SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
ik hoorde het maar aangezien er zoveel gejat word en de mannen graag snachts wat doen vermoed ik dat die Amaretto niet heel blijftquote:Op zondag 9 februari 2025 15:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Er ligt een fles Amareto bij Keanu in zijn nachtkastje en bij Jordy iets wat wij niet hier willen weten.
Verder prima volk
Ze kunnen Peter beter mee opstoken. Staat daar vooral stof te vergaren.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:35 schreef Adat231 het volgende:
Ik hoop dat Peter deze week een grote rol heeft. Bij dat vuur wordt een hoop geroddeld, dus voer genoeg voor Peter.
mooi tochquote:Op zondag 9 februari 2025 15:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Eerst staat ie te janken: "ik kan dat niet..." en nou is Jordy zo blij als een klein kind
In the gameroom: 4e!!quote:Op zondag 9 februari 2025 15:57 schreef Ireth het volgende:
Jordy binnen: "het 4e shot!!!"
Jordy buiten: "het 3e shot!!"
VAR het was de 3equote:Op zondag 9 februari 2025 15:57 schreef Ireth het volgende:
Even teruggekeken .. het was zijn 3e schot.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:57 schreef Ireth het volgende:
Nou echt erg..Ik had er wat van gezegdquote:Op zondag 9 februari 2025 15:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het contrast tussen de werkpaarden en de luxepaarden is nu wel schrijnend.
Hij zegt het echt wisselend 4 3 4 3 hahahquote:Op zondag 9 februari 2025 15:58 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Hij zegt bij de 3e poging. Wat is het nu ? 3e of 4e?
Kan hij wel tellen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |