Heb een mooi momentje van gisteravond met Jane en Jolien met de sterren, ben het nu aan het monteren ...quote:Op zondag 9 februari 2025 21:50 schreef kater1 het volgende:
Hahaha mooi shot van de maan en ster. Jane 'Jordyster! (haar vriend)
Die spuugt er haar gal al bijna 2 dagen overquote:Op zondag 9 februari 2025 21:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice is flink klaar met Jordy geloof ik.
Dat zou niet leuk zijn .. of zo.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:53 schreef Kinga het volgende:
Waarom hebben ze niet langere zagen ook.. dat zaagje van wicky is nutteloos. Met een langere kun je fatsoenlijke lange halen maken.
Alleen al door dit lachen mag BB wel roepen dat de game is geslaagd. Geweldige tv.quote:
Maar hij doet wel zijn bestquote:Op zondag 9 februari 2025 21:53 schreef Kinga het volgende:
Waarom hebben ze niet langere zagen ook.. dat zaagje van wicky is nutteloos. Met een langere kun je fatsoenlijke lange halen maken.
vermaakt zich prima zo te zien hoorquote:Op zondag 9 februari 2025 21:51 schreef Lrod01 het volgende:
David S gaat het niet heel lang volhouden daar vermoed ik. Die kerel lijkt daar totaal niet zijn plek.
Ze zijn denk ik of safe gegaan met het gereedschapquote:Op zondag 9 februari 2025 21:53 schreef Kinga het volgende:
Ja klopt maar niet rechtstreeks tegen hem iets zeggen. Ligt in de suite dus past zich aan elsa en wicky aan.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice is flink klaar met Jordy geloof ik.
Deze gaat sws lukken, ongeacht wat ze doen ... ze lopen anders allemaal de poort uit denk ik.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Alleen al door dit lachen mag BB wel roepen dat de game is geslaagd. Geweldige tv.
Zij hebben ondanks hun vermoeidheid en pijn wel lol met elkaar en slepen elkaar er doorheenquote:Op zondag 9 februari 2025 21:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Alleen al door dit lachen mag BB wel roepen dat de game is geslaagd. Geweldige tv.
Zij wel...quote:Op zondag 9 februari 2025 21:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zij hebben ondanks hun vermoeidheid en pijn wel lol met elkaar en slepen elkaar er doorheen
Hij had zich in het begin ook bij het verkeerde groepje aangesloten. Dat groepje zuigt alle energie wegquote:Op zondag 9 februari 2025 21:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vermaakt zich prima zo te zien hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |