het hout komt toch uit de voorraadkamer, hebben ze nat hout daar in gelegd ?quote:Op zondag 9 februari 2025 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze maken houtsnippers
Het hout is nat
Ze kunnen beter het vuur goed opstoken
En dan een groot blok erop
Matt wilde met een hamer en een stuk steen hout gaan klieven. Voor je het weet schiet die steen zo bij iemand in zijn oog. Toen tiefde ze er een hele boomstam op (maak geen grap), toen kwam de discussie of alles wat in de tuin lag mocht dienen als brandstof. Maar het liefst vroegen ze zich af wanneer het afgelopen was en wat de beloning zou zijn.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:51 schreef odie22 het volgende: [..] nee was helaas afwezig gisteravond
Het was Eva jaquote:Op zondag 9 februari 2025 13:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wie Jordy?
Eva snap ik ook niet die deed het ook zo en ga iemand anders een bijdehande opmerking van ik weet het wel wij hebben een open haard, die moet dan ook weten toch groot beter is, denk niet dat papa ook kleine stukjes blijft gooien iedere keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt er nog maar een paar dagen en het duurt veel langer voordat het hout droog is.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:55 schreef odie22 het volgende:
[..]
het hout komt toch uit de voorraadkamer, hebben ze nat hout daar in gelegd ?
Ze hadden een stapel gemaakt rond het vuur en daarmee een soort brug over het vuurquote:Op zondag 9 februari 2025 13:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Matt wilde met een hamer en een stuk steen hout gaan klieven. Voor je het weet schiet die steen zo bij iemand in zijn oog. Toen tiefde ze er een hele boomstam op (maak geen grap), toen kwam de discussie of alles wat in de tuin lag mocht dienen als brandstof. Maar het liefst vroegen ze zich af wanneer het afgelopen was en wat de beloning zou zijn.
Voor Jeffrey zijn kledingtokenquote:Op zondag 9 februari 2025 13:56 schreef Tascha071 het volgende:
Ff de telefoon af laten gaan misschien?
aha, dat verklaart een hoopquote:Op zondag 9 februari 2025 13:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ligt er nog maar een paar dagen en het duurt veel langer voordat het hout droog is.
ja dat had ik gezien en was echt onnodig want die hadden een mooi groot vuurtje maar aanmaakblokjes gooide ze er ook opquote:Op zondag 9 februari 2025 13:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het was Eva ja
In de nacht is bijna al het gewone er al
Door gegaan
Die vinger moet er minstens afquote:Op zondag 9 februari 2025 13:58 schreef engine het volgende:
Het is nog niet zeker of de patient nog te redden valt.
[ afbeelding ]
Oehh wat een beest.. heel sexyquote:Op zondag 9 februari 2025 13:57 schreef Iceage het volgende:
Hallo BBloten,
Dit jaar volg ik BB amper. (Uitleg in de SC net).
@:Puzzie wat een geweldige gif van je!
Zou ze aan Jeffrey denken daar ?
Ik heb hem ook geplaatst met bronvermelding in bewoners Jane topic.
Take Care!
https://gyazo.com/28657b787ef94688561a31ca9c5d2e85
ja het gaat ook van BB langzaam hoor met dingen gevenquote:Op zondag 9 februari 2025 13:56 schreef Tascha071 het volgende:
Ff de telefoon af laten gaan misschien?
Ze hebben geen aanmaakblokjes.. Enkel wat houtkrullenquote:Op zondag 9 februari 2025 13:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat had ik gezien en was echt onnodig want die hadden een mooi groot vuurtje maar aanmaakblokjes gooide ze er ook op
David de Poot is toezichthouderquote:Op zondag 9 februari 2025 14:00 schreef Koos1958 het volgende:
Kan baardje niet even elsa overnemen met zagen ipv met handen in zijn zaken staan te kijken
die hadden ze welquote:Op zondag 9 februari 2025 13:59 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze hebben geen aanmaakblokjes.. Enkel wat houtkrullen
Vergaat ook nietquote:Op zondag 9 februari 2025 14:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Die orzo staat nu al vanaf week 1 te verstoffen bij de FEBO op kantoor
Er is een nieuwe zaag gekomen? Dan zou de opdracht nog wel even door kunnen lopenquote:
boven het vuurquote:Op zondag 9 februari 2025 14:07 schreef Kodiak100 het volgende:
voor brood hebben ze de oven nodig dus de keuken zal wel vrijgespeeld worden
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat was ook de instructiequote:
Ze zijn onderweg Keanu; nog even volhouden !quote:Op zondag 9 februari 2025 13:58 schreef engine het volgende:
Het is nog niet zeker of de patient nog te redden valt.
[ afbeelding ]
Buiten op die schaalquote:Op zondag 9 februari 2025 14:08 schreef Luna68 het volgende:
Hoe wil ze het brood gaan bakken zonder oven??
2 stuksquote:Op zondag 9 februari 2025 14:08 schreef engine het volgende:
[..]
Er is een nieuwe zaag gekomen? Dan zou de opdracht nog wel even door kunnen lopen
quote:
Als je maar genoeg van die dingen eet.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:05 schreef Was-beer het volgende:
Die taco's vullen toch ook voor geen meter
Scherp.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:07 schreef Kodiak100 het volgende:
De belgen eten dat waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:11 schreef mazaru het volgende:
Een kilo pindakaas. Hoe lang zou het meegaan? Ik schat het in op 2 dagen
Lusten de Belgen dat niet?quote:Op zondag 9 februari 2025 14:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
De belgen eten dat waarschijnlijk niet.
netjes van Elsaquote:Op zondag 9 februari 2025 14:13 schreef Kodiak100 het volgende:
57 euro de man is 3 euro te kort
Elsa neemt die 3 euro
kan wel in slob denk ikquote:
Altijd metquote:Op zondag 9 februari 2025 14:12 schreef greysbones het volgende:
Ow dadels
Zou het met of zonder wormpjes zijn
dat word weer nacht vretenquote:Op zondag 9 februari 2025 14:11 schreef mazaru het volgende:
Een kilo pindakaas. Hoe lang zou het meegaan? Ik schat het in op 2 dagen
laten we het hopen voor zequote:Op zondag 9 februari 2025 14:11 schreef Hznootje het volgende:
Ze krijgen dus de keuken, dat is nu wel duidelijk
mischien laat hij ze eerst nog even kloten, die zullen wel brood gelijk willen hebben dus boven vuur proberen te maken hahahquote:Op zondag 9 februari 2025 14:11 schreef Koos1958 het volgende:
Keuken zal wel vrij komen anders kunnen ze geen brood bakken
Ja dat kan ook, leuk ideequote:Op zondag 9 februari 2025 14:18 schreef KinKiJan het volgende:
Camping thema he, brooddeeg op een stok en boven het vuurtje werkt prima
Krijgen ze straks na de vuur opdrachtquote:Op zondag 9 februari 2025 14:18 schreef freaky40 het volgende:
Jammer dat ze de oven nog niet hebben vrijgespeeld. Wordt wel eens tijd, kunnen ze een Nacho schotel maken.
een of andere mot zit blijkbaar steeds op vijgen om zich mee te voeden.......quote:
Dat is zeker of een gedachte die daar leeft?quote:Op zondag 9 februari 2025 14:18 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Krijgen ze straks na de vuur opdracht
Dat snappen deze mensen niet hoorquote:Op zondag 9 februari 2025 14:17 schreef Verida het volgende:
ze hoeven dat broodmix natuurlijk nog niet open te maken
kan ook in de kast, en dan gebruiken als de oven komt
Ik weet het zekerquote:Op zondag 9 februari 2025 14:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is zeker of een gedachte die daar leeft?
Op vijgenquote:Op zondag 9 februari 2025 14:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
een of andere mot zit blijkbaar steeds op vijgen om zich mee te voeden.......
nee niet? ja ik lust beide niet hoor hahahaquote:
tiramisu moet daar ook in of niet?quote:
Barstquote:Op zondag 9 februari 2025 14:20 schreef greysbones het volgende:
Er zit een barst in het ei
Eva
Ik weet niet of je daar ziek van wordt
Ik verwacht toch eerder dat de oven vrijkomt.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:21 schreef greysbones het volgende:
Ze kunnen ook een pan gebruiken om brood te bakken op de kookplaat
denk dat niemand de melding van Milena meegekregen heb haha de eieren in plastic pot is voor de tiramisu hahaquote:
Oh ja die lust maar heel weinigquote:Op zondag 9 februari 2025 14:21 schreef engine het volgende:
David kijkt eens heel moeilijk. Volgens mij lust hij het allemaal niet.
quote:Op zondag 9 februari 2025 14:22 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu droomde al heel lang van pindakaas
Tiramisu moet in de koelkast dus daar hebben ze geluk meequote:Op zondag 9 februari 2025 14:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
tiramisu moet daar ook in of niet?
Jordy las het voorquote:Op zondag 9 februari 2025 14:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik verwacht toch eerder dat de oven vrijkomt.
quote:Op zondag 9 februari 2025 14:23 schreef Kodiak100 het volgende:
50 minuten bakken op de inductieplaat
Dat kan alleen maar fout gaan
Plat brood wat nu in is weet alleen niet hoe.je het maakt,quote:Op zondag 9 februari 2025 14:21 schreef greysbones het volgende:
Ze kunnen ook een pan gebruiken om brood te bakken op de kookplaat
En wormpjesquote:Op zondag 9 februari 2025 14:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
oeh lekker, dadels met monchou/verse roomkaas
Ze hebben een uitlegquote:Op zondag 9 februari 2025 14:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Plat brood wat nu in is weet alleen niet hoe.je het maakt,
ja maar die eet soep alleenquote:Op zondag 9 februari 2025 14:21 schreef engine het volgende:
David kijkt eens heel moeilijk. Volgens mij lust hij het allemaal niet.
Ze hoeven het brood niet te bakken.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik verwacht toch eerder dat de oven vrijkomt.
Die neemt straks de hele toko over......brutaaltje....quote:Op zondag 9 februari 2025 14:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar die eet soep alleen
Jees Eva wees eens blij, pfff is ook een figuur met een kop erop hoor
Niemand lacht ookquote:Op zondag 9 februari 2025 14:26 schreef engine het volgende:
Raap me op....Elsa haalt een grapje uit.
Jane zei kan je dat niet binnen zeggenquote:Op zondag 9 februari 2025 14:26 schreef Droopie het volgende:
Elsa wordt als een klein kind naar binnen gestuurd
waarom ze hebben altijd nog een recept gehad alle BB'squote:Op zondag 9 februari 2025 14:24 schreef Poesjuh het volgende:
Jammer dat ze een broodbak beschrijving krijgen. Het is toch extra luxe, had ze laten stuntelen
Wat voor grapjequote:Op zondag 9 februari 2025 14:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hoeven het brood niet te bakken.
Maar nu is alles toch andersquote:Op zondag 9 februari 2025 14:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waarom ze hebben altijd nog een recept gehad alle BB's
ja heel verontwaardig ook nog terwijl de rest blij is met taco en gehaktquote:Op zondag 9 februari 2025 14:25 schreef Kissingbird het volgende:
Eva: heeft ze die orzo niet genomuhh?
Het ging om de kip erbijquote:Op zondag 9 februari 2025 14:28 schreef KangaP het volgende:
BB weet verdorie niet uit te leggen wat er in zn winkel ligt
Orzo is griekse pasta beetje zoals kleine macaroni of risotto
Door het niet deftig aan te prijzen en uit te leggen ,
heeft Elaza omdat ze het product niet kent dan ook niet genomen .
Naar mijn mening hadden ze het met orzo verder geschopt
Harde Taco’s met pindakaas yeah😝😝
Bonensoepquote:Op zondag 9 februari 2025 14:27 schreef Kissingbird het volgende:
David eet de taco's met gehakt.. de bonen weet hij nog niet
Is toch geen avondmaaltijd joh, vult voor geen meter, is meer een tussendoortjequote:Op zondag 9 februari 2025 14:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is zonder kruidenmix en saus, dus dat zal lekker smaken...
Blijft Elsa koken dacht dat de week voorbij was.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:28 schreef Kissingbird het volgende:
Ohhh ohhh als Elsa toch kruiden had
OOOHHHH
Daarom zei eva even dat orzo voedzamer was dan taco.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:28 schreef KangaP het volgende:
BB weet verdorie niet uit te leggen wat er in zn winkel ligt
Orzo is griekse pasta beetje zoals kleine macaroni of risotto
Door het niet deftig aan te prijzen en uit te leggen ,
heeft Elaza omdat ze het product niet kent dan ook niet genomen .
Naar mijn mening hadden ze het met orzo verder geschopt
Harde Taco’s met pindakaas yeah😝😝
en stukjes taco schelp als bijgerechtquote:Op zondag 9 februari 2025 14:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]kan wel.. met gehaktballetjes erin
Zit te denken lekker gehakt wat anders dan kip.....maar daar zit natuurlijk ook totaal geen smaak aan...hoop dat ze nog ketjap over hebben.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja heel verontwaardig ook nog terwijl de rest blij is met taco en gehakt
Klopt veel smakeloze dingenquote:Op zondag 9 februari 2025 14:31 schreef greysbones het volgende:
Ze kunnen met gehakt bonen en taco’s behoorlijk wat verschillende dingen maken
nee geloof dat alles op was gegaanquote:Op zondag 9 februari 2025 14:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zit te denken lekker gehakt wat anders dan kip.....maar daar zit natuurlijk ook totaal geen smaak aan...hoop dat ze nog ketjap over hebben.
Vlees heeft smaakquote:Op zondag 9 februari 2025 14:32 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Omdat ze geen kruiden hebben bedoel k is alles smakeloos toch
ze kunnen ook wat ontbijtspek meebakken met het gehakt, dat geeft gelijk al veel smaakquote:Op zondag 9 februari 2025 14:32 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Omdat ze geen kruiden hebben bedoel k is alles smakeloos toch
Oké jammiequote:Op zondag 9 februari 2025 14:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vlees heeft smaak
Bonen hebben smaak
Taco’s hebben smaak
Nee wat Jane zei tegen Elsaquote:Op zondag 9 februari 2025 14:33 schreef Poesjuh het volgende:
Mattie zegt tegen elsa dat ze iets niet persoonlijk moet nemen, een bepaalde reactie op het eten denk ik
Dat is met alles toch, als je hetzelfde een week lang moet eten.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Prei komt na 2/3 dagen echt je neus uit volgens mij
Wat zei jane tegen elsa?quote:
Maar ik denk eerder omdat ze Elsa weg bij het vuur stuurde,,,,,Misschien stond ze te dicht bij dat weet ik niet.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:33 schreef Poesjuh het volgende:
Mattie zegt tegen elsa dat ze iets niet persoonlijk moet nemen, een bepaalde reactie op het eten denk ik
Ja greybones hielp me al op weg idd dank julliequote:Op zondag 9 februari 2025 14:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar ik denk eerder omdat ze Elsa weg bij het vuur stuurde,,,,,Misschien stond ze te dicht bij dat weet ik niet.
Dat is iedere week zo..quote:Op zondag 9 februari 2025 14:36 schreef spapaars het volgende:
Wat ik al beweerde, het staat er in een halfuur.
Lijkt wel of ze Elsie het al eerder hadden gevraagd
Niets is wat het lijkt in een RLS.quote:
Valt met de prei van tegenwoordig wel mee denk ikquote:Op zondag 9 februari 2025 14:38 schreef greysbones het volgende:
Ik zou ook niet voor de prei gaan
Hele dagen aan het ruften daar
Met de bonen niet dan hihi vrees t ergste kwa kamergeurenquote:Op zondag 9 februari 2025 14:38 schreef greysbones het volgende:
Ik zou ook niet voor de prei gaan
Hele dagen aan het ruften daar
Ja bonen ga je ook goed vanquote:Op zondag 9 februari 2025 14:39 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Met de bonen niet dan hihi vrees t ergste kwa kamergeuren
45 totaal tacos voor 2 dagenquote:Op zondag 9 februari 2025 14:39 schreef Alyssadream85 het volgende:
Nee die taco’s vullen helemaal niet. Ben benieuwd hoeveel ze pp hebben
Koffie siroop lijkt welquote:
Smaakt vast lekker met wat karnemelk erinquote:
BB gaat nog maar eens een poging doen om ze aan het slob te krijgenquote:
Ja ik las het in je SVquote:Op zondag 9 februari 2025 14:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Smaakt vast lekker met wat karnemelk erin![]()
Dat vroeg Elsa zich af of dat zou smaken
Was het niet ruud die gehakt kookte in een waterkoker? Ze worden creatief met gekke/vieze combinatie strekenquote:Op zondag 9 februari 2025 14:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Smaakt vast lekker met wat karnemelk erin![]()
Dat vroeg Elsa zich af of dat zou smaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |