Ja en ze horen later pas de prijsquote:Op zondag 9 februari 2025 15:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat weet ik niet echt heb ik ook niet gehoord door hun hahaa
maar iedereen krijgt per persoon wat of voor de hele groep.quote:
Ik denk dat het een trui van Sharice is, want zij droeg die gisteren toch?quote:Op zondag 9 februari 2025 15:25 schreef Kissingbird het volgende:
Zie nu de tekst op de trui van Milena![]()
Als het goed is individuele prijs. Dus wat jij zei, wie het eerst komt het eerst maaltquote:Op zondag 9 februari 2025 15:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
maar iedereen krijgt per persoon wat of voor de hele groep.
Milena had tijdens de 'live' een pakje aan van Sharicequote:Op zondag 9 februari 2025 15:28 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik denk dat het een trui van Sharice is, want zij droeg die gisteren toch?
Wist niet dat ze al kleding mochten delen? Of misschien mogen enkel mensen met kast wel met elkaar delen, enkel niets delen met mensen zonder kast
en terecht..quote:Op zondag 9 februari 2025 15:27 schreef engine het volgende:
Overleg is ook meteen afgelopen nuRecht van de snelste dus.
Dan is zij zelf snel aan de beurt omdat zij ook op basketbal heeft gezetenquote:Op zondag 9 februari 2025 15:27 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu: er werd zo'n rare beredenering gedaan.. omdat Axel en ? op basketball hebben gezeten moeten die als eerste gaan. Volgens Elsa.
Sharice en elsaquote:Op zondag 9 februari 2025 15:27 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu: er werd zo'n rare beredenering gedaan.. omdat Axel en ? op basketball hebben gezeten moeten die als eerste gaan. Volgens Elsa.
Elsa zegt net dat ze niet kan basketballen maar ze vind het heel leukquote:Op zondag 9 februari 2025 15:27 schreef Kissingbird het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |