Tja, hadden ze zich in Trump verdiept, dan hadden ze kunnen weten dat er niets van gaat komen.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
Jammer voor ze. Maar dat deden ze zichzelf aan. Zij vonden Gaza het belangrijkste item en Trump zei dat hij vrede ging maken en dus gingen ze op hem stemmen of zorgen dat men toch maar vooral niet Harris koos. En zo beslisten ze Michigan in zijn voordeel.
Prioriteiten.
quote:"The broad categorical and sweeping freeze of federal funds is, as the Court found, likely unconstitutional and has caused and continues to cause irreparable harm to a vast portion of this country," McConnell ruled. "These pauses in funding violate the plain text of the [order]."
The order follows a claim by a group of Democratic state attorneys general that the Trump administration had continued to block spending that McConnell's order was intended to release. The Trump administration responded that it is attempting to root out fraud in the programs, but the judge said that reasoning is not sufficient to justify defying the order.
"The freezes in effect now were a result of the broad categorical order, not a specific finding of possible fraud," he said.
McConnell hinted at the possibility of contempt for officials who he deems as continuing to defy his order, citing a 1975 court ruling that noted "Persons who make private determinations of the law and refuse to obey an order generally risk criminal contempt even if the order is ultimately ruled incorrect."
Uniter Fruit Company zal wel een gat in de lucht springen nu. Het duurde een eeuw, maar eindelijk ligt een ekte bananenrepubliek weer binnen handbereik.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:31 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Opnieuw een bijzonder voorstel, dat zijn aanhangers ongetwijfeld met passie zullen verdedigen. Ben benieuwd of Trump dit opnieuw unilateraal probeert te besluiten, of dat het Congres hier nog iets over heeft te zeggen.
Hij heeft werkervaring als leider van kinderkampen en assistent-fietsenmaker, dus wat kan er misgaan?quote:Op maandag 10 februari 2025 20:43 schreef Momo het volgende:
Geen probleem jongens, Big Balls zit aan het stuur.
[ x ]
Altijd een plus.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:53 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Hij heeft werkervaring als leider van kinderkampen...
Hahaha nee, hoe je dat uit mijn tekst kan halen……quote:Op maandag 10 februari 2025 18:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Genocide is dus beter voor ze.
Interessante gedachtengang.
Dat is vast makkelijk op te schalen naar andere kampen dan. Anders zijn er nog wel een paar biografieën die hij kan lezen om zijn kennis bij te spijkeren. Hopelijk kan hij Duits lezen.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:53 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Hij heeft werkervaring als leider van kinderkampen
Hahaha Big Balls legt zijn ballen in de nek van de state department. Meme waardig dit.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:43 schreef Momo het volgende:
Geen probleem jongens, Big Balls zit aan het stuur.
[ x ]
Wat is dit voor Bleu Anon geleuter? Lolquote:Op maandag 10 februari 2025 18:43 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dit komt nader en nader : https://nl.wikipedia.org/(...)egdheden%20overneemt.
Het vijfentwintigste amendement van de Grondwet van de Verenigde Staten legt de presidentiële opvolging vast en beschrijft hoe en wanneer een president niet geschikt wordt geacht om het ambt uit te oefenen.[1] Mocht dit laatste het geval zijn dan wordt de vice-president, de waarnemend president van de Verenigde Staten.
Het amendement werd voorgesteld door het 89e congres op 6 juli 1965 en in werking gesteld op 10 februari 1967 door het 90e congres.
Het 25e amendement voorziet in de mogelijkheid dat de vicepresident met een meerderheid van het kabinet de president verklaart niet in staat te zijn om zijn functie uit te voeren, en vervolgens diens taken en bevoegdheden overneemt. Het congres moet dat binnen 21 dagen met twee derde meerderheid bevestigen.
Zijn beweringen, acties en wensen worden wilder en gekker. Het zou me niet verbazen als JD achter de rug van DJ al bezig is steun te verwerven.
Moet ie niet aan het hoofd van FEMA worden gezet dan?quote:Op maandag 10 februari 2025 21:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat is vast makkelijk op te schalen naar andere kampen dan. Anders zijn er nog wel een paar biografieën die hij kan lezen om zijn kennis bij te spijkeren. Hopelijk kan hij Duits lezen.
Je doet net alsof ze de keuze krijgen om te vertrekken of niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hahaha nee, hoe je dat uit mijn tekst kan halen……
Maar goed als een vader zou ik kiezen voor het “etnisch zuiveren” van Gaza. Ik zou kiezen voor veiligheid en als dat betekent dat ik de mogelijkheid krijg om bijvoorbeeld in Jordanië of Egypte de kans krijg om een nieuw leven op te bouwen is dat altijd beter dan in de puin in Gaza te leven.
Ik weet het dat kun je jezelf niet voorstellen want de Gazanen moeten met alle macht vooral in Gaza blijven zodat ze nog 60 jaar kunnen dromen over een 2 staten oplossing die nooit gaat komen.
Dat is ook een manier om totaal het gemaakte punt te omzeilen.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat is dit voor Bleu Anon geleuter? Lol
Zelfs al zou deze waanzinnige theorie waar zijn dan heeft het nog geen enkele kans van slagen.
Vooralsnog is Trump vooral onder de eigen achterban mateloos populair en hij peilt over het algemeen best goed.
De democraten zullen toch echt met iets beters op de proppen moeten komen dan dit soort bizarre theorieën.
quote:Op maandag 10 februari 2025 15:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Obama werd door oa Trump opgejaagd vanwege zijn huidskleur.
Zo werd het optreden tijdens de half time show ook gezien als DEI. Het nieuwe n-woord.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat doet het goed bij Trump's achterban.
Er zijn ook nog gegijzelde mensen, en dan gaan roepen dat je ze daar alle 2 miljoen gaat weghalen zal vast ook zijn invloed hebben op de kansen van deze onschuldige burgers.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:40 schreef KoosVogels het volgende:
Trump says Palestinians won’t have the right to return to Gaza under his plan for the territory
Vorige week werd hier door sommige users de indruk gewekt dat de echte schurken degenen zijn die het Gaza-plan van Trump verwerpen. Want hoe laaghartig ben je als je Gazanen de mogelijkheid en vrijheid ontzegt om het gebied te verlaten.
Maar gelukkig is daar altijd weer Trump om een en ander op te helderen.
Niet alleen wil hij Gazanen uit hun thuisland verdrijven, hij wil ze vervolgens ook de toegang tot hun land ontzeggen.
Gisteren heeft ie zelfs nog gezegd dat de 6 january protesters juist werden aangevallen door de Amerikaanse staat op de vraag of het wel oké is mensen te bevrijden die de democratie en politieagenten hebben aangevallen.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:01 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar omdat het ze ontbreekt aan inhoudelijke argumenten schieten ze dan maar gewoon in de ontkenmodus, dat zag je met de bestorming van het Capitool (had Trump echt helemaal niets mee te maken), de gratie voor diezelfde bestormers, zelfs de meest gewelddadige (waren lieverdjes op schoolreis) Project 2025 (had Trump echt helemaal niets mee te maken) en dat zag je ook bij Trumps idiote voorstel over Gaza en ga je ongetwijfeld nog heel veel meer zien de komende jaren.
Maar deze users doen dat niet omdat ze een inhoudelijke bijdrage aan de discussie willen leveren, ze willen enkel de discussie doodslaan en het onderwerp wisselen en dat maakt hen trollen.
Trump staat er om bekend rekeningen niet te willen betalen.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:48 schreef opgebaarde het volgende:
Trump heeft her over kopen. Ik vraag me vooral af van wie Trump Gaza dan kan gaan kopen. Wie gaat die cheque in ontvangst nemen?
En hij meldt wederom dat Amerika niet gaat betalen om het gebied weer op te bouwen. Dat moeten de buurlanden maar doen. Maar het land is straks wel van Amerika waar hij prachtige resorts gaat laten bouwen. Ik begrijp niet waarom de buurlanden moeten lappen als de bewoners ergens anders wonen.
Is dit die befaamde Trump 4D thinking?
Even los van de vraag of Trump wel gaat betalen, maar ik zou echt niet weten van wie Gaza is. Volgens mij is het een soort juridisch niemandsland.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Trump staat er om bekend rekeningen niet te willen betalen.
En als je toch aandringt, dan procedeert hij je kapot.
Vier kleuren poep denk ik.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:48 schreef opgebaarde het volgende:
Trump heeft her over kopen. Ik vraag me vooral af van wie Trump Gaza dan kan gaan kopen. Wie gaat die cheque in ontvangst nemen?
En hij meldt wederom dat Amerika niet gaat betalen om het gebied weer op te bouwen. Dat moeten de buurlanden maar doen. Maar het land is straks wel van Amerika waar hij prachtige resorts gaat laten bouwen. Ik begrijp niet waarom de buurlanden moeten lappen als de bewoners ergens anders wonen.
Is dit die befaamde Trump 4D thinking?
Dan zal het er wel weer op neerkomen dat Trump zichzelf gaat betalen met belastinggeld en het volgvolk zag dat het goed was.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Even los van de vraag of Trump wel gaat betalen, maar ik zou echt niet weten van wie Gaza is. Volgens mij is het een soort juridisch niemandsland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |