Zou ik ook zeggen als ik 30 uur lang natte boomstronken moest bewerken met een botte zaag...quote:
En terecht als zingen al niet mag maar dat overdreven lachen wel.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:01 schreef Was-beer het volgende:
Jordy hier straks weer een uur over zagen
Dat heeft Milena helemaal niet gedaan. Zij die het wel gedaan hebben, houden de lol er in ondanks blaren op handen, keelpijn, rugpijn, ...!quote:Op zondag 9 februari 2025 22:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik 30 uur lang natte boomstronken moest bewerken met een botte zaag...
Volgens mij zaten ze vooral te ouwehoeren en zichzelf op te peppen om door te gaanquote:Op zondag 9 februari 2025 22:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kan maar dat overdreven lachen is toch net zo erg.
Milena is zonder twijfel de zwakste schakel met deze opdrachtquote:Op zondag 9 februari 2025 22:02 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat heeft Milena helemaal niet gedaan. Zij die het wel gedaan hebben, houden de lol er in ondanks blaren op handen, keelpijn, rugpijn, ...!
Sharice valt me ook tegen in die opdrachtquote:Op zondag 9 februari 2025 22:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Milena is zonder twijfel de zwakste schakel met deze opdracht
Ja misschien maar hij heeft meer zijn best gedaan als anderen. Vind het niet eerlijk om op hem af te reageren.quote:
En gelijk heeft hij elke keer zeggen waar is jordy terwijl er mensen de hele dag mensen binnen zaten.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De frustraties bij Jordy zitten heel erg hoog, heerlijk ....
Ik vraag me af of hij het daar nog steeds leuk vindt.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De frustraties bij Jordy zitten heel erg hoog, heerlijk ....
Nog altijd beter als in bed gaan liggen.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:05 schreef Schakeltopia het volgende:
soort van emotionele support zullen we maar zeggen
zeker weten!quote:Op zondag 9 februari 2025 22:07 schreef engine het volgende:
[..]
Nog altijd beter als in bed gaan liggen.
En de doorzetters uitlachenquote:Op zondag 9 februari 2025 22:07 schreef engine het volgende:
[..]
Nog altijd beter als in bed gaan liggen.
Het is zijn droom, 2 jaar voor gewerkt manquote:Op zondag 9 februari 2025 22:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij het daar nog steeds leuk vindt.
Mag nietquote:Op zondag 9 februari 2025 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
En er staan nog genoeg droge kistjes ..
Vindt dat gillen helemaal niks....je mond valt open als die in ene naast je gaat lachen.....lijkt echt nep.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En terecht als zingen al niet mag maar dat overdreven lachen wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |