Vluchtelingen uit Gaza (lees je mee @Chivaz ) worden door de IND als statenloos gezien.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Even los van de vraag of Trump wel gaat betalen, maar ik zou echt niet weten van wie Gaza is. Volgens mij is het een soort juridisch niemandsland.
Nee die vond dat ze meer bommen moesten sturen en dat de aars van Netanyahu schoner kon.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
smaad en valse beschuldigingen..... zelfs Trump zei dat niet zo openlijk
Palestina is een staat in 1988 uitgeroepen en erkend door een meerderheid van staten .quote:Op maandag 10 februari 2025 21:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Even los van de vraag of Trump wel gaat betalen, maar ik zou echt niet weten van wie Gaza is. Volgens mij is het een soort juridisch niemandsland.
In het hoofd van Tonald Dump leef je altijd in het hoofd van John Malkovich op de 7 en een 1/2e etage.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:42 schreef mcmlxiv het volgende:
Het hele idee om 2 miljoen mensen te verplaatsen naar een andere locatie. Huisvesting, voedsel en water, gezondheidszorg om maar wat te noemen. Honderdduizenden al dan niet tijdelijke woningen.
Onvervalste totale waanzin
Alles wat ook maar enigszins richting corporate governance en compliance hint wordt volledig overboord gegooid in de afgelopen weken. De poort naar corruptie en onethisch handelen is weer volledig opengegooid.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:31 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Opnieuw een bijzonder voorstel, dat zijn aanhangers ongetwijfeld met passie zullen verdedigen. Ben benieuwd of Trump dit opnieuw unilateraal probeert te besluiten, of dat het Congres hier nog iets over heeft te zeggen.
Dit zijn dus alle woorden:quote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:52 schreef Kijkertje het volgende:
The NSA's "Big Delete"
[ afbeelding ]
Woorden verbieden, klinkt bekend.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 06:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit zijn dus alle woorden:
Anti-Racism
Racism
Allyship
Bias
DEI
Diversity
Diverse
Confirmation Bias
Equity
Equitableness
Feminism
Inclusion
Inclusive
All-Inclusive
Inclusivity
Injustice
Intersectionality
Prejudice
Privilege
Racial Identity
Sexuality
Stereotypes
Pronouns
Transgender
Equality
Echt, ik weet niet of ik moet huilen of lachen. Hoe verzin je het om woorden te verbannen en dan ook nog woorden met een hele algemene betekenis. De stuitende domheid en kwaadaardigheid achter zo'n besluit.
Kijk ik al jaren. Bij mij zijn Seth Meyers en Jimmy Kimmel momenteel favoriet.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:54 schreef Salina het volgende:
Moet zeggen dat de shows van Daily Show/Jon Stewart, Stephen Colbert, Seth Meyers wel dagelijkse kost zijn de laatste weken. Politiek met een kwinkslag. Beetje lachen moet nog kunnen tussen alle triestigheid door.
De betekenis en symboliek hiervan kan niet onderschat worden. Een inlichtingendienst die instemt met het verminderen van relevante informatie, begrippen en context.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:52 schreef Kijkertje het volgende:
The NSA's "Big Delete"
[ afbeelding ]
quote:The National Security Agency (NSA) is an intelligence agency of the United States Department of Defense, under the authority of the Director of National Intelligence (DNI). The NSA is responsible for global monitoring, collection, and processing of information and data for global intelligence and counterintelligence purposes, specializing in a discipline known as signals intelligence (SIGINT). The NSA is also tasked with the protection of U.S. communications networks and information systems.[8][9]
Het lijkt idd steeds meer afleiding te zijn van andere zaken.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:42 schreef mcmlxiv het volgende:
Het hele idee om 2 miljoen mensen te verplaatsen naar een andere locatie. Huisvesting, voedsel en water, gezondheidszorg om maar wat te noemen. Honderdduizenden al dan niet tijdelijke woningen.
Onvervalste totale waanzin
Geen all-inclusive hotels meer kunnen boeken...quote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:01 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Woorden verbieden, klinkt bekend.
Koning van Jordanië is op bezoek bij Trump vandaag, ik verwacht dat er wat gechanteerd gaat worden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het lijkt idd steeds meer afleiding te zijn van andere zaken.
Er is namelijk geen enkele berekening of daadwerkelijk plan vrijgegeven... (wat idd de conclusie gaat geven dat het onmogelijk is waarschijnlijk)
Ik zit te wachten tot ze per ongeluk een administratiesysteem hebben weggegooid omdat daar 'privileges' in worden uitgedeeld.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 06:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Anti-Racism
Racism
Allyship
Bias
DEI
Diversity
Diverse
Confirmation Bias
Equity
Equitableness
Feminism
Inclusion
Inclusive
All-Inclusive
Inclusivity
Injustice
Intersectionality
Prejudice
Privilege
Racial Identity
Sexuality
Stereotypes
Pronouns
Transgender
Equality
Echt, ik weet niet of ik moet huilen of lachen. Hoe verzin je het om woorden te verbannen en dan ook nog woorden met een hele algemene betekenis. De stuitende domheid en kwaadaardigheid achter zo'n besluit.
RIP all-inclusive vakantie naar de Keysquote:Op dinsdag 11 februari 2025 06:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Anti-Racism
Racism
Allyship
Bias
DEI
Diversity
Diverse
Confirmation Bias
Equity
Equitableness
Feminism
Inclusion
Inclusive
All-Inclusive
Inclusivity
Injustice
Intersectionality
Prejudice
Privilege
Racial Identity
Sexuality
Stereotypes
Pronouns
Transgender
Equality
Hij is sowieso aan het afleiden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het lijkt idd steeds meer afleiding te zijn van andere zaken.
Ik slaap hier ook slecht van, inderdaad. Je ziet het gewoon gebeuren voor je ogen en niemand die er wat tegen lijkt te kunnen of willen doen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:07 schreef V. het volgende:
[..]
Hij is sowieso aan het afleiden.
Ik vermoed van dit:
https://open.substack.com(...)dium=android&r=fancs
Heb ik wel even slecht van geslapen.
Dus de Trump Gaza resorts mogen dan ook geen all inclusive resorts worden?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
RIP all-inclusive vakantie naar de Keys
Essentieel om te lezen voor iedereen die nog steeds denkt dat MAGA alleen om Trumps verelendungsoffensief gaat, en zeer herkenbaar voor iedereen die zich tussen 2013 en 2020 met crypto en de eromheen heersende cultuur heeft beziggehouden. Fingers crossed dat de meer invloedrijke tech-usurpators niet ook nog in de ban zijn van Roko's Basilisk.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:07 schreef V. het volgende:
[..]
Hij is sowieso aan het afleiden.
Ik vermoed van dit:
https://open.substack.com(...)dium=android&r=fancs
Heb ik wel even slecht van geslapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |