Die wacht al 4 uur op een alarmquote:Op zondag 9 februari 2025 21:21 schreef mazaru het volgende:
Kenau snapt het wel. Hij is er ook klaar mee
Hahaha precies wat ik dacht! Beenham. Mag het een onsje meer zijn?quote:Op zondag 9 februari 2025 21:23 schreef spapaars het volgende:
Lijkt wel een slager met een enorme ham
[ afbeelding ]
Snap ik dat ding is zo bot komt er niet meer doorheenquote:Op zondag 9 februari 2025 21:23 schreef Kinga het volgende:
[..]
Is ook maar voor de schijn, want echt gemotiveerd doet ie het niet meer.
Zo te zien krijgt hij er zere handen vanquote:Op zondag 9 februari 2025 21:23 schreef Kinga het volgende:
[..]
Is ook maar voor de schijn, want echt gemotiveerd doet ie het niet meer.
Dat wil ze al vanaf gisteren...ben benieuwd of ze het toch doet terwijl BB heeft gezegd dat die niet op het vuur gegooit mag worden....Maar Eva zal eva niet zijn en zegt ze het al voor de vierde keer.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva wil het gebroken kratje in het vuur gooien
Niet echt hij staat meer met zijn blok te worstelen dan te zagen. en zijn zaag knijpt elke keer vast, een wigje in de zaagnede rammen zou veel helpen ipv elek keer dat blok omhannesenquote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 21:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik mis alleen nog een flinke regenbui om de feestvreugde compleet te maken
Is dat zo vloeibaar ?quote:Op zondag 9 februari 2025 21:24 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Maple Syrup in de koffie. Vooraf rook Axel eraan, rook niks. Hij proefde daarna z'n koffie, proefde niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |