Omg, wat een feest. Dom fascisme is eindelijk mainstream geworden. Zaten we toch al 1,5 jaar op te wachten.quote:Op maandag 10 februari 2025 00:37 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Veel hier noemden me dat de laatste dagen. Bleek dus totaal niet waar, en dat merkte je ook wel als je social media en andere zaken bekeek. Trump is pooulairder dan ooit, MAGA is eindelijk mainstream geworden.
[ x ]
Ben jij een Amerikaan?quote:Op zondag 9 februari 2025 23:55 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dat heb ik hier een paar topics geleden al precies uitgelegd in een post. Heel kort nog een keer als je een bepaalde kijk op het nieuws hebt en je je jarenlang bedonderd, bedrogen voelt, machteloos en gefrustreerd. En als er dan iemand opstaat die letterlijk ALLES waar je je zo aan ergerde in één grote klap aanpakt, dan voelt dat bijna euforisch.
Er wordt steeds geroepen dat miljarden aan fraude aan het licht is gekomen.quote:Op maandag 10 februari 2025 01:51 schreef Kijkertje het volgende:
https://bsky.app/profile/rgoodlaw.bsky.social/post/3lhrjjlizlc27
[ afbeelding ]
5,5 is nu de best rate ever.quote:Op maandag 10 februari 2025 00:40 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Wat is het nou? Best ratings ever zoals je in je vorige post beweerde of nauwelijks een 5,5?
Nee, dat tast niets aan.quote:Op zondag 9 februari 2025 23:58 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens. Het bekladden van historische standbeelden van helden uit het verleden, in die tijd gezien weliswaar in sommige gevallen natuurlijk, en het verbranden van de vlag, terwijl er wél met Hamas vlaggen openlijk werd gezwaaid, dán tast je de fundering van de samenleving aan. Ook al is het maar een kleine groep, als die vervolgens niet wordt aangepakt en alles maar lijkt te kunnen maken, is dat een heel erg verkeers signaal. En absoluut geen gerommel in de marge. Dat is echt iets enorm groots.
President Bukele heeft uiteraard gelijk. De zogenaamde soft power waar de VS grof geld voor betaald bestaat ook uit het financieren van propaganda vermomd als journalistiek.quote:Op maandag 10 februari 2025 00:32 schreef Eagles89 het volgende:
[ x ]
@:kijkertje was jij niet een van die groep die zo hard hamerde op het feit dat de steun voor Trump zo enorm was afgenomen sinds 20 januari?
Best ratings ever, maar je voelt het ook echt overal, zelfs beroemde sporters en andere prominenten komen nu openlijk en zonder schaamte uit voor hun steun aan Trump, er is een major vibe shift gaande, het is nu mainstream en hip geworden om Maga te zijn:
[ x ]
Musk die defensie gaat doorlichten. Dat gaat echt om te smullen worden. Die burgeroorlog zou wel eens eerder kunnen beginnen dan we gedacht hadden. Militairen reageren meestal niet zo positief wanneer je ze beledigt en vervolgens hun inkomen en daarmee hun familie bedreigt.quote:Op maandag 10 februari 2025 01:51 schreef Kijkertje het volgende:
https://bsky.app/profile/rgoodlaw.bsky.social/post/3lhrjjlizlc27
[ afbeelding ]
Er zijn ook geen voorbeelden...er zijn alleen loze kreten op X door een wannabe-nazi om de boel op te hitsen en chaos te creëren.quote:Op maandag 10 februari 2025 08:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Er wordt steeds geroepen dat miljarden aan fraude aan het licht is gekomen.
Maar ik heb nog geen 1 voorbeeld daarvan gezien.
Vroeger vond ik Paul Cliteur altijd hilarisch vanwege zijn naam maar de laatste 5 jaar vind ik hem hilarisch vanwege de onzin die er dagelijks uit zijn mond komt...het lijkt De Speld welquote:
Jeetje.quote:Op maandag 10 februari 2025 08:40 schreef Chivaz het volgende:
[..]
President Bukele heeft uiteraard gelijk. De zogenaamde soft power waar de VS grof geld voor betaald bestaat ook uit het financieren van propaganda vermomd als journalistiek.
Nu dat aan het licht is gekomen kun je de “betrouwbare” mediakanalen scharen onder propaganda. De oplettende personen wisten dat natuurlijk al maar het zal voor een hoop mensen zwaar op hun dak vallen.
Al je invloed in het buitenland door de plee spoelen omdat je denkt dat het "woke" is en een paar miljoen kostquote:
En ondertussen blijven gillen dat China aan invloed wint. Zijn de magas nu echt blind geworden door het wokespook. Vergeet men door de heftige emotie die het wokespook bij hun oproept door de jarenlange indoctrinatie nu de simpele logica van oorzaak en gevolg..quote:Op maandag 10 februari 2025 09:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Al je invloed in het buitenland door de plee spoelen omdat je denkt dat het "woke" is en een paar miljoen kost
En wie zorgt er dan eindelijk voor dat er minimaal 1 jaar celstraf op het verbranden van de nationale vlag gaat komen? Inderdaad, rechtstreeks een van zn campagne beloften: D J Trump. Onder Biden of welke democraat dan ook weten we precies wat er gebeurd zou zijn: precies niks. Trump is een man van daadkracht en actie, meteen en zonder twijfel, en daar houd ik persoonlijk erg van in de politiek. Verfrissend!quote:Op maandag 10 februari 2025 08:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat tast niets aan.
Een vlag heeft geen magische eigenschappen of zo.
En vlag verbranding kan de VS strafbaar maken. Dan is dat ook opgelost.
Oei, dit klinkt als het inperken van de vrijheid van meningsuiting. Dat vinden we slecht, dacht ik?quote:Op maandag 10 februari 2025 09:33 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
En wie zorgt er dan eindelijk voor dat er minimaal 1 jaar celstraf op het verbranden van de nationale vlag gaat komen?
Minimaal 1 jaar cel voor het verbranden van een stuk stof.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:33 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
En wie zorgt er dan eindelijk voor dat er minimaal 1 jaar celstraf op het verbranden van de nationale vlag gaat komen? Inderdaad, rechtstreeks een van zn campagne beloften: D J Trump. Onder Biden of welke democraat dan ook weten we precies wat er gebeurd zou zijn: precies niks. Trump is een man van daadkracht en actie, meteen en zonder twijfel, en daar houd ik persoonlijk erg van in de politiek. Verfrissend!
Ondertussen is MAGA nu echt mainstream geworden en is het cool en gaaf er deel uit van te maken:
[ x ]
Ik voorspel de wet van de grote massa dwz doordat de beweging nu echt de overhand heeft gekregen krijg je nog een extra impuls van een grote groep die normaal altijd de “winnende” kant kiest, ik noem het de meelopers, die nu zien dat Maga definitief gewonnen heeft en zich zullen aansluiten.
Die groep is met name handig om extra daagvlak te krijgen om het beleid succesvol te kunnen uitvoeren. Voor links en de anti/never Maga’s breken er zware tijden aan.
Nee, alleen steun voor Maga verdient de vrijheid.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:42 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Oei, dit klinkt als het inperken van de vrijheid van meningsuiting. Dat vinden we slecht, dacht ik?
Dat werkte in zijn vorige periode toch ook al zo goed? Ook toen is er weer geen enkele staalfabriek teruggekomen naar de rustbelt.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:44 schreef Mutant01 het volgende:
25 procent importheffing op staal en aluminium...
Wat het ironisch genoeg vooral doet is de Amerikaanse bedrijven die gebruik maken van geïmporteerd staal (en dat zijn er nogal wat) minder competitief maken en de eventuele rekening bij de Amerikaanse consument leggen.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat werkte in zijn vorige periode toch ook al zo goed? Ook toen is er weer geen enkele staalfabriek teruggekomen naar de rustbelt.
Dat proberen de autocraten op deze aardkloot ons inderdaad wijs te maken. Heel toevallig zijn mediakanalen waarin kritiek wordt geuit op hun handelen 'propagandakanalen', die je vooral moet negeren. Je kunt als burger beter blind vertrouwen op de woorden van deze leiders.quote:Op maandag 10 februari 2025 08:40 schreef Chivaz het volgende:
[..]
President Bukele heeft uiteraard gelijk. De zogenaamde soft power waar de VS grof geld voor betaald bestaat ook uit het financieren van propaganda vermomd als journalistiek.
Nu dat aan het licht is gekomen kun je de “betrouwbare” mediakanalen scharen onder propaganda. De oplettende personen wisten dat natuurlijk al maar het zal voor een hoop mensen zwaar op hun dak vallen.
Ja, dat snapt iedereen. Op wereldvreemde maga-clowns na, uiteraard.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat het ironisch genoeg vooral doet is de Amerikaanse bedrijven die gebruik maken van geïmporteerd staal (en dat zijn er nogal wat) minder competitief maken en de eventuele rekening bij de Amerikaanse consument leggen.
Ging niet echt goed hè?quote:Op zondag 9 februari 2025 23:18 schreef Eagles89 het volgende:
De Trump Trein dendert doorrrr:
[ x ]
Op dit nieuws zit je als eerlijk werkende Amerikaan toch al 1,5 jaar te wachten? Eindelijk die orde verstorende antifa/Hamas lovers die worden aangepakt en van de straten worden getrokken. Voor het goedpraten van een organisatie die geniet van het vermoorden van ouderen kinderen en zelfs baby’s is geen plaats in het vrije westen.
En ondertussen zit de CEO van de vrije wereld als eerste president ooit bij de Super Bawl. Ben benieuwd naar de ontvangst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |