Waarom dan zoveel zagen als het nog maar zo kort is?quote:Op zondag 9 februari 2025 21:33 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ze zeiden op 21.00 na de streamlock nog 3 uur
Dit heb ik dus ook bij elke video van @DGK_Tegengas, in begin eens aangegeven, en toen zei iedereen dat het alleen bij mij was.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:56 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ga stuk om pootje![]()
Alleen jammer dat ik die videos altijd 5 sec kan zien en dan 20 sec bufferen en weer 5 sec kijken en weer 20 sec draaien. Heel irri
Net binnen was wickey juist tegen iedereen aan het zeggen opgeven. Weet niet eat die.doet.maar.heef totaal geen nut is geen zagen is prikkenquote:Op zondag 9 februari 2025 21:36 schreef mazaru het volgende:
Jane weigert op te geven. Axel gaat ook niet opgeven. Wicky gaat ook niet opgeven Kudos voor deze mensen![]()
[ afbeelding ]
Precies mijn top 3 en mijn nummer 4 staat nu te douchen, maar kunnen ze nog wel roepen als er gezaagd moet worden,.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:36 schreef mazaru het volgende:
Jane weigert op te geven. Axel gaat ook niet opgeven. Wicky gaat ook niet opgeven Kudos voor deze mensen![]()
[ afbeelding ]
Wicky melde net binnen dat hij wilde stoppen hahaquote:Op zondag 9 februari 2025 21:36 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zei ook dat hij eigenlijk wel op wil geven, maar het niet gaat doenquote:Op zondag 9 februari 2025 21:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Net binnen was wickey juist tegen iedereen aan het zeggen opgeven
Rechtsklik geeft bij mij downloadactie.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Volgens mij kan je niet downloaden van die cloud opslag ....
Milena en Sharice zijn voor niemand een verrassing, denk ik.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:38 schreef KinKiJan het volgende:
Jane vraagt wie er opgeven. Axel noemt Milena, Sharice en David S..
Achterlijk idd, dit slaat werkelijk nergens opquote:Op zondag 9 februari 2025 21:41 schreef Flow3r het volgende:
achterlijke opdracht ook met al dat natte hout
Die valt echt ontzettend tegen. Ik had hoge verwachtingen toen hij binnenstaptequote:Op zondag 9 februari 2025 21:42 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Milena en Sharice zijn voor niemand een verrassing, denk ik.
Maar die David S, die man blijft toch echt steeds alleen maar ontgoochelen. Hij zou wel nog wat kunnen leren van sommige van die jongelui daar!
Het valt mij op dat ik er in Chrome wel last van heb maar in Edge niet weet niet of dat iets zegtquote:Op zondag 9 februari 2025 21:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 2100 uur staat online, als iemand een oplossing heeft voor die buffer problemen hoor ik het graag ...
Die papegaai fikt ook goedquote:Op zondag 9 februari 2025 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
Genoeg houten kisjes om op te stoken
Ja zonde wel, vannacht zat ie nog met Sharice bij het vuur en hadden ze minuten lang de slappe lach.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:42 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Milena en Sharice zijn voor niemand een verrassing, denk ik.
Maar die David S, die man blijft toch echt steeds alleen maar ontgoochelen. Hij zou wel nog wat kunnen leren van sommige van die jongelui daar!
Heeft ze met haar doos te dicht bij het vuur gezeten en is de boel nu verschroeid .quote:Op zondag 9 februari 2025 21:38 schreef Folies het volgende:
Milena heeft witte schaamharen gekregen. Mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |