SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
hoe maken ze die nou dan ?quote:Op zondag 9 februari 2025 14:39 schreef Kissingbird het volgende:
De koffie loopt lekker langzaam door
het is wel big brother games week he, met veel fysieke inspanningquote:Op zondag 9 februari 2025 14:46 schreef Verida het volgende:
drie taco's met flink wat gehakt erin en flink wat kidneybonen lijkt mij een lekker maal hoor
het is niet overdadig veel, maar ze voeren ook geen drol uit de hele dag, dus hebben een andere hoeveelheid nodig dan havenarbeider.
3 pp is inderdaad meer dan genoegquote:Op zondag 9 februari 2025 14:46 schreef greysbones het volgende:
Ik zou het niet opkunnen
3 taco’s gevuld
Ze heeft al eens ergens gezegd dat rekenen haar ding niet is...quote:Op zondag 9 februari 2025 14:46 schreef zodeju het volgende:
Valt me op dat Jane wijselijk bij het tellen haar mond houdt....is mij al vaker opgevallen. Ze laat de andere dan praten....
Jepquote:Op zondag 9 februari 2025 14:48 schreef Kissingbird het volgende:
Huh schenkt Sharice nu koffie die al klaar is nog een in dat filter?
A,ok. Dan snap ik het......dacht ze doet het expres zo maar dat is niet het geval.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:48 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Ze heeft al eens ergens gezegd dat rekenen haar ding niet is...
Is het überhaupt koffie dik?quote:Op zondag 9 februari 2025 14:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Beetje raar dat ze geen filterhouder erbij hebben gekregen.
Denk echt wel dat deze dag de keuken open gaat....daar zal best een luxe of goedkope koffiezetapparaatje.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Beetje raar dat ze geen filterhouder erbij hebben gekregen.
quote:Op zondag 9 februari 2025 14:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoogtepuntje van gisteren, BB geeft ze op hun kloten, hij houdt niet van bewoners
die zeuren en klagen en zet ze eindelijk eens goed aan het werk ....![]()
![]()
BB houdt van doorzetters - 8 februari 2025.dat van het kan zijn meerdere dagen zijn ze vergeten, hun denken nu al na 24 uur klaar te wezen en dat het dan stoptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Erge is dat ze Jeffrey niet meer de schuld kunnen geven.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:50 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ze zijn toch fout met de appels?
Ze telden er 42 en zeggen: 2 pp per dag. Maar 2x2x13 = 52
Krijgen we morgen weer een grote apple-gate!
Tegen de tijd dat ze klaar is is de koffie koudquote:Op zondag 9 februari 2025 14:48 schreef Kissingbird het volgende:
Huh schenkt Sharice nu koffie die al klaar is nog een in dat filter?
ik lees het nou een paar keer hoe kom je erbij?quote:
Misschien moet het een keertje extra door de filterquote:Op zondag 9 februari 2025 14:55 schreef Koos1958 het volgende:
Godverdomme zit allemaal prut in die koffie
bij Hanos verkopen ze het ook per doos de goeiequote:Op zondag 9 februari 2025 14:50 schreef KangaP het volgende:
Persoonlijk ben ik dadels maar pas beginnen te waarderen bij mijn reizen in het midden oosten ,
de smaak ervan was plots totaal anders dan die ,die ik voordien hier geproefd had ‘
Bracht er dan ook telkens een doos van mee .
Die leefde niet lang
Het is een klein potje, niet normaal zeg wat triest...quote:Op zondag 9 februari 2025 14:53 schreef Joyce-43 het volgende:
nee serieus gaan ze pindakaas afwegen..... zo ZIELIG !!!!!!!!!!!
ja ik vind dit echt wel heel triest hoorquote:Op zondag 9 februari 2025 14:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is een klein potje, niet normaal zeg wat triest...
Gaan ze ook de koffie aftrekken van die gene die geen koffie drinken....
Welke kies je dan daar?quote:Op zondag 9 februari 2025 14:50 schreef KangaP het volgende:
Persoonlijk ben ik dadels maar pas beginnen te waarderen bij mijn reizen in het midden oosten ,
de smaak ervan was plots totaal anders dan die ,die ik voordien hier geproefd had ‘
Bracht er dan ook telkens een doos van mee .
Die leefde niet lang
Zaten koffiefilters bij.....quote:Op zondag 9 februari 2025 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is het überhaupt koffie dik?
Of misschien aanmaak koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |