Maar ik denk eerder omdat ze Elsa weg bij het vuur stuurde,,,,,Misschien stond ze te dicht bij dat weet ik niet.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:33 schreef Poesjuh het volgende:
Mattie zegt tegen elsa dat ze iets niet persoonlijk moet nemen, een bepaalde reactie op het eten denk ik
Ja greybones hielp me al op weg idd dank julliequote:Op zondag 9 februari 2025 14:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar ik denk eerder omdat ze Elsa weg bij het vuur stuurde,,,,,Misschien stond ze te dicht bij dat weet ik niet.
Dat is iedere week zo..quote:Op zondag 9 februari 2025 14:36 schreef spapaars het volgende:
Wat ik al beweerde, het staat er in een halfuur.
Lijkt wel of ze Elsie het al eerder hadden gevraagd
Niets is wat het lijkt in een RLS.quote:
Valt met de prei van tegenwoordig wel mee denk ikquote:Op zondag 9 februari 2025 14:38 schreef greysbones het volgende:
Ik zou ook niet voor de prei gaan
Hele dagen aan het ruften daar
Met de bonen niet dan hihi vrees t ergste kwa kamergeurenquote:Op zondag 9 februari 2025 14:38 schreef greysbones het volgende:
Ik zou ook niet voor de prei gaan
Hele dagen aan het ruften daar
Ja bonen ga je ook goed vanquote:Op zondag 9 februari 2025 14:39 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Met de bonen niet dan hihi vrees t ergste kwa kamergeuren
45 totaal tacos voor 2 dagenquote:Op zondag 9 februari 2025 14:39 schreef Alyssadream85 het volgende:
Nee die taco’s vullen helemaal niet. Ben benieuwd hoeveel ze pp hebben
Koffie siroop lijkt welquote:
Smaakt vast lekker met wat karnemelk erinquote:
BB gaat nog maar eens een poging doen om ze aan het slob te krijgenquote:
Ja ik las het in je SVquote:Op zondag 9 februari 2025 14:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Smaakt vast lekker met wat karnemelk erin![]()
Dat vroeg Elsa zich af of dat zou smaken
Was het niet ruud die gehakt kookte in een waterkoker? Ze worden creatief met gekke/vieze combinatie strekenquote:Op zondag 9 februari 2025 14:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Smaakt vast lekker met wat karnemelk erin![]()
Dat vroeg Elsa zich af of dat zou smaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |