddag heeft ie ook lang meegeholpen buiten.
Heb een mooi momentje van gisteravond met Jane en Jolien met de sterren, ben het nu aan het monteren ...quote:Op zondag 9 februari 2025 21:50 schreef kater1 het volgende:
Hahaha mooi shot van de maan en ster. Jane 'Jordyster! (haar vriend)
Die spuugt er haar gal al bijna 2 dagen overquote:Op zondag 9 februari 2025 21:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice is flink klaar met Jordy geloof ik.
Dat zou niet leuk zijn .. of zo.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:53 schreef Kinga het volgende:
Waarom hebben ze niet langere zagen ook.. dat zaagje van wicky is nutteloos. Met een langere kun je fatsoenlijke lange halen maken.
Alleen al door dit lachen mag BB wel roepen dat de game is geslaagd. Geweldige tv.quote:
Maar hij doet wel zijn bestquote:Op zondag 9 februari 2025 21:53 schreef Kinga het volgende:
Waarom hebben ze niet langere zagen ook.. dat zaagje van wicky is nutteloos. Met een langere kun je fatsoenlijke lange halen maken.
vermaakt zich prima zo te zien hoorquote:Op zondag 9 februari 2025 21:51 schreef Lrod01 het volgende:
David S gaat het niet heel lang volhouden daar vermoed ik. Die kerel lijkt daar totaal niet zijn plek.
Ze zijn denk ik of safe gegaan met het gereedschapquote:Op zondag 9 februari 2025 21:53 schreef Kinga het volgende:
Ja klopt maar niet rechtstreeks tegen hem iets zeggen. Ligt in de suite dus past zich aan elsa en wicky aan.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Deze gaat sws lukken, ongeacht wat ze doen ... ze lopen anders allemaal de poort uit denk ik.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Alleen al door dit lachen mag BB wel roepen dat de game is geslaagd. Geweldige tv.
Zij hebben ondanks hun vermoeidheid en pijn wel lol met elkaar en slepen elkaar er doorheenquote:Op zondag 9 februari 2025 21:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Alleen al door dit lachen mag BB wel roepen dat de game is geslaagd. Geweldige tv.
Zij wel...quote:Op zondag 9 februari 2025 21:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zij hebben ondanks hun vermoeidheid en pijn wel lol met elkaar en slepen elkaar er doorheen
Hij had zich in het begin ook bij het verkeerde groepje aangesloten. Dat groepje zuigt alle energie wegquote:Op zondag 9 februari 2025 21:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vermaakt zich prima zo te zien hoor
ik pisssssssquote:Op zondag 9 februari 2025 21:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Wicky: ik zeg je eerlijk man mijn rug is gebroken maar niet op een goede manier
Zoveel leuker dan naar die klaagmutsen te luisterenquote:Op zondag 9 februari 2025 21:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zij hebben ondanks hun vermoeidheid en pijn wel lol met elkaar en slepen elkaar er doorheen
Ja, toevallig net als Elsa.....en Wiskey en Milena....en Evaquote:Op zondag 9 februari 2025 21:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Nee joh. Hangt de hele dag alleen maar en lust ook helemaal niets. Komt op mij niet erg gelukkig over.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vermaakt zich prima zo te zien hoor
Vooral Wiskey is klaar met hem geloof ik..quote:Op zondag 9 februari 2025 21:57 schreef zodeju het volgende:
Vlug weer naar buiten.....
[..]
Ja, toevallig net als Elsa.....en Wiskey en Milena....en Eva
En Milena!quote:Op zondag 9 februari 2025 21:56 schreef Limbus het volgende:
Degenen die in mijn ogen het minst bijgedragen hebben zijn, Jolien en Keanu die blijven mooi onder de radar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Gisterenavond hadden ze nog droog hout, toen was het nog makkelijkquote:Op zondag 9 februari 2025 21:57 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
En Milena!
En Sharice ook niet meer vandaag, gisteravond wel.
iedereen hangt en jah thuis lust hij ook niets dus jahquote:Op zondag 9 februari 2025 21:57 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Nee joh. Hangt de hele dag alleen maar en lust ook helemaal niets. Komt op mij niet erg gelukkig over.
Zou ik ook zeggen als ik 30 uur lang natte boomstronken moest bewerken met een botte zaag...quote:
En terecht als zingen al niet mag maar dat overdreven lachen wel.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:01 schreef Was-beer het volgende:
Jordy hier straks weer een uur over zagen
Dat heeft Milena helemaal niet gedaan. Zij die het wel gedaan hebben, houden de lol er in ondanks blaren op handen, keelpijn, rugpijn, ...!quote:Op zondag 9 februari 2025 22:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik 30 uur lang natte boomstronken moest bewerken met een botte zaag...
Volgens mij zaten ze vooral te ouwehoeren en zichzelf op te peppen om door te gaanquote:Op zondag 9 februari 2025 22:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kan maar dat overdreven lachen is toch net zo erg.
Milena is zonder twijfel de zwakste schakel met deze opdrachtquote:Op zondag 9 februari 2025 22:02 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat heeft Milena helemaal niet gedaan. Zij die het wel gedaan hebben, houden de lol er in ondanks blaren op handen, keelpijn, rugpijn, ...!
Sharice valt me ook tegen in die opdrachtquote:Op zondag 9 februari 2025 22:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Milena is zonder twijfel de zwakste schakel met deze opdracht
Ja misschien maar hij heeft meer zijn best gedaan als anderen. Vind het niet eerlijk om op hem af te reageren.quote:
En gelijk heeft hij elke keer zeggen waar is jordy terwijl er mensen de hele dag mensen binnen zaten.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De frustraties bij Jordy zitten heel erg hoog, heerlijk ....
Ik vraag me af of hij het daar nog steeds leuk vindt.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De frustraties bij Jordy zitten heel erg hoog, heerlijk ....
Nog altijd beter als in bed gaan liggen.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:05 schreef Schakeltopia het volgende:
soort van emotionele support zullen we maar zeggen
zeker weten!quote:Op zondag 9 februari 2025 22:07 schreef engine het volgende:
[..]
Nog altijd beter als in bed gaan liggen.
En de doorzetters uitlachenquote:Op zondag 9 februari 2025 22:07 schreef engine het volgende:
[..]
Nog altijd beter als in bed gaan liggen.
Het is zijn droom, 2 jaar voor gewerkt manquote:Op zondag 9 februari 2025 22:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij het daar nog steeds leuk vindt.
Mag nietquote:Op zondag 9 februari 2025 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
En er staan nog genoeg droge kistjes ..
Vindt dat gillen helemaal niks....je mond valt open als die in ene naast je gaat lachen.....lijkt echt nep.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En terecht als zingen al niet mag maar dat overdreven lachen wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |