abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216615217
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_216615451
Net zoals in zijn vorige termijn zal de des- en misinformatie weer welig tieren terwijl er van transparatie geen sprake is over hun (onwettige?) acties omdat belangrijke informatie eenvoudigweg niet geleverd wordt.

Why lawyers worry migrants sent to Guantánamo are in a ‘legal black hole’

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 10 februari 2025 @ 06:05:35 #78
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_216615814
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 00:37 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Veel hier noemden me dat de laatste dagen. Bleek dus totaal niet waar, en dat merkte je ook wel als je social media en andere zaken bekeek. Trump is pooulairder dan ooit, MAGA is eindelijk mainstream geworden.
[ x ]
Omg, wat een feest. Dom fascisme is eindelijk mainstream geworden. Zaten we toch al 1,5 jaar op te wachten. :{ .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_216616083
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2025 23:55 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Dat heb ik hier een paar topics geleden al precies uitgelegd in een post. Heel kort nog een keer als je een bepaalde kijk op het nieuws hebt en je je jarenlang bedonderd, bedrogen voelt, machteloos en gefrustreerd. En als er dan iemand opstaat die letterlijk ALLES waar je je zo aan ergerde in één grote klap aanpakt, dan voelt dat bijna euforisch.
Ben jij een Amerikaan?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_216616152
quote:
Er wordt steeds geroepen dat miljarden aan fraude aan het licht is gekomen.

Maar ik heb nog geen 1 voorbeeld daarvan gezien.
pi_216616177
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 00:40 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Wat is het nou? Best ratings ever zoals je in je vorige post beweerde of nauwelijks een 5,5?
5,5 is nu de best rate ever.

Zo werkt dat in Maga land.
pi_216616265
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 23:58 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ik ben het niet eens. Het bekladden van historische standbeelden van helden uit het verleden, in die tijd gezien weliswaar in sommige gevallen natuurlijk, en het verbranden van de vlag, terwijl er wél met Hamas vlaggen openlijk werd gezwaaid, dán tast je de fundering van de samenleving aan. Ook al is het maar een kleine groep, als die vervolgens niet wordt aangepakt en alles maar lijkt te kunnen maken, is dat een heel erg verkeers signaal. En absoluut geen gerommel in de marge. Dat is echt iets enorm groots.
Nee, dat tast niets aan.
Een vlag heeft geen magische eigenschappen of zo.

En vlag verbranding kan de VS strafbaar maken. Dan is dat ook opgelost.
pi_216616396
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2025 00:32 schreef Eagles89 het volgende:
[ x ]

@:kijkertje was jij niet een van die groep die zo hard hamerde op het feit dat de steun voor Trump zo enorm was afgenomen sinds 20 januari?
Best ratings ever, maar je voelt het ook echt overal, zelfs beroemde sporters en andere prominenten komen nu openlijk en zonder schaamte uit voor hun steun aan Trump, er is een major vibe shift gaande, het is nu mainstream en hip geworden om Maga te zijn:

[ x ]
President Bukele heeft uiteraard gelijk. De zogenaamde soft power waar de VS grof geld voor betaald bestaat ook uit het financieren van propaganda vermomd als journalistiek.
Nu dat aan het licht is gekomen kun je de “betrouwbare” mediakanalen scharen onder propaganda. De oplettende personen wisten dat natuurlijk al maar het zal voor een hoop mensen zwaar op hun dak vallen.
  maandag 10 februari 2025 @ 08:41:47 #84
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_216616401
quote:
Musk die defensie gaat doorlichten. Dat gaat echt om te smullen worden. Die burgeroorlog zou wel eens eerder kunnen beginnen dan we gedacht hadden. Militairen reageren meestal niet zo positief wanneer je ze beledigt en vervolgens hun inkomen en daarmee hun familie bedreigt.

Blijkbaar heeft de CIA al een uitkoopregeling voor het volledige personeel afgekondigd. Echt fukking briljant om als master 4D chess speler je inlichtingendiensten, organisaties die er decennia over doen om effectief te worden, om zeep te helpen. En ik twijfel toch ook een beetje of de CIA nou het schoolvoorbeeld van een woke, LGTBQ extreem-linkse BLM organisatie is. Het zou natuurlijk kunnen, maar toch.....
pi_216616456
Ben "benieuwd" wat voor debiele shit we deze week weer over ons uitgestort gaan krijgen. Na een week waarin duidelijk werd dat men aan conservatief rechtse zijde toch maar schrikbarend en verontrustend weinig problemen blijkt te hebben met etnische zuiveringen laat ik me ook deze week weer blij verrassen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 10 februari 2025 @ 08:50:50 #86
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_216616474
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2025 08:02 schreef Wantie het volgende:

[..]
Er wordt steeds geroepen dat miljarden aan fraude aan het licht is gekomen.

Maar ik heb nog geen 1 voorbeeld daarvan gezien.
Er zijn ook geen voorbeelden...er zijn alleen loze kreten op X door een wannabe-nazi om de boel op te hitsen en chaos te creëren.

Ik kijk wel uit naar de backlash die komt als de Space-Führer met zijn onhandige handjes in Defensie, Social Security en Medicare gaat wroeten ;)
  maandag 10 februari 2025 @ 08:57:56 #87
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_216616558
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 00:45 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
.
[ x ]
Vroeger vond ik Paul Cliteur altijd hilarisch vanwege zijn naam maar de laatste 5 jaar vind ik hem hilarisch vanwege de onzin die er dagelijks uit zijn mond komt...het lijkt De Speld wel _O-
pi_216616594
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 08:40 schreef Chivaz het volgende:

[..]
President Bukele heeft uiteraard gelijk. De zogenaamde soft power waar de VS grof geld voor betaald bestaat ook uit het financieren van propaganda vermomd als journalistiek.
Nu dat aan het licht is gekomen kun je de “betrouwbare” mediakanalen scharen onder propaganda. De oplettende personen wisten dat natuurlijk al maar het zal voor een hoop mensen zwaar op hun dak vallen.
Jeetje.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_216616622
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 09:02 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Jeetje.
Al je invloed in het buitenland door de plee spoelen omdat je denkt dat het "woke" is en een paar miljoen kost :')

China zal Musk wel op haar blote knieën bedanken voor deze enorme kans denk ik.
pi_216616744
quote:
14s.gif Op maandag 10 februari 2025 09:06 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Al je invloed in het buitenland door de plee spoelen omdat je denkt dat het "woke" is en een paar miljoen kost :')

En ondertussen blijven gillen dat China aan invloed wint. Zijn de magas nu echt blind geworden door het wokespook. Vergeet men door de heftige emotie die het wokespook bij hun oproept door de jarenlange indoctrinatie nu de simpele logica van oorzaak en gevolg.. :')
pi_216616827
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2025 08:21 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, dat tast niets aan.
Een vlag heeft geen magische eigenschappen of zo.

En vlag verbranding kan de VS strafbaar maken. Dan is dat ook opgelost.
En wie zorgt er dan eindelijk voor dat er minimaal 1 jaar celstraf op het verbranden van de nationale vlag gaat komen? Inderdaad, rechtstreeks een van zn campagne beloften: D J Trump. Onder Biden of welke democraat dan ook weten we precies wat er gebeurd zou zijn: precies niks. Trump is een man van daadkracht en actie, meteen en zonder twijfel, en daar houd ik persoonlijk erg van in de politiek. Verfrissend!

Ondertussen is MAGA nu echt mainstream geworden en is het cool en gaaf er deel uit van te maken:
twitter

Ik voorspel de wet van de grote massa dwz doordat de beweging nu echt de overhand heeft gekregen krijg je nog een extra impuls van een grote groep die normaal altijd de “winnende” kant kiest, ik noem het de meelopers, die nu zien dat Maga definitief gewonnen heeft en zich zullen aansluiten.
Die groep is met name handig om extra daagvlak te krijgen om het beleid succesvol te kunnen uitvoeren. Voor links en de anti/never Maga’s breken er zware tijden aan.
pi_216616909
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2025 09:33 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
En wie zorgt er dan eindelijk voor dat er minimaal 1 jaar celstraf op het verbranden van de nationale vlag gaat komen?
Oei, dit klinkt als het inperken van de vrijheid van meningsuiting. Dat vinden we slecht, dacht ik?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_216616941
25 procent importheffing op staal en aluminium...
Allah Al Watan Al Malik
pi_216616949
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2025 09:33 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
En wie zorgt er dan eindelijk voor dat er minimaal 1 jaar celstraf op het verbranden van de nationale vlag gaat komen? Inderdaad, rechtstreeks een van zn campagne beloften: D J Trump. Onder Biden of welke democraat dan ook weten we precies wat er gebeurd zou zijn: precies niks. Trump is een man van daadkracht en actie, meteen en zonder twijfel, en daar houd ik persoonlijk erg van in de politiek. Verfrissend!

Ondertussen is MAGA nu echt mainstream geworden en is het cool en gaaf er deel uit van te maken:
[ x ]
Ik voorspel de wet van de grote massa dwz doordat de beweging nu echt de overhand heeft gekregen krijg je nog een extra impuls van een grote groep die normaal altijd de “winnende” kant kiest, ik noem het de meelopers, die nu zien dat Maga definitief gewonnen heeft en zich zullen aansluiten.
Die groep is met name handig om extra daagvlak te krijgen om het beleid succesvol te kunnen uitvoeren. Voor links en de anti/never Maga’s breken er zware tijden aan.
Minimaal 1 jaar cel voor het verbranden van een stuk stof.

Tja, als dat meer prioriteit moet hebben dan de inflatie aanpakken...

Het is maar wat je belangrijk vindt.

En Maga heeft definitief gewonnen?

Trump heeft ongeveer 1/3 van de stemmen gekregen.

En of hij dat weet te behouden zien we bij de volgende verkiezingen.
pi_216616966
quote:
5s.gif Op maandag 10 februari 2025 09:42 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Oei, dit klinkt als het inperken van de vrijheid van meningsuiting. Dat vinden we slecht, dacht ik?
Nee, alleen steun voor Maga verdient de vrijheid.
De rest moet worden aangepakt.
pi_216616971
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 09:44 schreef Mutant01 het volgende:
25 procent importheffing op staal en aluminium...
Dat werkte in zijn vorige periode toch ook al zo goed? Ook toen is er weer geen enkele staalfabriek teruggekomen naar de rustbelt.
pi_216617067
quote:
14s.gif Op maandag 10 februari 2025 09:46 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dat werkte in zijn vorige periode toch ook al zo goed? Ook toen is er weer geen enkele staalfabriek teruggekomen naar de rustbelt.
Wat het ironisch genoeg vooral doet is de Amerikaanse bedrijven die gebruik maken van geïmporteerd staal (en dat zijn er nogal wat) minder competitief maken en de eventuele rekening bij de Amerikaanse consument leggen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_216617104
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 08:40 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat proberen de autocraten op deze aardkloot ons inderdaad wijs te maken. Heel toevallig zijn mediakanalen waarin kritiek wordt geuit op hun handelen 'propagandakanalen', die je vooral moet negeren. Je kunt als burger beter blind vertrouwen op de woorden van deze leiders.

En ja, Bukele is ook een autocraat: Nayib Bukele: Millennial President, Age-Old Autocrat, Institutional Wrecking Ball

De Chivazjes van de wereld trappen er met open ogen in. Ondertussen steken de autocraten van deze wereld daadwerkelijk miljarden in mediakanalen die wordt aangestuurd door overheden, terwijl ze kritische media verdacht maken.

Het is heel gewiekst en helaas ook erg effectief.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_216617122
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 09:55 schreef Monolith het volgende:

[..]
Wat het ironisch genoeg vooral doet is de Amerikaanse bedrijven die gebruik maken van geïmporteerd staal (en dat zijn er nogal wat) minder competitief maken en de eventuele rekening bij de Amerikaanse consument leggen.
Ja, dat snapt iedereen. Op wereldvreemde maga-clowns na, uiteraard.
pi_216617180
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2025 23:18 schreef Eagles89 het volgende:
De Trump Trein dendert doorrrr:
[ x ]
Op dit nieuws zit je als eerlijk werkende Amerikaan toch al 1,5 jaar te wachten? Eindelijk die orde verstorende antifa/Hamas lovers die worden aangepakt en van de straten worden getrokken. Voor het goedpraten van een organisatie die geniet van het vermoorden van ouderen kinderen en zelfs baby’s is geen plaats in het vrije westen.
En ondertussen zit de CEO van de vrije wereld als eerste president ooit bij de Super Bawl. Ben benieuwd naar de ontvangst.
Ging niet echt goed hè?

Bekijk deze YouTube-video
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')