Heb je die lui gezien gisteren?quote:Op zondag 9 februari 2025 13:48 schreef odie22 het volgende:
en waarom hebben ze ook een rubber hamer
Matt gaat zo nog eens outquote:
dat zou nog kunnen, maar ik verwacht er weinig vanquote:Op zondag 9 februari 2025 13:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee dat niet![]()
Maar denk wel dat ze wat actiever zouden zijn, of minder lak aan de regels zouden hebben.. iets meer inzet zouden hebben.. denk ik dan.
Nee, misschien een wedstrijdje make-up aanbrengen?quote:Op zondag 9 februari 2025 13:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waar heeft Jolien mee gewonnen eigenlijk
Toch niet met het vuurspel??.
Kloptquote:Op zondag 9 februari 2025 13:50 schreef Joyce-43 het volgende:
toch denk ik dat ze beter een groot stuk kunnen laten branden, brand langer denk ik
nee was helaas afwezig gisteravondquote:Op zondag 9 februari 2025 13:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heb je die lui gezien gisteren?
Valt me mee dat ze dat gereedschap niet weggehaald hebben bij die lui
ik kreeg de indruk dat ze ze had schoongemaakt vandaar dat gemopperquote:Op zondag 9 februari 2025 13:49 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Mss kan ze ook eens iets doen en ze schoonmaken ipv van alleen maar te zeggen dat ze vies zijn
Ja, en verbrand gezicht....die is straks zo rozig met dat gloeiende gezicht.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matt gaat zo nog eens out
Van al dat blazen
Ze hebben gewoon prut gereedschapquote:
BB denkt ook, als ze niet eens bij de telefoon willen wachten gaan we daar ook niet veel tijd aan besteden.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee dat niet![]()
Maar denk wel dat ze wat actiever zouden zijn, of minder lak aan de regels zouden hebben.. iets meer inzet zouden hebben.. denk ik dan.
veel hout = groot vuur= gauw op, ze moeten het laten branden, niet heel Amsterdam ermee verwarmenquote:Op zondag 9 februari 2025 13:50 schreef Joyce-43 het volgende:
toch denk ik dat ze beter een groot stuk kunnen laten branden, brand langer denk ik
Ze maken houtsnippersquote:Op zondag 9 februari 2025 13:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
veel hout = groot vuur= gauw op, ze moeten het laten branden, niet heel Amsterdam ermee verwarmen
Die zaag is ook echtquote:Op zondag 9 februari 2025 13:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon prut gereedschap
Daar kan niemand fatsoenlijk mee uit de weg
ja, durf het niet te zeggen maar teveel kleine stukjes verstik je toch het vuur. (stuurlui)quote:Op zondag 9 februari 2025 13:50 schreef Joyce-43 het volgende:
Hebben ze niets om mee te wapperen ? lijkt me efficienter en minder vermoeiendquote:Op zondag 9 februari 2025 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matt gaat zo nog eens out
Van al dat blazen
nominatiespel, die verloor kreeg de nominatiepin , dus Wickyquote:Op zondag 9 februari 2025 13:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waar heeft Jolien mee gewonnen eigenlijk
Toch niet met het vuurspel??.
wie Jordy?quote:Op zondag 9 februari 2025 13:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt
Maar iemand zei dat het klein moest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |