SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
hoe maken ze die nou dan ?quote:Op zondag 9 februari 2025 14:39 schreef Kissingbird het volgende:
De koffie loopt lekker langzaam door
het is wel big brother games week he, met veel fysieke inspanningquote:Op zondag 9 februari 2025 14:46 schreef Verida het volgende:
drie taco's met flink wat gehakt erin en flink wat kidneybonen lijkt mij een lekker maal hoor
het is niet overdadig veel, maar ze voeren ook geen drol uit de hele dag, dus hebben een andere hoeveelheid nodig dan havenarbeider.
3 pp is inderdaad meer dan genoegquote:Op zondag 9 februari 2025 14:46 schreef greysbones het volgende:
Ik zou het niet opkunnen
3 taco’s gevuld
Ze heeft al eens ergens gezegd dat rekenen haar ding niet is...quote:Op zondag 9 februari 2025 14:46 schreef zodeju het volgende:
Valt me op dat Jane wijselijk bij het tellen haar mond houdt....is mij al vaker opgevallen. Ze laat de andere dan praten....
Jepquote:Op zondag 9 februari 2025 14:48 schreef Kissingbird het volgende:
Huh schenkt Sharice nu koffie die al klaar is nog een in dat filter?
A,ok. Dan snap ik het......dacht ze doet het expres zo maar dat is niet het geval.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:48 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Ze heeft al eens ergens gezegd dat rekenen haar ding niet is...
Is het überhaupt koffie dik?quote:Op zondag 9 februari 2025 14:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Beetje raar dat ze geen filterhouder erbij hebben gekregen.
Denk echt wel dat deze dag de keuken open gaat....daar zal best een luxe of goedkope koffiezetapparaatje.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Beetje raar dat ze geen filterhouder erbij hebben gekregen.
quote:Op zondag 9 februari 2025 14:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoogtepuntje van gisteren, BB geeft ze op hun kloten, hij houdt niet van bewoners
die zeuren en klagen en zet ze eindelijk eens goed aan het werk ....![]()
![]()
BB houdt van doorzetters - 8 februari 2025.dat van het kan zijn meerdere dagen zijn ze vergeten, hun denken nu al na 24 uur klaar te wezen en dat het dan stoptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Erge is dat ze Jeffrey niet meer de schuld kunnen geven.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:50 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ze zijn toch fout met de appels?
Ze telden er 42 en zeggen: 2 pp per dag. Maar 2x2x13 = 52
Krijgen we morgen weer een grote apple-gate!
Tegen de tijd dat ze klaar is is de koffie koudquote:Op zondag 9 februari 2025 14:48 schreef Kissingbird het volgende:
Huh schenkt Sharice nu koffie die al klaar is nog een in dat filter?
ik lees het nou een paar keer hoe kom je erbij?quote:
Misschien moet het een keertje extra door de filterquote:Op zondag 9 februari 2025 14:55 schreef Koos1958 het volgende:
Godverdomme zit allemaal prut in die koffie
bij Hanos verkopen ze het ook per doos de goeiequote:Op zondag 9 februari 2025 14:50 schreef KangaP het volgende:
Persoonlijk ben ik dadels maar pas beginnen te waarderen bij mijn reizen in het midden oosten ,
de smaak ervan was plots totaal anders dan die ,die ik voordien hier geproefd had ‘
Bracht er dan ook telkens een doos van mee .
Die leefde niet lang
Het is een klein potje, niet normaal zeg wat triest...quote:Op zondag 9 februari 2025 14:53 schreef Joyce-43 het volgende:
nee serieus gaan ze pindakaas afwegen..... zo ZIELIG !!!!!!!!!!!
ja ik vind dit echt wel heel triest hoorquote:Op zondag 9 februari 2025 14:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is een klein potje, niet normaal zeg wat triest...
Gaan ze ook de koffie aftrekken van die gene die geen koffie drinken....
Welke kies je dan daar?quote:Op zondag 9 februari 2025 14:50 schreef KangaP het volgende:
Persoonlijk ben ik dadels maar pas beginnen te waarderen bij mijn reizen in het midden oosten ,
de smaak ervan was plots totaal anders dan die ,die ik voordien hier geproefd had ‘
Bracht er dan ook telkens een doos van mee .
Die leefde niet lang
Zaten koffiefilters bij.....quote:Op zondag 9 februari 2025 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is het überhaupt koffie dik?
Of misschien aanmaak koffie
Ja droogt lekker uit en Elsa houd de pot dus geen uitgedroogde pindakaasquote:Op zondag 9 februari 2025 15:01 schreef Schakeltopia het volgende:
omg wie wil er een glaasje pindakaas
snoepjes, m&m s en winegums e.d. worden toch ook verdeeld?quote:Op zondag 9 februari 2025 14:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is een klein potje, niet normaal zeg wat triest...
Gaan ze ook de koffie aftrekken van die gene die geen koffie drinken....
Ik nietquote:Op zondag 9 februari 2025 15:01 schreef Schakeltopia het volgende:
omg wie wil er een glaasje pindakaas
Groot gelijk gadverdammequote:Op zondag 9 februari 2025 14:56 schreef Koos1958 het volgende:
Axel vraagt is dit nodig die pindakaas af te wegen
"Nooit armworstelen met een man die al 6 maanden geen sex heeft gehad" of zoiets ???quote:Op zondag 9 februari 2025 15:03 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy wijze woorden gezegd tegen jolien zei ze.
quote:Op zondag 9 februari 2025 15:04 schreef odie22 het volgende:
ik weet niet over welke kringetje kringspier jordy het had maar, hier in het huis wordt ie kleiner en buiten het huis weer groter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bewoners zijn blij met de keuzes van Elsa - 9 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
en erna vragen wat die zei alla Wickyquote:
Ja irritant is dat he, dat BB daar niets van zegt snap ik niet.quote:
die denkt volgens mijn dan gaat het maar fout eigen schuldquote:Op zondag 9 februari 2025 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja irritant is dat he, dat BB daar niets van zegt snap ik niet.
De rest van de keuken te winnen ?quote:Op zondag 9 februari 2025 15:13 schreef Dotteke het volgende:
Men mag alleen gooien vanaf de stip.
Ze hebben twee ballen, mocht er een op de bal op het dak komen
Er gaat een alarm voor de begin tijd en de eindtijd. Er mag maar één bewoner in de game dingenz ijn
Ze kunnen er iets waardevols mee winnen
Wat een fokking chaos iedere keer, en er ook gewoon doorheen lullen ....quote:Op zondag 9 februari 2025 15:16 schreef Joyce-43 het volgende:
goh ze zijn wel goed in overleggen zeg
Heeft hij nog gelijk ookquote:Op zondag 9 februari 2025 15:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die denkt volgens mijn dan gaat het maar fout eigen schuld
wat denk jequote:Op zondag 9 februari 2025 15:18 schreef ledn81 het volgende:
Buiten wilde Jordy voorstellen dat ze gewoon rennen net als bij de telefooncel.
Hij liep daarna naar binnen om het te vertellen ook namens Mattie. Ben daarna pas binnen gaan opnemen.
Benieuwd of zijn idee erdoor komt
Ze willen niet met z'n allen rennen, want dat wordt chaos.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:18 schreef ledn81 het volgende:
Buiten wilde Jordy voorstellen dat ze gewoon rennen net als bij de telefooncel.
Hij liep daarna naar binnen om het te vertellen ook namens Mattie. Ben daarna pas binnen gaan opnemen.
Benieuwd of zijn idee erdoor komt
echt begrijp daar niets vanquote:Op zondag 9 februari 2025 15:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en erna vragen wat die zei alla Wicky
Zou kunnen, is niet gezegd watquote:
Gewoon niet herhalen. Volgens mij deed hij dat ook niet (?).quote:Op zondag 9 februari 2025 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja irritant is dat he, dat BB daar niets van zegt snap ik niet.
Ze is wel aangewezen door BB om de spellen te leidenquote:Op zondag 9 februari 2025 15:19 schreef Droopie het volgende:
Elsa kan ook gewoon even pas op de plaats maken nu.
Niet alles hoeft via Elsa.
Ja eens, maar laat de rest maar onderling een keer bespreken hoe of wat de lijst eruit komt te zien.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze is wel aangewezen door BB om de spellen te leiden
Niet unaniem, maar dat is een utopie daarquote:Op zondag 9 februari 2025 15:22 schreef Joyce-43 het volgende:
wat trok Elsa nou een kop was toch afgesproken dat hij als eerste gaat
dat weet ik niet echt heb ik ook niet gehoord door hun hahaaquote:Op zondag 9 februari 2025 15:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze winnen hiermee toch induvueel dan is het toch wie eerst komt eerst maalt
Geweldig.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:22 schreef Was-beer het volgende:
Die kop van Elsa toen Axel ging rennen
Snap ook niet, dat ze niet samen buiten overleggen. Ze willen het allemaal zo netjes doen, maar Jolien en Mattheus worden er niet echt bij betrokken zo.quote:
Elsa wilde mensen die niet als 1e al gegaan zijnquote:Op zondag 9 februari 2025 15:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Niet unaniem, maar dat is een utopie daar
"Ja maar die hebben al gespeeld"quote:Op zondag 9 februari 2025 15:24 schreef Verity het volgende:
[..]
Snap ook niet, dat ze niet samen buiten overleggen. Ze willen het allemaal zo netjes doen, maar Jolien en Mattheus worden er niet echt bij betrokken zo.
Ja en ze horen later pas de prijsquote:Op zondag 9 februari 2025 15:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat weet ik niet echt heb ik ook niet gehoord door hun hahaa
maar iedereen krijgt per persoon wat of voor de hele groep.quote:
Ik denk dat het een trui van Sharice is, want zij droeg die gisteren toch?quote:Op zondag 9 februari 2025 15:25 schreef Kissingbird het volgende:
Zie nu de tekst op de trui van Milena![]()
Als het goed is individuele prijs. Dus wat jij zei, wie het eerst komt het eerst maaltquote:Op zondag 9 februari 2025 15:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
maar iedereen krijgt per persoon wat of voor de hele groep.
Milena had tijdens de 'live' een pakje aan van Sharicequote:Op zondag 9 februari 2025 15:28 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik denk dat het een trui van Sharice is, want zij droeg die gisteren toch?
Wist niet dat ze al kleding mochten delen? Of misschien mogen enkel mensen met kast wel met elkaar delen, enkel niets delen met mensen zonder kast
en terecht..quote:Op zondag 9 februari 2025 15:27 schreef engine het volgende:
Overleg is ook meteen afgelopen nuRecht van de snelste dus.
Dan is zij zelf snel aan de beurt omdat zij ook op basketbal heeft gezetenquote:Op zondag 9 februari 2025 15:27 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu: er werd zo'n rare beredenering gedaan.. omdat Axel en ? op basketball hebben gezeten moeten die als eerste gaan. Volgens Elsa.
Sharice en elsaquote:Op zondag 9 februari 2025 15:27 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu: er werd zo'n rare beredenering gedaan.. omdat Axel en ? op basketball hebben gezeten moeten die als eerste gaan. Volgens Elsa.
Elsa zegt net dat ze niet kan basketballen maar ze vind het heel leukquote:Op zondag 9 februari 2025 15:27 schreef Kissingbird het volgende:
beste schot is bovenkant lijn van het vierkant, in het middenquote:Op zondag 9 februari 2025 15:34 schreef Rhosyn het volgende:
Het enige wat ik weet is dat je moet mikken op dat middelste van dat oog. En niet te hard.
quote:Op zondag 9 februari 2025 15:35 schreef OmaJacky het volgende:
Ben ik een slecht persoon als ik hoop dat Elsa de bal niet in het net krijgt?
zielzuigerquote:Op zondag 9 februari 2025 15:37 schreef Hznootje het volgende:
Ik vind Keanu echt zo’n zielzuigerVreselijk, als je niet in de put zit dan krijgt hij het wel voor elkaar
quote:Op zondag 9 februari 2025 15:38 schreef Ireth het volgende:
Jordy kan het niet. Ik dacht, ik meld het maar ff voor het geval iemand het niet gehoord heeft.
ja hoe het hout snel op te makenquote:
Ja dat zeker, heb je een goed punt. Al het andere zit achter een streamlockquote:Op zondag 9 februari 2025 15:24 schreef Adat231 het volgende:
[..]
en super dat we mee kunnen kijken,.
En hoe vindt Keanu dat> Voelt hij zich gepasseerd omdat hij net zo goed was als Eva. Die heeft zichzelf honderden veren in zijn reet gestoken en nu gaat Eva er met de eer vandoor.quote:
Dus eigenlijk had ie maar 12 seconden over? Das nog best een pittig spel danquote:Op zondag 9 februari 2025 15:37 schreef odie22 het volgende:
31:06 ging het alarm en 32:54 zat ie er in , dus was prima
Dat gebeurt als één oog minder goed is dan het andere. Dan is je stereozicht in de war.quote:
Panic in the gardenquote:Op zondag 9 februari 2025 15:40 schreef Kissingbird het volgende:
Ze weten niet meer wat droog is en wat niet
Ramp aan de hand
Die maken deze vuur proef ennnnnn winnen intussen basketbalquote:Op zondag 9 februari 2025 15:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Daar zijn Axel en Pootje.. nu komt alles goed
Klopt Joyce mocht op school geen balspellen meedoen omdat ze ook geen diepte zagquote:Op zondag 9 februari 2025 15:40 schreef Hunter het volgende:
[..]
Dat gebeurt als één oog minder goed is dan het andere. Dan is je stereozicht in de war.
Eva the fire whispererquote:Op zondag 9 februari 2025 15:44 schreef Poesjuh het volgende:
Eva: oké, nu moeten we hem even zn ding laten doen
Eva: oké, hij doet zn ding
nou heb daar nooit last van ondervondenquote:Op zondag 9 februari 2025 15:42 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Klopt Joyce mocht op school geen balspellen meedoen omdat ze ook geen diepte zag
Keanu en toen janequote:Op zondag 9 februari 2025 15:47 schreef Hznootje het volgende:
Ik krijg het idee dat Jane zich ook begint te ergeren aan Elsa..
Een terugkaatserquote:Op zondag 9 februari 2025 15:48 schreef Ireth het volgende:
Bij keanu ligt er Ameretto in zijn nachtkastje...
Jordy: "bij mij ligt er wat anders in mijn nachtkastje!"
Oogarts zei het welquote:Op zondag 9 februari 2025 15:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou heb daar nooit last van ondervonden
Er ligt een fles Amareto bij Keanu in zijn nachtkastje en bij Jordy iets wat wij niet hier willen weten.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:48 schreef Joyce-43 het volgende:
die Amareto gaat het niet overleven tot tiramisu haha![]()
![]()
Ik vind dat Elsa de opdrachten ook niet echt serieus neemt..Ze kloot maar wat aan steeds en op alles is het…Nee komt welgoed, nee was een grapje blablablaquote:Op zondag 9 februari 2025 15:48 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Keanu en toen jane
Jane nam het niet voor niets over.
Ze vroeg elsa 2x, elsa mag ik even proberen
en toen zei Milena ja roze koekenquote:Op zondag 9 februari 2025 15:48 schreef Ireth het volgende:
Bij keanu ligt er Ameretto in zijn nachtkastje...
Jordy: "bij mij ligt er wat anders in mijn nachtkastje!"
Het contrast tussen de werkpaarden en de luxepaarden is nu wel schrijnend.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:51 schreef engine het volgende:
Terwijl er buiten gestreden wordt genieten de prinsesjes binnen van hun dadels.
Echt hoor. Milena en Sharice zijn de hele dag nog niet buiten geweest.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het contrast tussen de werkpaarden en de luxepaarden is nu wel schrijnend.
ik zei op school altijd dat ik het niet mocht want als ik een bal op mijn oog kreeg kon in blind worden hahaha dat zei ik hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
ik hoorde het maar aangezien er zoveel gejat word en de mannen graag snachts wat doen vermoed ik dat die Amaretto niet heel blijftquote:Op zondag 9 februari 2025 15:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Er ligt een fles Amareto bij Keanu in zijn nachtkastje en bij Jordy iets wat wij niet hier willen weten.
Verder prima volk
Ze kunnen Peter beter mee opstoken. Staat daar vooral stof te vergaren.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:35 schreef Adat231 het volgende:
Ik hoop dat Peter deze week een grote rol heeft. Bij dat vuur wordt een hoop geroddeld, dus voer genoeg voor Peter.
mooi tochquote:Op zondag 9 februari 2025 15:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Eerst staat ie te janken: "ik kan dat niet..." en nou is Jordy zo blij als een klein kind
In the gameroom: 4e!!quote:Op zondag 9 februari 2025 15:57 schreef Ireth het volgende:
Jordy binnen: "het 4e shot!!!"
Jordy buiten: "het 3e shot!!"
VAR het was de 3equote:Op zondag 9 februari 2025 15:57 schreef Ireth het volgende:
Even teruggekeken .. het was zijn 3e schot.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:57 schreef Ireth het volgende:
Nou echt erg..Ik had er wat van gezegdquote:Op zondag 9 februari 2025 15:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het contrast tussen de werkpaarden en de luxepaarden is nu wel schrijnend.
Hij zegt het echt wisselend 4 3 4 3 hahahquote:Op zondag 9 februari 2025 15:58 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Hij zegt bij de 3e poging. Wat is het nu ? 3e of 4e?
Kan hij wel tellen dan?
quote:Op zondag 9 februari 2025 15:59 schreef engine het volgende:
Eva tegen de houtjes: "Jij mag er wel bij...jij bent welkom"
3equote:Op zondag 9 februari 2025 15:58 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Hij zegt bij de 3e poging. Wat is het nu ? 3e of 4e?
Kan hij wel tellen dan?
quote:Op zondag 9 februari 2025 16:00 schreef Poesjuh het volgende:
Jolien nog nooit taco op
En bonen weet ze ook niet hoe haar lijf dat vindt
4e raakquote:Op zondag 9 februari 2025 15:56 schreef Poesjuh het volgende:
Heel goed gedaan 3 heren tot nu toe
Jordy zegt nu buiten ook weer 3e shot. Spreekt zichzelf steeds tegen
Wat zou je er anders mee doen dan?quote:
Die is wereldvreemd hoorquote:Op zondag 9 februari 2025 16:00 schreef Poesjuh het volgende:
Jolien nog nooit taco op
En bonen weet ze ook niet hoe haar lijf dat vindt
je kunt er ook mee bakken, cakes e.d.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk ook niet. Ik geloof niet dat karnemelk Vlaanderen al bereikt heeft...
Pootje vertelde in het begin van zijn intrede iets over een streekgerecht in West-vlaanderen met karnemelk:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |