Zekers.quote:Op zondag 9 februari 2025 23:44 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Snappen jullie dan niet dat het vooral ook symbolisch is?
Dat werden we niet.quote:Dat je kapot gegooid werd met orderverstorende anarchistische antifa/blm/hamas fanaten door de straten die Amerikaanse vlaggen verbranden en historische standbeelden met graffiti vervuilen.
Gerommel in de marge.quote:En er jarenlang mee wegkomen. Totale wetteloosheid en anarchie in de straten waar je als normale brave burger sochtends voor naar je werk gaat en savonds weer naar huis voor rijdt. Als je dat maanden/jaren op TV heb moeten aanzien zonder dat er ook maar iets van law and order werd getoond, begint het steeds meer te borrelen. Dankzij Trump is er nu EINDELIJK ACTIE. Hij DOET er echt wat aan. Ook al zijn het er maar een paar op 300 miljoen. Er GEBEURT eindelijk wat.
We gaan het zien.quote:Op zondag 9 februari 2025 23:53 schreef Eagles89 het volgende:
Als ik dit lees lijkt het alsof ik mijn eigen post lees. Amerika zal het laatste grote licht in de wereld zijn als de boel straks in elkaar dondert. Elon Musk begrijpt precies wat er momenteel gaande is, en hij zet alles op alles om Amerika te redden. Hij probeert het ook in Europa via Duitsland en Engeland, maar het is “too little too late”. Helaas.
[ x ]
Dat heb ik hier een paar topics geleden al precies uitgelegd in een post. Heel kort nog een keer als je een bepaalde kijk op het nieuws hebt en je je jarenlang bedonderd, bedrogen voelt, machteloos en gefrustreerd. En als er dan iemand opstaat die letterlijk ALLES waar je je zo aan ergerde in één grote klap aanpakt, dan voelt dat bijna euforisch.quote:Op zondag 9 februari 2025 23:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar je hebt de tekst dus niet begrepen.
Verder raar dat jij je vanuit Nederland, met geen enkele invloed op de Amerikaanse politiek, winning voelt.
Wat win je dan precies?
quote:Op zondag 9 februari 2025 23:53 schreef Eagles89 het volgende:
Als ik dit lees lijkt het alsof ik mijn eigen post lees.
Ik ben het niet eens. Het bekladden van historische standbeelden van helden uit het verleden, in die tijd gezien weliswaar in sommige gevallen natuurlijk, en het verbranden van de vlag, terwijl er wél met Hamas vlaggen openlijk werd gezwaaid, dán tast je de fundering van de samenleving aan. Ook al is het maar een kleine groep, als die vervolgens niet wordt aangepakt en alles maar lijkt te kunnen maken, is dat een heel erg verkeers signaal. En absoluut geen gerommel in de marge. Dat is echt iets enorm groots.quote:Op zondag 9 februari 2025 23:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zekers.
Daarom is je argumentatie dat de hardwerkende Amerikaan hier op zit te wachten onzinnig.
[..]
Dat werden we niet.
Jij misschien, maar dan zocht je dat zelf op.
[..]
Gerommel in de marge.
Je blaast het buitenproportioneel op.
En Trump lost vervolgens opnieuw een niet bestaand probleem op.
Zie je de vergelijking met het bestormen van het Capitool?quote:Op zondag 9 februari 2025 23:58 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens. Het bekladden van historische standbeelden van helden uit het verleden, in die tijd gezien weliswaar in sommige gevallen natuurlijk, en het verbranden van de vlag, terwijl er wél met Hamas vlaggen openlijk werd gezwaaid, dán tast je de fundering van de samenleving aan. Ook al is het maar een kleine groep, als die vervolgens niet wordt aangepakt en alles maar lijkt te kunnen maken, is dat een heel erg verkeers signaal. En absoluut geen gerommel in de marge. Dat is echt iets enorm groots.
https://www.trtworld.com/middle-east/live-blog-trump-says-committed-to-taking-over-gaza-18263224quote:2130 GMT — US President Donald Trump has said that he is committed to buying and owning Gaza but could give sections of the land to other states in the Middle East to help in the rebuilding effort.
He says that he will “turn Gaza into a prime location for future development.”
https://archive.ph/REuMG#selection-899.13-899.240quote:U.S. President Donald Trump insisted on Sunday that he is "committed to buying and owning Gaza," adding that letting Palestinians currently living there go back once they are removed from the territory would be a "big mistake."
Nee.quote:Op maandag 10 februari 2025 00:32 schreef Eagles89 het volgende:
[ x ]
@:kijkertje was jij niet een van die groep die zo hard hamerde op het feit dat de steun voor Trump zo enorm was afgenomen sinds 20 januari?
Dus diegene van wie jij een kletsnat broekje krijgt en die je de hemel in wil prijzen scoort nauwelijks meer dan 50 procent qua populariteit?quote:Op maandag 10 februari 2025 00:32 schreef Eagles89 het volgende:
[ x ]
@:kijkertje was jij niet een van die groep die zo hard hamerde op het feit dat de steun voor Trump zo enorm was afgenomen sinds 20 januari?
Best ratings ever, maar je voelt het ook echt overal, zelfs beroemde sporters en andere prominenten komen nu openlijk en zonder schaamte uit voor hun steun aan Trump, er is een major vibe shift gaande, het is nu mainstream en hip geworden om Maga te zijn:
[ x ]
Veel hier noemden me dat de laatste dagen. Bleek dus totaal niet waar, en dat merkte je ook wel als je social media en andere zaken bekeek. Trump is pooulairder dan ooit, MAGA is eindelijk mainstream geworden.quote:
Het is meer dat in dit topic heel veel riepen dat de stemmers op Trump massaal af aan het haken waren vanwege beleid van de laatste weken (en dat die dus heel ver onder de 50 was gevallen) en dat is dus gewoon niet waar.quote:Op maandag 10 februari 2025 00:36 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dus diegene van wie jij een kletsnat broekje krijgt en die je de hemel in wil prijzen scoort nauwelijks meer dan 50 procent qua populariteit?
Een naar boven afgeronde magere 5,5 lijkt me niet echt iets om trots op te zijn, maar blijkbaar is jouw kinderhand snel gevuld.
Wat is het nou? Best ratings ever zoals je in je vorige post beweerde of nauwelijks een 5,5?quote:Op maandag 10 februari 2025 00:38 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Het is meer dat in dit topic heel veel riepen dat de stemmers op Trump massaal af aan het haken waren vanwege beleid van de laatste weken (en dat die dus heel ver onder de 50 was gevallen) en dat is dus gewoon niet waar.
Dat kan je dan vast wel laten zien want dat moet ik gemist hebben.quote:Op maandag 10 februari 2025 00:37 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Veel hier noemden me dat de laatste dagen. Bleek dus totaal niet waar, en dat merkte je ook wel als je social media en andere zaken bekeek. Trump is pooulairder dan ooit, MAGA is eindelijk mainstream geworden.
[ x ]
Best ratings ever voor Trump zit al in die richting, de media hebben hem jarenlang vals beschuldigd en naar nu blijkt met gefinancierde door linkse propaganda, zie link hieronder ook Europa kreeg geld . Als je dat jarenlang hoort vind ik het cijfer van 5,5 voor Trump extreem extreem goed.quote:Op maandag 10 februari 2025 00:40 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Wat is het nou? Best ratings ever zoals je in je vorige post beweerde of nauwelijks een 5,5?
Er komen hier elk uur meerdere paginas bij een dag geleden is al heel erg ver terug moeten klikken om t te vinden. Maar die mensen weten het van zichzelf wel als ze dit lezenquote:Op maandag 10 februari 2025 00:43 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat kan je dan vast wel laten zien want dat moet ik gemist hebben.
Ik denk dat je dingen door elkaar haalt. Het feit dat er groepen zijn die teleurgesteld zijn in Trump's beleid zoals bv de boeren in Kansas is geen bewering dat de steun onder de totale bevolking (nu al) minder wordt.quote:Op maandag 10 februari 2025 00:46 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Er komen hier elk uur meerdere paginas bij een dag geleden is al heel erg ver terug moeten klikken om t te vinden. Maar die mensen weten het van zichzelf wel als ze dit lezen
In dat artikel staat geen enkele bron.quote:Op maandag 10 februari 2025 00:45 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Best ratings ever voor Trump zit al in die richting, de media hebben hem jarenlang vals beschuldigd en naar nu blijkt met gefinancierde door linkse propaganda, zie link hieronder ook Europa kreeg geld . Als je dat jarenlang hoort vind ik het cijfer van 5,5 voor Trump extreem extreem goed.
[ x ]
De Dagelijkse Standaard is een uiterst gekleurde en vrij onbetrouwbare bron.quote:Op maandag 10 februari 2025 00:45 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Best ratings ever voor Trump zit al in die richting, de media hebben hem jarenlang vals beschuldigd en naar nu blijkt met gefinancierde door linkse propaganda, zie link hieronder ook Europa kreeg geld . Als je dat jarenlang hoort vind ik het cijfer van 5,5 voor Trump extreem extreem goed.
[ x ]
Zo'n rechtsstaat is alleen maar lastig.quote:Op maandag 10 februari 2025 01:01 schreef Kijkertje het volgende:
Why Federal Courts May Be the Last Bulwark Against Trump
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het Congres is op non-actief gezet door de Republikeinen en als Justitie geen enkele actie onderneemt tegen de wetteloosheid van de uitvoerende macht is het idd gedaan met de rechtsstaat.quote:Op maandag 10 februari 2025 01:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zo'n rechtsstaat is alleen maar lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |