Ze hoeven het brood niet te bakken.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik verwacht toch eerder dat de oven vrijkomt.
Die neemt straks de hele toko over......brutaaltje....quote:Op zondag 9 februari 2025 14:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar die eet soep alleen
Jees Eva wees eens blij, pfff is ook een figuur met een kop erop hoor
Niemand lacht ookquote:Op zondag 9 februari 2025 14:26 schreef engine het volgende:
Raap me op....Elsa haalt een grapje uit.
Jane zei kan je dat niet binnen zeggenquote:Op zondag 9 februari 2025 14:26 schreef Droopie het volgende:
Elsa wordt als een klein kind naar binnen gestuurd
waarom ze hebben altijd nog een recept gehad alle BB'squote:Op zondag 9 februari 2025 14:24 schreef Poesjuh het volgende:
Jammer dat ze een broodbak beschrijving krijgen. Het is toch extra luxe, had ze laten stuntelen
Wat voor grapjequote:Op zondag 9 februari 2025 14:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hoeven het brood niet te bakken.
Maar nu is alles toch andersquote:Op zondag 9 februari 2025 14:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waarom ze hebben altijd nog een recept gehad alle BB's
ja heel verontwaardig ook nog terwijl de rest blij is met taco en gehaktquote:Op zondag 9 februari 2025 14:25 schreef Kissingbird het volgende:
Eva: heeft ze die orzo niet genomuhh?
Het ging om de kip erbijquote:Op zondag 9 februari 2025 14:28 schreef KangaP het volgende:
BB weet verdorie niet uit te leggen wat er in zn winkel ligt
Orzo is griekse pasta beetje zoals kleine macaroni of risotto
Door het niet deftig aan te prijzen en uit te leggen ,
heeft Elaza omdat ze het product niet kent dan ook niet genomen .
Naar mijn mening hadden ze het met orzo verder geschopt
Harde Taco’s met pindakaas yeah😝😝
Bonensoepquote:Op zondag 9 februari 2025 14:27 schreef Kissingbird het volgende:
David eet de taco's met gehakt.. de bonen weet hij nog niet
Is toch geen avondmaaltijd joh, vult voor geen meter, is meer een tussendoortjequote:Op zondag 9 februari 2025 14:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is zonder kruidenmix en saus, dus dat zal lekker smaken...
quote:
Blijft Elsa koken dacht dat de week voorbij was.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:28 schreef Kissingbird het volgende:
Ohhh ohhh als Elsa toch kruiden had
OOOHHHH
Daarom zei eva even dat orzo voedzamer was dan taco.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:28 schreef KangaP het volgende:
BB weet verdorie niet uit te leggen wat er in zn winkel ligt
Orzo is griekse pasta beetje zoals kleine macaroni of risotto
Door het niet deftig aan te prijzen en uit te leggen ,
heeft Elaza omdat ze het product niet kent dan ook niet genomen .
Naar mijn mening hadden ze het met orzo verder geschopt
Harde Taco’s met pindakaas yeah😝😝
en stukjes taco schelp als bijgerechtquote:Op zondag 9 februari 2025 14:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]kan wel.. met gehaktballetjes erin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |