het hout komt toch uit de voorraadkamer, hebben ze nat hout daar in gelegd ?quote:Op zondag 9 februari 2025 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze maken houtsnippers
Het hout is nat
Ze kunnen beter het vuur goed opstoken
En dan een groot blok erop
Matt wilde met een hamer en een stuk steen hout gaan klieven. Voor je het weet schiet die steen zo bij iemand in zijn oog. Toen tiefde ze er een hele boomstam op (maak geen grap), toen kwam de discussie of alles wat in de tuin lag mocht dienen als brandstof. Maar het liefst vroegen ze zich af wanneer het afgelopen was en wat de beloning zou zijn.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:51 schreef odie22 het volgende: [..] nee was helaas afwezig gisteravond
Het was Eva jaquote:Op zondag 9 februari 2025 13:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wie Jordy?
Eva snap ik ook niet die deed het ook zo en ga iemand anders een bijdehande opmerking van ik weet het wel wij hebben een open haard, die moet dan ook weten toch groot beter is, denk niet dat papa ook kleine stukjes blijft gooien iedere keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt er nog maar een paar dagen en het duurt veel langer voordat het hout droog is.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:55 schreef odie22 het volgende:
[..]
het hout komt toch uit de voorraadkamer, hebben ze nat hout daar in gelegd ?
Ze hadden een stapel gemaakt rond het vuur en daarmee een soort brug over het vuurquote:Op zondag 9 februari 2025 13:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Matt wilde met een hamer en een stuk steen hout gaan klieven. Voor je het weet schiet die steen zo bij iemand in zijn oog. Toen tiefde ze er een hele boomstam op (maak geen grap), toen kwam de discussie of alles wat in de tuin lag mocht dienen als brandstof. Maar het liefst vroegen ze zich af wanneer het afgelopen was en wat de beloning zou zijn.
Voor Jeffrey zijn kledingtokenquote:Op zondag 9 februari 2025 13:56 schreef Tascha071 het volgende:
Ff de telefoon af laten gaan misschien?
aha, dat verklaart een hoopquote:Op zondag 9 februari 2025 13:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ligt er nog maar een paar dagen en het duurt veel langer voordat het hout droog is.
ja dat had ik gezien en was echt onnodig want die hadden een mooi groot vuurtje maar aanmaakblokjes gooide ze er ook opquote:Op zondag 9 februari 2025 13:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het was Eva ja
In de nacht is bijna al het gewone er al
Door gegaan
Die vinger moet er minstens afquote:Op zondag 9 februari 2025 13:58 schreef engine het volgende:
Het is nog niet zeker of de patient nog te redden valt.
[ afbeelding ]
Oehh wat een beest.. heel sexyquote:Op zondag 9 februari 2025 13:57 schreef Iceage het volgende:
Hallo BBloten,
Dit jaar volg ik BB amper. (Uitleg in de SC net).
@:Puzzie wat een geweldige gif van je!
Zou ze aan Jeffrey denken daar ?
Ik heb hem ook geplaatst met bronvermelding in bewoners Jane topic.
Take Care!
https://gyazo.com/28657b787ef94688561a31ca9c5d2e85
ja het gaat ook van BB langzaam hoor met dingen gevenquote:Op zondag 9 februari 2025 13:56 schreef Tascha071 het volgende:
Ff de telefoon af laten gaan misschien?
Ze hebben geen aanmaakblokjes.. Enkel wat houtkrullenquote:Op zondag 9 februari 2025 13:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat had ik gezien en was echt onnodig want die hadden een mooi groot vuurtje maar aanmaakblokjes gooide ze er ook op
David de Poot is toezichthouderquote:Op zondag 9 februari 2025 14:00 schreef Koos1958 het volgende:
Kan baardje niet even elsa overnemen met zagen ipv met handen in zijn zaken staan te kijken
die hadden ze welquote:Op zondag 9 februari 2025 13:59 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze hebben geen aanmaakblokjes.. Enkel wat houtkrullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |